BMW Seria 7 745i - 1
BMW Seria 7 745i - 2
BMW Seria 7 745i - 3
BMW Seria 7 745i - 4
BMW Seria 7 745i - 5
BMW Seria 7 745i - 6
BMW Seria 7 745i - 7
BMW Seria 7 745i - 8
BMW Seria 7 745i - 9
BMW Seria 7 745i - 10
BMW Seria 7 745i - 11
BMW Seria 7 745i - 12
BMW Seria 7 745i - 13
BMW Seria 7 745i - 14
BMW Seria 7 745i - 15
BMW Seria 7 745i - 16
BMW Seria 7 745i - 17
BMW Seria 7 745i - 18
BMW Seria 7 745i - 19
BMW Seria 7 745i - 20
BMW Seria 7 745i - 21
BMW Seria 7 745i - 22
BMW Seria 7 745i - 23
BMW Seria 7 745i - 24
BMW Seria 7 745i - 25
BMW Seria 7 745i - 26
BMW Seria 7 745i - 27
BMW Seria 7 745i - 28
BMW Seria 7 745i - 29
BMW Seria 7 745i - 30
BMW Seria 7 745i - 31
BMW Seria 7 745i - 32
BMW Seria 7 745i - 33
BMW Seria 7 745i - 34
BMW Seria 7 745i - 35
BMW Seria 7 745i - 36
BMW Seria 7 745i - 37
BMW Seria 7 745i - 38
BMW Seria 7 745i - 39
BMW Seria 7 745i - 40

1 / 41

BMW Seria 7 745i - 1
BMW Seria 7 745i - 2
BMW Seria 7 745i - 3
BMW Seria 7 745i - 4
BMW Seria 7 745i - 5
BMW Seria 7 745i - 6
BMW Seria 7 745i - 7
BMW Seria 7 745i - 8
BMW Seria 7 745i - 9
BMW Seria 7 745i - 10
BMW Seria 7 745i - 11
BMW Seria 7 745i - 12
BMW Seria 7 745i - 13
BMW Seria 7 745i - 14
BMW Seria 7 745i - 15
BMW Seria 7 745i - 16
BMW Seria 7 745i - 17
BMW Seria 7 745i - 18
BMW Seria 7 745i - 19
BMW Seria 7 745i - 20
BMW Seria 7 745i - 21
BMW Seria 7 745i - 22
BMW Seria 7 745i - 23
BMW Seria 7 745i - 24
BMW Seria 7 745i - 25
BMW Seria 7 745i - 26
BMW Seria 7 745i - 27
BMW Seria 7 745i - 28
BMW Seria 7 745i - 29
BMW Seria 7 745i - 30
BMW Seria 7 745i - 31
BMW Seria 7 745i - 32
BMW Seria 7 745i - 33
BMW Seria 7 745i - 34
BMW Seria 7 745i - 35
BMW Seria 7 745i - 36
BMW Seria 7 745i - 37
BMW Seria 7 745i - 38
BMW Seria 7 745i - 39
BMW Seria 7 745i - 40

17 sierpnia 2024 18:43

ID: 6125183775

Najważniejsze

Przebieg

14 750 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Sedan

Pojemność skokowa

4 398 cm3

Moc

333 KM

Opis

Oferuję do sprzedaży wyjątkowy egzemplarz BMW Serii 7 generacji E65 wersja 745iA. Wg. mojej wiedzy jest to unikat na skalę Europejską ze względu na wybitnie niski przebieg jaki auto pokonało od nowości – 14.700 km a także ogólny, kolekcjonerski stan pojazdu. Zapraszam do zapoznania się z opisem.


Egzemplarz wyprodukowany 20.03.2002 roku a więc jest to wersja przed liftingowa z drugiego roku produkcji tej generacji Serii 7. Auto wyprodukowane na rynek Japoński. Wykończone w eleganckim, ciemno zielonym lakierze OXFORD GREEN II z idealnie pasującym do lakieru skórzanym wnętrzem Leader Nasca Beige. Auto stoi na oryginalnych 20” kołach (wzór 101M), które w czasach sprzedaży tej generacji Serii 7 dostępny były wyłącznie jako akcesoryjne koła z katalogu Individual Zubehör.


Auto ma ponad 22 lata nie mniej jak widać na zdjęciach tak i w rzeczywistości jest w stanie wybitnym. W pełnie oryginalny lakier na wszelkich elementach, reflektory oraz cały przód auta bez żadnego odprysku, zero rys (są jedynie dwie małe na tylnej klapie zaprawione oryginalnym lakierem), wgnieceń, zadrapań zarówno wewnątrz jak w środku, nie ma łuszczących się plastików czy pozalewanej, brudnej tapicerki – wszystko tak jakby wczoraj opuściło fabrykę. Auto posiada certyfikat wydany przez BMW Classic (na zdjęciach). Niejedną osobę obeznaną w temacie aut BMW ten egzemplarz wprawia w osłupienie i gwarantuję, że nowy nabywca nie będzie rozczarowany. To auto dla specjalnego nabywcy, który chce mieć niemalże fabryczny egzemplarz BMW E65. Z marką BMW jestem związany zarówno prywatnie jak i zawodowo niemal 13 lat. Jest to moje 15te BMW. Auto jeżdżone bardzo okazyjnie, wyłącznie w ładną pogodę, w letnie miesiące. W zimę stoi pod specjalnie uszytym pokrowcem podpięte do prostownika.


Wyposażanie, o ile to ma jakieś znaczenie przy takim egzemplarzu to z najważniejszych opcji: lampy xenonowe z białymi kierunkami, czujniki parkowania przód i tył, szyberdach, elektryczne rolety na tylne boczne szyby i tylną szybę, fotele przednie komfortowe z wentylacją, ogrzewanie foteli przednich i tylnych, zawieszenie EDC (w pełni sprawne), elektryczna klapa tylna, dociąganie drzwi, zmieniarka CD, zestaw głośnikowy HiFi.


Auto prezentowane było na łamach magazynu Classic Auto (numer z września 2023). Blendy pod tablice rejestracyjne zmienione na wersję europejską zarówno z tyłu jak i z przodu bo nie jestem w stanie patrzeć na „krótkie” tablice rejestracyjne. Lampy także przestawione na wersję EU.


Z wad: nieco opada podsufitka w tylnej części. To znany problem BMW z tamtych lat, które stoją nie używane większość swojego „życia”. Wilgoć i ciepło sprawiają, że ta nieco się odkleja. Miałem to naprawiać, znalazłem nawet studio detailingowe, które się tego podejmie nie mniej uznałem, że odpuszczam gdyż wiąże się to z wycięciem przedniej (oryginalnej, fabrycznej) szyby. Tylko tak da się z wyjąć podsufitkę z auta - potem wklejanie szyby z powrotem, ew. klej do szyb i wszechobecne plamy i rysy sprawiły, że odpuściłem temat. Ponad to przycisk od elektrycznego hamulca ręcznego jest pęknięty. Mam drugi na podmianę ale wiążę się to z demontażem drewnianych dekorów z deski rozdzielczej czego z doświadczenia unikam. Nie otwiera się także slot na zmieniarkę CD w desce rozdzielczej (znany problem E65) także z tego samego powodu co wcześniej (demontaż drewnianych dekorów co w większości przypadków kończy się ich połamaniem) odpuściłem naprawę.


Auto odebrane miesiąc temu po pełnym przeglądzie – wymiana oleju (5W50 Liqui Moly) z filtrami, serwis i odgrzybienie klimatyzacji itd. przegląd techniczny do września 2024 r. ubezpieczenie do października 2024 r.


Ponadto auto miesiąc temu po pełnym detailingu (wewnątrz i zewnątrz). Na lakierze, kołach i szybach powłoka ceramiczna. Auto z kompletem kluczy, w pełni gotowe do jazdy choć raczej czuję, że zagości w garażu u odpowiedniej osoby, która tak jak i ja celebrować będzie krótkie przejażdżki tym autem i zadba o dalszy, szczególny stan tego egzemplarza. Do auta dokładam specjalnie uszyty, nierysujący auta pokrowiec (wykończony materiałem) oraz oryginalne 18” koła (wzór 93), które w dalszym ciągu mają oryginalne opony z 2002 r z fabryki (bieżnika dużo ale są b. mocno spękane)


Podsumowując to auto dla szczególnego fana BMW, Serii 7 oraz aut mimo że wiekowych to fabrycznie nowych. E65 to nie auto dla każdego a ten egzemplarz jest jedyny w Europie jak nie na świecie. Zapraszam do kontaktu.

 

Szczegóły

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 7

Wersja

745i

Rok produkcji

2002

Przebieg

14 750 km

Pojemność skokowa

4 398 cm3

Moc

333 KM

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

8.0 l/100km

Spalanie W Mieście

15 l/100km

Typ nadwozia

Sedan

Liczba drzwi

4

Liczba miejsc

5

Kolor

Zielony

Rodzaj koloru

Metalik

Kraj pochodzenia

Japonia

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

Stan

Używany

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Nowość

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

96750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

System nagłośnienia

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Łukasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Warszawa, Mokotów

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store