Garażowana 540ia, w moich rękach od 8 lat.
Samochód ma sporą wartość sentymentalną.
Średnio przebiegu mi wyszło ok.600km rocznie i to chyba tylko dlatego, że kiedyś jeszcze używałem tego auta jak zwykły samochód.
Od kilku lat jeżdżę jak emeryt i nie przekraczam 80-tki. O ile jeżdżę.
Rzeczy, które robiłem były wykonane zgodnie z oryginałem, na częściach z ASO lub z tej samej firmy, która szła na pierwszy montaż. Do większości mam faktury.
Silnik chodzi dobrze, skrzynia automatyczna też.
Blacharsko stan OK.
Zrobione:
- przewody paliwowe stalowe ASO - całość prócz powrotnego
- wywalony gaz (fizycznie go nie ma, ale jeszcze jest w dowodzie)
- zamontowane radio wg.vin Bawaria C III
- kilka rzeczy blacharskich porobione, głównie podwozie
- hamulce ATE
- tłumik, nowy z ASO
- cała była malowana (u mnie zderzak przedni, u poprzednika cała reszta)
- przewody wspomagania ASO
- elementy układu kierowniczego Lemforder
- i inne... (część rzeczy jest na fb, profil: Beti Bawarka)
Do zrobienia:
- opony! (Auto prawie nie jeździ, więc nie miałem motywacji do wymiany. Są naprawdę okropne i trzeba to zrobić jak najszybciej)
- doły drzwi (słaby punkt modelu)
- jeden punkt podnoszenia wymaga deseczki (reszta ok)
- jakieś 3 mini pierdoły blacharskie (średnica 1-2cm)
- tej zimy pojawił się wyciek, chyba z okolicy skrzyni biegów, o ile dobrze widzę bez kanału. Do sprawdzenia na stacji diagnostycznej podczas zakupu. Jeśli będzie wymagał wyjęcia skrzynii lub jakiś większych manewrów, to oczywiście odliczymy koszty od całej kwoty.
Wyposażenie:
- klimatyzacja dwustrefowa
- wszystkie szyby w prądzie
- domykanie szyb z kluczyka
- oryginalne radio
Auto stoi w Łodzi na parkingu podziemnym.
Przeglądu nie ma, ale po wymianie opon powinna przejść bez problemu.
OC do grudnia.
Rzadko odbieram telefon, więc proszę najpierw o SMS, wtedy ustalimy kiedy na spokojnie będzie można porozmawiać.