Witam,
oferuję na sprzedaż BMW 740d, z napędem xDrive, z 3-litrową wysokoprężną jednostką napędową N57n D30B, skrzynia 8hp70X. Samochód użytkuje od ponad roku, na chwilę obecną samochodem zrobiłem 42 tys. km. Zaraz po zakupie, wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, zaworki na turbinach (2 szt profilaktycznie), EGR oraz klapy kolektora uporządkowane. DPF czysty, 80 % mojego przebiegu to autostrada (pracuje za granicą). Olej silnikowy liqui moly 5w30 toptec 4200 lany od kiedy samochód trafił w moje ręce, wymiana co 7-8 tys km. Olej w skrzyni biegów, ostatnia wymiana przy przebiegu 190 tys km, przy tym przebiegu również wymieniłem olej w skrzynce rozdzielczej Vtg (xdrive). Dyferencjał przód + tył, ostatnia wymiana oleju przy przebiegu 182 tys km. Mapa na silnik stage 1 370 koni 760 Nm + mapa na skrzynie stage 2. Na chwile obecną samochód bez wkładu finansowego. Samochód w ciągłej eksploatacji, wiec przebieg rośnie. Na letnim zestawie opony Pirelli, drugi sezon. Komplet kół na zime, opony pirelli, nie wiem, który sezon, ale bieżnik 6 mm. Jakby ktoś sprawdzał samochód w tych całych "carVerticalach" i innych serwisach oferujących przygotowanie raportu historii pojazdu, odrazu mówie, w lutym 2023 zgłoszona szkoda tylnego zderzaka, błacha sprawa, sprawca delikatnie najechał, przy bardzo małej predkjosci, delikatne rysy (przedstawie zdjecia powstałych szkód), mimo wszystko zleciłem likwidacje szkody w ASO BMW Sikora Lubin, wymiana kompletna zderzaka, FV za usługe do wgladu, stanowi rowniez gwarancje na wykonana usługe. Sprzedaję ponieważ upatrzyłem sobie młodszą siostre - G11. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszam do kontaktu jak rownież do oględzin wszystkich zainteresowanych. Samochód do obejrzenia w okolicach Zgorzelca, po wczejśniejszym kontakcie telefonicznym.
uprzedzająć najczęstsze pytania w związku z użytkowaniem tej jednostki napędowej - rozrząd cichutki, panewek też nie słychać.