Cześć!
Sprzedaję moje prywatne auto, które mam od 6 lat. Jestem trzecim właścicielem, a pojazd kupiłem od kolegi, który nabył go jako 2-letni egzemplarz z przebiegiem ok. 70 tys. km. Dzięki temu znam praktycznie całą historię samochodu.
Najważniejsze informacje:
• Krajowy – samochód kupiony i użytkowany w Polsce, co ułatwia weryfikację historii.
• Silnik – nie pobiera oleju, regularna wymiana co 8 tys. km.
• Wnętrze – zadbane, nigdy nie palono w środku.
• Bezwypadkowy – karoseria w oryginalnym lakierze. Zderzaki były malowane przez poprzedniego właściciela ze względu na drobne przetarcia parkingowe. Na ostatnich zdjęciach aukcji widać aktualne przetarcie na tylnym zderzaku – to niewielka szkoda parkingowa, zderzak nie był malowany i sprzedaję auto w takim stanie, jak jest.
• OC oraz badanie techniczne ważne do lipca 2025.
• Sprzedaż na umowę kupna-sprzedaży.
Serwisowanie:
Auto było serwisowane regularnie w dwóch miejscach:
• Serwis BMW PIM w Krakowie
• Zaufany, zaprzyjaźniony mechanik
Samochód nigdy mnie nie zawiódł. Nie miał nagłych awarii, nie wyskakiwały żadne niespodziewane błędy ani komunikaty typu „check engine”.
Wszystkie naprawy dotyczyły jedynie normalnego zużycia części eksploatacyjnych i były wykonywane na bieżąco.
⸻
Wyposażenie i dodatki:
• Duża nawigacja
• Kamera cofania
• Letnie opony Hankook z felgami (po jednym sezonie, ok. 10 tys. km)
• Komplet zimowych opon z felgami – aktualnie auto stoi na zimowych kołach, co widać na ostatnim zdjęciu w ogłoszeniu.
⸻
Stan techniczny i wizualny:
Samochód ma swoje lata i przebieg, dlatego widoczne są normalne ślady użytkowania. Przedni zderzak ma odpryski po kamykach z autostrady (widoczne na zdjęciach), a na tylnym zderzaku znajduje się przetarcie – pozostałość po parkingowej stłuczce. Poza tym nadwozie jest w dobrym stanie.
Do wykonania pozostał serwis olejowo-filtrowy, który planowałem zrobić w najbliższym czasie.
Dodatkowo, nie działa lewy ring – najprawdopodobniej z powodu zawilgocenia reflektora. Podejrzewam, że do środka mogła dostać się wilgoć przez niedokładnie zamkniętą tylną klapkę lampy. Reflektor nie nosi widocznych śladów uszkodzeń ani wyraźnej nieszczelności. W wyniku zawilgocenia uszkodził się sterownik ringów – nowy sterownik jest już kupiony, ale nie zdążyłem go jeszcze wymienić. Poza tym reflektor działa normalnie.
⸻
Zakres większych prac serwisowych
Po zakupie:
• Wymiana 2 poduszek pod silnik
• Wymiana koła pasowego wału
• Kompletna wymiana rozrządu: łańcuchy, koła zębate, ślizgi, uszczelki pokrywy zaworów, uszczelniacze
• Wymiana szyby czołowej
• Wymiana poduszek dyferencjału (przód i tył)
• Nowe odboje oraz górne poduszki z łożyskami (przód)
• Wymiana tylnych amortyzatorów i sprężyn
W ciągu ostatnich 30 tys. kilometrów:
Układ hamulcowy:
• Wymiana tarcz i klocków hamulcowych (z czujnikiem zużycia) na przodzie i tyle
Zawieszenie i układ kierowniczy:
• Wymiana przednich głównych wahaczy, amortyzatorów i sprężyn
• Wymiana lewego drążka kierowniczego
Inne naprawy:
• Wymiana dwóch wtrysków na nowe + kodowanie dwóch pozostałych
• Wymiana akumulatora
• Wymiana sprężyn i siłowników gazowych w klapie bagażnika
⸻
Możliwość sprawdzenia w serwisie:
Jestem otwarty na sprawdzenie samochodu w serwisie – po wcześniejszym umówieniu.
Zależy mi na uczciwej sprzedaży i chcę, żeby kupujący był w 100% pewny stanu auta.
⸻
Auto do obejrzenia w Krakowie lub Libertowie pod Krakowem.