Dzień dobry! Zacznę od tego, że jest to bardzo ciekawa wersja, której długo dla siebie szukałem.
Rzadki egzemplarz z pakietem "sport package", który cechuje się poniższym:
1. Lekka aluminiowa maska z charakterystycznym garbem (sama maska na rynku wtórnym to ok. 10 000 PLN)
2. Lekkie alufelgi 19", które były dostępne tylko w tym pakiecie - są to wciaż oryginalne felgi z VIN po pełnej regeneracji i lakierowaniu w kolorze BMW silver shadow
3. Oryginalny shadowline (przy czym nerki oryginalnie były w chromie)
4. Czarne, błyszczące końcówki wydechu z nieco podbitym brzmieniem - wydech oryginalny z VIN
Najważniejsze cechy:
1. Polift 650i - poprawiony względem poprzednika silnik 4.8 V8 - znacznie szybszy oraz mniej awaryjny
2. Cały samochód zgodny z VIN - brak niepotrzebnych przeróbek!
3. Pakiet sport dynamic - szybsza skrzynia sportowa, która po wciśnięciu trybu sport zmienia biegi jak DSG :)
4.. Zawieszenie sport dynamic - hydrauliczne stabilizatory po wciśnięciu trybu sport usztywniają pojazd, układ kierowniczy zmienia lekko przełożenie na krótsze
5. Pozostałe ciekawe wyposażenie:
- nightvision
- tempomat aktywny z utrzymaniem odległości
- HUD display
- LOGIC 7 audio - gra mocarnie :)
- podgrzewane fotele oraz kierownica
- deska oraz boczki w skórze
- dach panoramiczny
- dociągi drzwi (lewy przestał działać, można rozebrać zamek i zajrzeć)
- sportowe fotele z elektryczną regulacją
- opony sportowe Pirelli P-Zero
6. Samochod nie kopci, nie dymi, chodzi równo, jedzie gladko i przyjemnie
SAMOCHÓD GARAŻOWANY, do przebiegu ok 100 000km serwisowany w ASO BMW (raport z serwisów mam w pliku PDF do wglądu)
Co było zrobione na przestrzeni poprzedniego roku:
1. Wymieniony olej (Motul)
2. Wymienione świece
3. Wymienione wszystkie paski
4. Wymieniona chłodniczka oleju - pociła się
5. Zawieszenie przód - wahacze, koncówki
6. Zrobiona profesjonalna geometria kół - wszystkie parametry fabryczne, auto jedzie jak po sznurku
7. Wymieniony płyn od wspomagania
8. Wymieniony płyn hamulcowy i chłodniczy
9. Nowy akumulator AGM (!) - 1000 PLN, ważna sprawa w BMW
10. Przegląd zrobiony 2 tygodnie temu - przeszedł bez uwag.
Do zrobienia:
1. Osłona szyberdachu ma swoje humory
2. Przewody wspomagania się pocą, nie wiem czy jeden czy kilka - przez rok dolałem ok 200ml płynu wspomagania, prawdopodobnie trzeba zlokalizować, który się poci na końcówce i oddać je do zakucia
3. Dociąg lewych drzwi przestał działać
Samochód sprowadzony z USA przeze mnie osobiście. Szkoda niewielka - ktoś wjechał w większą dziurę i przedni lewy wahacz pękł, wymieniony był przeze mnie komplet zawieszenia + zderzak przedni. Poduszki nie były wystrzelone, lampy przednie nieruszone więc kosmetyka :)
Zachęcam do rozmów oraz negocjacji!
( w dniach 19-27.03 przebywam na urlopie więc w tym czasie mogę być niedostępny)