BMW Seria 5 530d xDrive - 1
BMW Seria 5 530d xDrive - 2
BMW Seria 5 530d xDrive - 3
BMW Seria 5 530d xDrive - 4
BMW Seria 5 530d xDrive - 5
BMW Seria 5 530d xDrive - 6
BMW Seria 5 530d xDrive - 7
BMW Seria 5 530d xDrive - 8
BMW Seria 5 530d xDrive - 9
BMW Seria 5 530d xDrive - 10
BMW Seria 5 530d xDrive - 11
BMW Seria 5 530d xDrive - 12
BMW Seria 5 530d xDrive - 13
BMW Seria 5 530d xDrive - 14
BMW Seria 5 530d xDrive - 15
BMW Seria 5 530d xDrive - 16
BMW Seria 5 530d xDrive - 17
BMW Seria 5 530d xDrive - 18
BMW Seria 5 530d xDrive - 19
BMW Seria 5 530d xDrive - 20
BMW Seria 5 530d xDrive - 21
BMW Seria 5 530d xDrive - 22

1 / 23

BMW Seria 5 530d xDrive - 1
BMW Seria 5 530d xDrive - 2
BMW Seria 5 530d xDrive - 3
BMW Seria 5 530d xDrive - 4
BMW Seria 5 530d xDrive - 5
BMW Seria 5 530d xDrive - 6
BMW Seria 5 530d xDrive - 7
BMW Seria 5 530d xDrive - 8
BMW Seria 5 530d xDrive - 9
BMW Seria 5 530d xDrive - 10
BMW Seria 5 530d xDrive - 11
BMW Seria 5 530d xDrive - 12
BMW Seria 5 530d xDrive - 13
BMW Seria 5 530d xDrive - 14
BMW Seria 5 530d xDrive - 15
BMW Seria 5 530d xDrive - 16
BMW Seria 5 530d xDrive - 17
BMW Seria 5 530d xDrive - 18
BMW Seria 5 530d xDrive - 19
BMW Seria 5 530d xDrive - 20
BMW Seria 5 530d xDrive - 21
BMW Seria 5 530d xDrive - 22

Najważniejsze

Przebieg

296 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Moc

235 KM

Opis

Sprzedam BMW 5 E60 3.0 d Xdrive 2008 rok.

Auto posiadam od 2,5 roku. Przed zakupem sprawdzone w ASO BMW Nowy Sącz (1000 zł.).

Poprzedni właściciel posiadał go 8 lat. Samochód po 6 miesiącach od wyprodukowania - cały czas w Polsce, czyli od listopada 2008.


OC ważne do 1 maja a przegląd techniczny do 30 kwietnia.


Samochód wyposażony jest w zmieniarkę na płyty CD.


Posiada eleganckie wnętrze wykończone drewnem i jasne fotele skórzane typu komfort (sprawne, nieprzetarte), szyberdach (sprawny, nie przecieka).


Silnik jest niemyty, równo pracuje.

Skrzynia biegów pracuje prawidłowo.

Wskazówka obrotów silnika nie faluje.


Przez 2,5 roku użytkowania BMW włożyłem w niego 40 tysięcy zł:

Wymiany:

- co roku (co ok. 7-8 tysięcy km.) - wszystkie filtry i olej w silniku

- siłowniki maski

- olej w automatycznej skrzyni biegów

- 4 tuleje tylne (na sankach) + zbieżność

- tarcze przód, klocki przód i tył

- osłona prawego przodu od przegubu

- lewa poduszka silnika

- prawa półoś przód i tył (nowe), lewa półoś tył (nowa)

- żarówki przód

- sprężyny lewa i prawa tył

- amortyzatory i sprężyny przód (nowe)

- kierunkowskazy boczne (na zadymione)

- uszczelka w tylnej szybie

- przewody idące z automatycznej skrzyni biegów do chłodniczki (nowe)

- przewód plusowy, który idzie pod całym autem od akumulatora (nowy w ASO)

- łączniki stabilizatora przód + wahacze i tuleje

- paski klinowe

- pompa wody (nowa) z termostatem + płyn chłodzący + pasek i rolki osprzętu

- olej w mostach

- tylne górne wahacze

- pompa wspomagania (nowa) + płukanie układu z opiłków po starej pompie

- silniczek spryskiwaczy szyby

- zamek z dociągiem - lewy tyl

Naprawy lub regeneracje:

- reduktor

- wał napędowy z wymianą tylnej flanszy

- przekładnia kierownicza z uszczelnieniem

- uszczelnianie miski olejowej (uszczelka + nowe śruby)

Inny wkład finansowy :

- odgrzybianie klimatyzacji co roku

- przyciemnianie szyb

- alufelgi 18'' i nowe opony letnie Goodyer (2200 zł - mają rok)

- spolszczenie nawigacji i komputera pokładowego

- bardzo często stosuję środek do wypalania filtra cząstek stałych LIQUI MOLY oraz do czyszczenia wtryskiwaczy, tej samej firmy

- przy zmianie oleju w silniku są stosowane płukanki i wlewany ceramizator

- auto jeździ tylko na droższym lepszym gatunkowo paliwie.


W przyszłości do zrobienia (usterki):

- uszczelka pokrywy zaworów (zapocenia)

- najprawdopodobniej któreś łożysko w kole (przy jeździe na wprost zaczyna je lekko słychać, przy skręcie w prawo hałas nasila się i cichnie przy skręcie w lewo)

- od około roku coś postukuje pod autem, chyba z tyłu, ale nikt nie może tego namierzyć, najczęściej po dodaniu gazu lub puszczeniu.

- ogrzewanie postojowe załącza się ale nie grzeje.


Dla zdecydowanego opuszczę na naprawę uszczelki pokrywy zaworów i łożyska.

 

3 marca 2025 17:35

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 5

Wersja

530d xDrive

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

E60/E61 (2003-2010)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

28500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Arek

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2021

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Włocławek, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...