Sprzedam bezpośrednio i prywatnie BMW 640i xDrive Coupe – po ponad 2,5 roku i 30 tys. przejechanych kilometrów rozglądam się już za innym równie interesującym pojazdem ;)
Samochód w wyjątkowej konfiguracji, świetnym stanie technicznym, bardzo zadbany, doinwestowany i z udokumentowaną historią. Nie wymaga obecnie napraw, wymian eksploatacyjnych, serwisu startowego, zakupu opon, czyszczenia ani innych nakładów.
Zachęcam do kontaktu, oględzin, weryfikacji w ASO lub innym specjalistycznym serwisie, sprawdzenia powłoki lakierniczej miernikiem, etc.
Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży.
Historia właścicielska
Samochód pochodzi z niemieckiej sieci dealerskiej (data produkcji sierpień 2013). W lipcu 2015 został sprowadzony do Polski – dysponuję raportem rzeczoznawcy Dekra przygotowanym wówczas na potrzeby leasingu.
Posiadam pojazd od końca czerwca 2022 – został zakupiony w salonie AutoReduta z przebiegiem niewiele ponad 100 tys. km.
Historia szkodowa
Według mojej wiedzy (czyli jak wynika z dokumentów, historii szkodowej, stanu powłoki lakierniczej i elementów konstrukcyjnych) pojazd jest bezwypadkowy. Raport AutoDNA wskazuje na szkody w Niemczech (sierpień 2015, wartość 1500-2000 EUR) i w Polsce (sierpień 2016, wartość 5000-7000 PLN). Na życzenie chętnie udostępnię raport AutoDNA. Zachęcam też do sprawdzenia powłoki lakierniczej miernikiem.
Historia serwisowa
Jeszcze w lipcu 2022 zleciłem przeprowadzenie serwisu startowego obejmującego wymianę oleju w przednim i tylnym moście, wymianę oleju w skrzynce rozdzielczej VTG oraz wymianę oleju w skrzyni biegów wraz z miską i filtrem skrzyni biegów.
W marcu 2023 przy przebiegu około 110 tys. km została wymieniona na nową pompa wody, a także wymieniona uszczelka miski olejowej silnika.
W kwietniu 2023 przy przebiegu około 110 tys. km zostały wymienione tarcze i klocki hamulcowe z przodu. Ostatnio, przy przebiegu niespełna 125 tys. km wymienione klocki hamulcowe z tyłu (tarcze nie kwalifikowały się zdaniem mechanika do wymiany). Nowe, oryginalne części BMW.
We wrześniu 2023 przy przebiegu około 115 tys. km została przeprowadzona kompleksowa rewizja silnika obejmująca wymianę panewek korbowodowych, wymianę pompy olejowej (nowe, oryginalne części BMW), wymianę napędu pompy oleju, wymianę rozrządu (rekomendowane przez serwis nowe części SWAG), a także wymianę uszczelek.
Ponadto zostały wymienione wszystkie świece i cewki zapłonowe (nowe, oryginalne części BMW), płyn chłodniczy, płyn hamulcowy i olej w silniku z filtrem, a także został przeprowadzony serwis klimatyzacji.
W ramach powyższych serwisów były też eliminowane wszystkie drobniejsze niedoskonałości (np. wymiana krzyżaka kolumny kierowniczej, wymiana łącznika wału napędowego, wymiana poduszki skrzyni biegów, wymiana łożysk itd.).
Rewizja została przeprowadzona profilaktycznie ze względu na przekroczenie 100 tys. km przebiegu. Po rewizji pojazd prawidłowo „dotarty” - od przebiegu około 115 tys. km do obecnego niewiele ponad 130 tys. km olej silnikowy i filtr zostały wymienione pięć razy.
W styczniu 2024 przeprowadzony tzw. stage 1 w Hypertech - obejmował montaż downpipe i strojenie silnika. Po modyfikacjach pojazd legitymuje się maksymalną mocą powyżej 370KM i momentem obrotowym przekraczającym 550Nm. Co najważniejsze, linia wykresu była bardzo „zdrowa”, adekwatnie do świetnego stanu podzespołów.
Wszystkie naprawy, wymiany itd. potwierdzone fakturami, wydrukami i innymi dokumentami, które przekażę nabywcy.
Pojazd tankowany przeze mnie tylko paliwem 98 lub V-Power Racing 100. Samochód nie był przeze mnie wykorzystywany na torze, „upalany”, itd.
Stan wizualny
Samochód jest w bardzo dobrym stanie wizualnym z zewnątrz. Jedynym mankamentem są zarysowania na rantach felg (w takim stanie były, gdy kupowałem pojazd), niemniej są proste i prawidłowo wyważone.
Ogumienie
Pojazd na homologowanych dla BMW oponach zimowych Pirelli P Zero Winter zakupionych w 2023 r. (przejechały kilka tysięcy km). Posiadam także komplet opon letnich (Pirelli P Zero po dwóch sezonach) – do negocjacji w przypadku zdecydowanego kupującego.
Wyposażenie
Wszystkie elementy wyposażenia są w pełni sprawne. Specyfikacja obejmuje m.in.:
Podgrzewanie kierownicy
Funkcja dostępu komfortowego
Autom. miękkiego zam. drzwi
Kamera jazdy wstecz
Ind. linia wyp. wnętrza alum. satynow.
Roleta przeciwsłoneczna tylna
Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.
Fotel komfort z pamięcią
Worek na narty
Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
Tablica przyrządów, obciągana skórą
Aplikacja ceramiczna elementów ster.
Przeł. właściwości jezdnych z ECO PRO
Oświetlenie wnętrza dookoła
Park Distance Control (PDC)
Adaptacyjny reflektor LED
Asystent świateł drogowych
Ostrzeżenie przed zmianą pasa
Driving Assistant Plus
Surround View
System nawigacji Professional
Wyświetlacz przezierny
Moduł odbiornika DAB
Connected Drive Services
Bang&Olufsen High End Surround Sound
Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem
Wielofunkcyjny wyświetlacz przyrządów
Pakiet nawigacji Connected Drive
Aktywna ochrona pieszych
Speed Limit Info
Ind. listwy wewn., pianolack czarny
Wyposażenie skórzane