BMW Seria 7 750i - 1
BMW Seria 7 750i - 2
BMW Seria 7 750i - 3
BMW Seria 7 750i - 4
BMW Seria 7 750i - 5
BMW Seria 7 750i - 6
BMW Seria 7 750i - 7
BMW Seria 7 750i - 8
BMW Seria 7 750i - 9
BMW Seria 7 750i - 10
BMW Seria 7 750i - 11
BMW Seria 7 750i - 12
BMW Seria 7 750i - 13
BMW Seria 7 750i - 14
BMW Seria 7 750i - 15
BMW Seria 7 750i - 16
BMW Seria 7 750i - 17
BMW Seria 7 750i - 18
BMW Seria 7 750i - 19
BMW Seria 7 750i - 20

1 / 21

BMW Seria 7 750i - 1
BMW Seria 7 750i - 2
BMW Seria 7 750i - 3
BMW Seria 7 750i - 4
BMW Seria 7 750i - 5
BMW Seria 7 750i - 6
BMW Seria 7 750i - 7
BMW Seria 7 750i - 8
BMW Seria 7 750i - 9
BMW Seria 7 750i - 10
BMW Seria 7 750i - 11
BMW Seria 7 750i - 12
BMW Seria 7 750i - 13
BMW Seria 7 750i - 14
BMW Seria 7 750i - 15
BMW Seria 7 750i - 16
BMW Seria 7 750i - 17
BMW Seria 7 750i - 18
BMW Seria 7 750i - 19
BMW Seria 7 750i - 20

Najważniejsze

Przebieg

357 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna+LPG

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 799 cm3

Moc

367 KM

Opis

Dzień dobry,


sprzedam bogato wyposażoną 7. Przez BMW oznaczone 750i.


Jestem prywatną osobą, nie handlarzem. Auto od 5 lat jest w moich rękach. Tak, auto ma swój przebieg 360.000 - ale codziennie robione 100 km w trasie (dom/praca/dom) - miasta niewiele. Idealne autko do śmigania, banan nie schodzi z twarzy. Komfort, cisza, stare dobra szkoła wykonania auta. Zapytasz czemu sprzedaję? Dom - potrzebuję kombi (już kupiłem więc nie interesuje mnie zamiana). Tak, mogłem do wieloryba hak dokupić i podpiąć przyczepkę ale to nie to samo. Zresztą po 5 latach czas na nową przygodę...


Wiem, że każdy pisze, że jego fura jest na fullu. Tej niewiele brakuje, na pokładzie regulowane, wentylowane grzane komforty z przodu i z tyłu ( tak, z tyłu pełne komforty), mega sprawa w dłuższe podróże dla całej rodziny!!! nivo, światła adaptacyjne, tempomat aktywny, softclose, logic 7, podwójne klejone szyby (cisza), Webasto z kluczyka, Solar, - długoby wymieniać... Dla zainteresowanych VIN.


Po prostu 7 4,8i z ostatnich wypustów - jest suta :). Jest w oryginale po za dołożonym LPG firmy BRC.


Autko ma 17 lat. Serwisowana była na bieżąco. Jest tego trochę, ale nie będę czarował, że to cukierek i Niemiec płakał jak sprzedawał...


Co zrobione: przy 230 kompletny serwis skrzyni, uszczelnienie motoru plus pierścienie - nie kopci ani na niebiesko ani na biało ani na żadny niewłaściwy kolor. Czy olej bierze? Wymieniany na bieżąco co 10 tysięcy, Motul 8100 X-Cess 5W40. Ostatnia wymiana latem tego roku. Dolewek między wymianami nie trzeba było robić. Wiadomo, schodzi - duży motor musi coś zjeść - natomiast silnik jest w ogólnym stanie dobrym.

Przy 250 wymieniona sławna rurka chłodzenia, ta która przechodzi przez blok motoru. Serwis LPG.

Przy 300 uszczelnienie motoru. Cewki, wtryski te które wołały. Tarcze, klocki i inne - nie opisuję i nie wymieniam kiedy bo zaliczam to do eksploatacji. Autko wołało - było robione.

Przy 310 wymieniony olej + pokrywa - skrzynia biegów.

Przy 320 nowa chłodnica - stara oryginalna się rozszczelniła.

Przy 350 ogarnięte zawieszenie, banany, drążki etc. Zbieżność i geometria ustawiona. Cewki.


Lato oryginał słoneczka 19 cali. Tył nowe opony założone w 2023. Przód jeszcze sezon ogarnie. Fele proste, nie spawane. Przydałoby się je odświeżyć wizualnie są obdrapane na rantach. Autko ma 370 kucy więc guma musi być odpowiednia i taka jest. Zima felgi BMW 18 cali, opony po dwóch sezonach o wzmocnionym bieżniku - mięsa mają 3/4 wystarczą na kolejnych kilka sezonów (już ubrane, patrz ostatnie zdjęcie).

Skrzynia nie szarpie, zmienia i zrzuca biegi płynnie.


I zrobiona pewnie masa innych rzeczy, których nie kojarzę. Gwarantuję, że potencjalny kupujący wsiądzie, przekręci kluczyk i dojedzie na drugi koniec Polski bez problemu. Mój ostatni dłuższy wypad furą to Karpacz plus Praga we wrześniu tego roku.

Każdy przycisk działa, fotele, klima, szyby, światła i cała reszta na pokładzie - nic nie było modzone ani kombinowane/drutowane - gwarantuję, że nie jest to ulep, który za bramą odmówi posłuszeństwa.


Co na dzień dzisiejszy do zrobienia? Za moment olej i filtry. Z poważniejszych rzeczy - auto czasami się dławi jak w palnik dostanie. Inaczej to ujmę: raz jedzie jak fabryka przykaże, innym razem jakby lewe powietrze łapie. Powyżej 70/80 km/h.


To z poważniejszych rzeczy. Pewnie trzeba go uszczelnić tradycyjnie co 50 tysi - zajrzeć - coś się znajdzie.


Teraz mógłbym napisać że nic nie stuka i nie puka i zaskoczyć potencjalnych oglądających po przyjeździe. Jak typowy Mirek z autohandlu... Ale opiszę jak jest. Auto ma sporo wyposażenia, więc coś tam nie działa tak jak powinno. Pierdół litania - nie robiłem, bo nie było to uciążliwe w codziennej eksploatacji:

Tył drzwi siłowniki do wymiany, klapa tylnia- siłownik wypycha olej - uzupełniłem więc podziałał kilka miesięcy ale trzeba to zrobić porządnie, do wymiany moduł świateł (lewy kierunkowskaz), roletka szyby tył złamany plasticzek - trzymający na oczku, szyba tylna w pełni działa grzanie ale jest pęknięta - nie wymieniałem bo nie ma co ruszać fabrycznie wklejonej szyby. Nigt vision się uruchamia - ale standart do spolerowania/wymiany szkło radaru i ostatnia rzecz, te sprężynki w kierownicy, auto łapie błąd wspomagania. Sprężynki już nie odbijają, nie ma styku. Wyrzuca błąd wspomagania ten : driver assist. Tyle z grzechów, które pamiętam. Tak jak mówię, nic pilącego. Do ogarnięcia przy okazji.


Auto za poprzedniego właściciela malowany w ASO bok pasażera. Za mojej wymiana szyby przedniej z ubezpieczenia w Nordglassie - kamyk. Miało też jakieś obcierki na naszych pięknych polskich trasach - widać efekt na jednym ze zdjęć (przedostatnie). Schodzi klar z maski z przodu. Ja w karoserię nie ingerowałem. Po 17 latach prawdopodobnie przydałoby się kompleksowo.


Tyle, nie będę czarował że auto jest super - jak ktoś takiego szuka to pewnie w salonie BMW - choć i tak nie koniecznie ;) Szukałem go dla siebie długo, zależało mi na odpowiednim wyposażeniu i stanie - kolejny właściciel nie będzie zawiedziony. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem, nie mam nic do ukrycia.


Powtórzę - nie interesują mnie zamiany. Tylko sprzedaż. Nie wstawię auta do komisu. Jak się nie sprzeda to pod plandekę i pojeżdżę w weekendy. Nie mam ciśnienia na sprzedaż - nie sprzedam za połowę ceny.

 

10 grudnia 2024 15:15

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 7

Wersja

750i

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2007

Generacja

E65/66 (2001-2008)

VIN

13 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

19500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kołobrzeg, kołobrzeski, Zachodniopomorskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store