BMW Seria 6 635 CSi - 1
BMW Seria 6 635 CSi - 2
BMW Seria 6 635 CSi - 3
BMW Seria 6 635 CSi - 4
BMW Seria 6 635 CSi - 5
BMW Seria 6 635 CSi - 6
BMW Seria 6 635 CSi - 7
BMW Seria 6 635 CSi - 8
BMW Seria 6 635 CSi - 9
BMW Seria 6 635 CSi - 10
BMW Seria 6 635 CSi - 11
BMW Seria 6 635 CSi - 12
BMW Seria 6 635 CSi - 13
BMW Seria 6 635 CSi - 14
BMW Seria 6 635 CSi - 15
BMW Seria 6 635 CSi - 16
BMW Seria 6 635 CSi - 17
BMW Seria 6 635 CSi - 18
BMW Seria 6 635 CSi - 19
BMW Seria 6 635 CSi - 20
BMW Seria 6 635 CSi - 21
BMW Seria 6 635 CSi - 22
BMW Seria 6 635 CSi - 23
BMW Seria 6 635 CSi - 24
BMW Seria 6 635 CSi - 25
BMW Seria 6 635 CSi - 26
BMW Seria 6 635 CSi - 27
BMW Seria 6 635 CSi - 28
BMW Seria 6 635 CSi - 29
BMW Seria 6 635 CSi - 30
BMW Seria 6 635 CSi - 31
BMW Seria 6 635 CSi - 32
BMW Seria 6 635 CSi - 33
BMW Seria 6 635 CSi - 34

1 / 35

BMW Seria 6 635 CSi - 1
BMW Seria 6 635 CSi - 2
BMW Seria 6 635 CSi - 3
BMW Seria 6 635 CSi - 4
BMW Seria 6 635 CSi - 5
BMW Seria 6 635 CSi - 6
BMW Seria 6 635 CSi - 7
BMW Seria 6 635 CSi - 8
BMW Seria 6 635 CSi - 9
BMW Seria 6 635 CSi - 10
BMW Seria 6 635 CSi - 11
BMW Seria 6 635 CSi - 12
BMW Seria 6 635 CSi - 13
BMW Seria 6 635 CSi - 14
BMW Seria 6 635 CSi - 15
BMW Seria 6 635 CSi - 16
BMW Seria 6 635 CSi - 17
BMW Seria 6 635 CSi - 18
BMW Seria 6 635 CSi - 19
BMW Seria 6 635 CSi - 20
BMW Seria 6 635 CSi - 21
BMW Seria 6 635 CSi - 22
BMW Seria 6 635 CSi - 23
BMW Seria 6 635 CSi - 24
BMW Seria 6 635 CSi - 25
BMW Seria 6 635 CSi - 26
BMW Seria 6 635 CSi - 27
BMW Seria 6 635 CSi - 28
BMW Seria 6 635 CSi - 29
BMW Seria 6 635 CSi - 30
BMW Seria 6 635 CSi - 31
BMW Seria 6 635 CSi - 32
BMW Seria 6 635 CSi - 33
BMW Seria 6 635 CSi - 34

Najważniejsze

Przebieg

163 258 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

3 430 cm3

Moc

211 KM

Opis

BMW 635 CSi CS1 E24

Rocznik: 1982

Pojemność: 3406 cm³

Rodzaj paliwa: benzyna

Skrzynia biegów: manualna

Moc: 218 KM


Cena: 159000 PLN


BMW E24 635 CSi, które jest przedmiotem ogłoszenia, to egzemplarz wyprodukowany we wrześniu 1992 roku na rynek niemiecki, który próbowano sprowadzić do USA w ramach „grey import”. W 1992 roku zostało sprowadzone do USA (Kalifornia), gdzie zostało zgłoszone jako nowe auto. Ponieważ auto nowe nie było, numer nie przeszedł i auto zostało zatrzymane przez tamtejszy Urząd Celny.

Oficjalnie na terenie USA zarejestrowana została dopiero w 1994 roku.

Do dnia eksportu rekin zrobił po ulicach Kalifornii około 100.000 mil i wrócił do Europy.

Dzięki słonecznemu klimatowi auto zachowało się w fenomenalnej kondycji blacharskiej, na karoserii nie było śladów rdzy, co widać na zdjęciu ze zdjętym lakierem.

Jego aktualny przebieg to 160740 km – zostały zamontowane w nim europejskie zegary, co jest również uwzględnione w CEPIKU.

Pomimo tego przebiegu jego obecny stan przypomina raczej auto nowe ?


Szóstka została sprowadzona z USA jako auto całe, jest to pojazd bezwypadkowy, bez żadnej wstydliwej historii.

Carfax oraz inne raporty są oczywiście do wglądu.

Auto posiadało w USA tylko jednego właściciela – pasjonata BMW, była to trzecia szóstka w domu, obok BMW M5 i BMW 733 (do wglądu polisa ubezpieczeniowa na te wszystkie auta).

W 2017 roku została sprowadzona do Polski i przeszła ogromną renowację.

Od 2017 do 2020 roku właścicielem auta był prezes znanej firmy budującej tory oraz perony kolejowe, a w garażu towarzyszyły jej same legendy motoryzacji.

Auto zakupiliśmy w związku z odświeżeniem kolekcji.


Rekin wyjechał z fabryki wyposażony w manualną 5-biegową skrzynię Getrag 265 z „jedynką do tyłu”, znaną jako dogleg lub skrzynia z Alpiny. Skrzynia ma swoich zwolenników w wyścigowym towarzystwie ze względu na położenie 2-giego i 3-ciego biegu w linii prostej.


Na BMW nigdy nie było oszczędzane, jest to samochód bardzo doinwestowany i odbudowany zgodnie ze sztuką.

Po sprowadzeniu z USA została z niego zdjęta stara powłoka lakiernicza, newralgiczne miejsca zostały zabezpieczone przez cynowanie.

Karoseria została zabezpieczona wysokiej jakości preparatami antykorozyjnymi, zapodkładowana środkami rekomendowanymi do aut zabytkowych.

Później została polakierowana na kolor zgodny z vinem – w takiej kolorystyce opuściła fabrykę.

Gdyby ktoś chciał – możemy zarejestrować auto na „żółte tablice” – zabytkowe.


Cały proces lakierowania był podzielony na 4 etapy, aby każda z warstw (cyna, podkład, zabezpieczenia antykorozyjne, lakier) odczekała swoje i zdążyła się ułożyć.

Kalifornijskie słońce nie było łaskawe dla wnętrza, przez co zapadła decyzja by obszyć całe nową skórą, a stare plastikowe elementy wymienić na nowe.

Prace wykonane przy aucie bardzo ciężko wymienić, aby czegoś nie pominąć, gdyż było ich naprawdę bardzo dużo.


Poniżej opis części bardziej istotnej:

– Felgi zostały zbudowane na specjalne zamówienie w firmie Felgi Południe / SOUTH Wheels, mają średnicę 17 cali i szerokości 9J przód i 10,5 J tył. Koszt takich felg to 15000 zł.

– Całe wnętrze zostało obszyte wysokogatunkową skórą naturalną (fotele przód wraz z tylną kanapą, boczki przód, tył wraz z rączkami i schowkami, tunel środkowy oraz deska rozdzielcza, zastosowana została wysokogatunkowa skóra Wollsdorf Leather.

Koszt obszycia całego wnętrza wraz z materiałem to prawie 20000 zł.

– Nowe i markowe nagłośnienie pojazdu (car-audio – głośniki, wzmacniacz, subwoofer, przewody itd.) Koszt nagłośnienia to okolice 7 tys. zł, wszystko jest zbudowane na markowych komponentach i gra miło dla uszu.

– Wygłuszenie pojazdu widoczną na zdjęciach folią.

– W zawieszeniu brak zużytych elementów, nowe tylne amortyzatory Bilstein B8 Nurburgring – sprawiają, że auto bardzo pewnie się prowadzi, przy czym nie jest za twarde.

– Nowy tłumik końcowy Supersprint ze stali nierdzewnej (3700 zł).

– Nowe oryginalne uszczelki drzwiowe 2 sztuki (3000 zł).

– Nowy oryginalny czarny dywan (1000 euro).

– Przednie lampy ze sprawnym intensywnym myciem – po pełnej renowacji (7000 zł).

– Oryginalne fotele sportowe BMW Recaro.

– Deska rozdzielcza obszyta prawdziwą skórą naturalną.

– Klimatyczna i oryginalna kierownica Nardi Torino.

– Nowe elementy chromowe na tylnym zderzaku wraz z nową gumą.

– Nowe lampy i chromy wokół nich.

– Ogólnie zakupionych części w serwisie jest na około 20000 zł (na większą część mamy faktury).


Rekin po tych zabiegach wygląda jakby przed chwilą opuścił fabrykę, wnętrze urzeka pięknym wyglądem oraz zapachem świeżej skóry.

Silnik wraz z sportową skrzynią biegów tworzą wspaniały duet.

Pojazd prowadzi się pewnie oraz przyjemnie.


Każdy kto chce kupić taki samochód, nie będzie rozczarowany – pierwszy zainteresowany zakupem zabierze go ze sobą do domu.

Cena, za którą go wystawiamy jest tak naprawdę ceną za prace wykonane przy tym aucie.


Jesteśmy legalnie działającą firmą – kupujący dostaje od nas cały komplet dokumentów, umożliwiających rejestrację pojazdu w Polsce.

Sprzedaż na podstawie Faktury VAT marża.


Autem można wracać na kołach w każde miejsce w Europie, gdyby jednak ktoś chciał – możemy też dostarczyć je swoim auto transporterem pod dom.

 

30 października 2024 15:23

Szczegóły

Podstawowe

Rok produkcji

1982

Model pojazdu

Seria 6

Wersja

635 CSi

Generacja

E24 (1976-1989)

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Kolor

Niebieski

VIN

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

119250

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

BRP - Bracia Goźlińscy, Bawaria Racing Power

BRP - Bracia Goźlińscy, Bawaria Racing Power
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2013

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (18) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 19:00

  • wtorek

    08:00 - 19:00

  • środa

    08:00 - 19:00

  • czwartek

    08:00 - 19:00

  • piątek

    08:00 - 19:00

  • sobota

    08:00 - 19:00

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Usługi finansowe icon

    Usługi finansowe

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Usługi ubezpieczeniowe icon

    Usługi ubezpieczeniowe

  • Szybka naprawa icon

    Szybka naprawa

  • Serwis opon / przechowalnia icon

    Serwis opon / przechowalnia

  • Myjnia icon

    Myjnia

  • Pomoc drogowa /holowanie icon

    Pomoc drogowa /holowanie

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

  • Naprawa mobilna icon

    Naprawa mobilna

 

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store