Sprzedam mój prywatny samochód BMW 525d xDrive, w przepięknej specyfikacji. Samochód ma wszystko, co BMW tej klasy mieć powinno, przede wszystkim M-pakiet (zewnętrzny i wewnętrzny), który totalnie odmienia wizualny charakter modelu, do tego biel alpejska, fabrycznie przyciemniane szyby, pakiet dodatkowego oświetlenia z podświetlanymi klamkami zewnętrznymi (szczególnie efektowne w białym kolorze) i bursztynowym podświetleniem ambientowym we wnętrzu, Shadow Line (czarne, błyszczące listwy okienne, obramowania lusterek, oraz grill) i cudowne 20-calowe obręcze Styling 434 M-Power (dedykowane dla najmocniejszego diesla - modelu M550d - koszt samych obręczy to 6-7 tys.zł). Jestem czwartym właścicielem, dysponuję pełną historią serwisową, którą chętnie prześlę zainteresowanym. Samochód ma oryginalny przebieg, który jest potwierdzony wpisami w historii serwisowej w systemie BMW. Samochód jest cały w oryginalnym lakierze. Ponadto auto cechuje się bardzo dobrym stan technicznym oraz wizualnym. Samochód jest czysty, zadbany i pachnący. W pełni sprawny mechanicznie, silnik suchy, zawieszenie sztywne, absolutnie bez luzów i stuków, prowadzi się bez zarzutu.
I teraz najważniejsze! Samochód jest wyjątkowo mocno doinwestowany. W ostatnim czasie za łączną kwotę ponad 38 tys.zł !!! Poniżej wymienię ważniejsze inwestycje, którymi nowy właściciel nie będzie musiał się już martwić, a które w pojazdach tej klasy często są pomijane, czyniąc potem samochód przysłowiową skarbonką. Pod względem poczynionych inwestycji oferowane BMW jest absolutnym unikatem na rynku!!! A zatem:
- Przy 193 tys.km. wymieniony rozrząd (6,5tys.zl)
- Auto jest po akcji serwisowej związanej z wymianą chłodniczki EGR na nowy model wolny od wad
- Wymienione tuleje wahaczy z przodu oraz sworznie
- Wymienione łożyska kół
- Nowy akumulator Bosch AGM kupiony końcem 2021r.
- Zregenerowany alternator
- Nowa pokrywa zaworów
- Tarcze i klocki hamulcowe przednie Bosch
- Uszczelnienie turbin i wymiana przewodów podciśnienia
- Regeneracja małej turbiny (na gwarancji)
- Czyszczenie kolektora ssącego oraz wymiana uszczelek, klap i kanału dolotu powietrza
- Olej ze wszystkimi filtrami wymieniany co 12 tys.km
- Dezaktywacja sytemu start/stop (auto startuje z wyłączonym systemem, co zdecydowanie korzystnie wpływa na trwałość jednostki napędowej, zwłaszcza gdy silnik nie jest rozgrzany - funkcję można włączyć fabrycznym przyciskiem obok przycisku do rozruchu)
- Wymiana kilku osłon podwozia na nowe OM (około 950zł)
- Czyszczenie filtra DPF (1,6 tys.zł)
- Wymiana oleju w skrzyni biegów przy przebiegu 225tys km - kolejna za 60 tys.km (3,5 tys. zł)
- Wymiana czujnika ciśnienia paliwa (zaniechanie może doprowadzić do poważniej awarii - koszt wymiany 1,3 tys.zł)
- Wymiana przedniego wału napędowego oraz wymiana miski olejowej (8 tys zł)
- Wymiana podpory wału napędowego tylnego (2,5 tys.zł)
- Wymiana tylnych kratek nawiewów (złamane łopatki) oraz pokrętła iDrive na akcesoryjne o nowszym designie
- Wymiana półosi tylnej + wymiana tarcz i klocków hamulcowych tylnych + wymiana osłon amortyzatorów tylnych + wymiana napinacza paska, wymiana paska wieloklinowego, obudowy termostatu, poduszki gumowej tylnej, wymiana zawieszenia silnika, nowy płyn do chłodnicy (10,4 tys zł!!!)
- wykonane 2 miesiące temu nowe obszycie kierownicy z wysokiej jakości perforowanej skóry - taka mięsista m-pakietowa kierownica świetnie leży w dłoni! (600zł)
Książka serwisowa, dwa kluczyki, stos dokumentacji. Specyfikacja najlepsza z możliwych - sportowe fotele z alcantarą, aluminiowe wewnętrzne listwy wykończeniowe, na zewnątrz czarne wykończenia w połysku (shadow line), tak jak w oryginalnym M-pakiecie powinno być. Tak samochód wyjechał z fabryki. Dla świadomych i poważnych kupujących dorzucam gratis zimówki 18" Styling 350 w grafitowym kolorze.
Z ciekawszych elementów wyposażenia warto wymienić jeszcze:
- dużą navi
- Head Up Display (HUD) z czytaniem znaków
- grzane sportowe fotele
- asystent świateł drogowych
- odpinany hak holowniczy Westfalia (służący do montażu bagażnika rowerowego - jest również dodatkowa tablica rejestracyjna na taki bagażnik)
Z pewnością znajdziesz tańsze egzemplarze tego pięknego BWW, ale czy będą doinwestowane za kwotę stanowiącą 60% ceny sprzedaży? Przypominam - auto jest doinwestowane za ponad 40 tys.zł. Weź pod uwagę niepewną historię tańszego samochodu, który znajdziesz w tym serwisie i odpowiedz sobie na pytanie, czy ta pozorna oszczędność nie odbije się czkawką już w niedalekiej przyszłości. W oferowanym przeze mnie BMW wszystko co było do zrobienia, zostało już zrobione. Polecam sprawdzić, ile obecnie takie samochody kosztują w Niemczech. Jeśli oferowany przez sprzedającego samochód oferowany jest w znacznie niższej cenie - zastanów się skąd importer ma ten samochód taniej i jak świadczy to o kondycji pojazdu (?) Jeśli zdrowy rozsądek nie jest Ci obcy, szybko stwierdzisz, że oferowany przeze mnie samochód jest wart swojej ceny! Składa się na nią bezwypadkowość, pełna historia, oryginalny M-Pakiet, wyposażenie, udokumentowany przebieg oraz poczynione inwestycje, gwarantujące wiele lat bezproblemowej eksploatacji.
Samochód jest zarejestrowany prywatnie. Nie wystawiam FV.