BMW E65 3.0d 218 KM po dużym serwisie, gotowe do jazdy, faktura VAT, PCC 0 zł
Mam do sprzedania BMW Serii 7 E65 z niezawodnym silnikiem 3.0d (218 KM) z 2003 roku. Auto w bardzo dobrym stanie jak na swój wiek – zarówno wizualnie, jak i technicznie. Lakier prezentuje się bardzo dobrze, wnętrze zadbane, bez oznak nadmiernego zużycia. Przebieg: 530 234 km – potwierdzony, głównie w trasie.
Auto po dużym serwisie – gotowe do jazdy
Samochód został zakupiony od stałego klienta mojego warsztatu – przez 7 lat dojeżdżał nim do pracy w Niemczech jako kierowca zawodowy. Od pół roku użytkuję auto prywatnie, bez najmniejszych problemów. Odpala po dłuższym postoju i przy niskich temperaturach. Jako właściciel warsztatu specjalizującego się wyłącznie w BMW zadbałem o każdy szczegół. Auto przeszło kompleksowy serwis oraz przegląd – wszystkie wykryte usterki zostały usunięte.
Najważniejsze informacje:
Faktura VAT – brak podatku PCC (oszczędność ok. 1000 zł)
Silnik i skrzynia w świetnej kondycji – brak wycieków, pracują wzorowo
Sprawne Webasto – auto szybciej się nagrzewa zimą
Komfortowe i ciche zawieszenie – bez luzów, regenerowana maglownica
Lakier polerowany i zabezpieczony ceramiką K2
Wszystkie naprawy wykonane w moim serwisie – specjalizacja BMW
Możliwość sprawdzenia auta na podnośniku i komputerze diagnostycznym przed i po jeździe próbnej
Pełna lista wykonanych prac:
Silnik i osprzęt:
Nowy olej silnikowy oraz wszystkie filtry: oleju, paliwa, powietrza, skrzyni
Regeneracja turbiny
Nowy kolektor wydechowy (żeliwny)
Zaślepiony EGR, czyszczenie kolektora ssącego i dolotu
Zaślepione klapki kolektora ssącego
Nowe przewody podciśnienia
Nowe świece żarowe i nowy sterownik świec
Nowe termostaty: główny, EGR i skrzyni biegów
Nowe paski i rolki osprzętu
Skrzynia biegów:
Nowa miska olejowa z filtrem
Nowy olej w skrzyni i adaptacja
Nowe uszczelnienia mechatroniki (gumki i tulejka)
Zawieszenie i układ kierowniczy:
Nowe przednie amortyzatory
Komplet nowych wahaczy (lewa i prawa strona)
Nowe łączniki stabilizatora (przód)
Regeneracja maglownicy – usunięcie luzów
Układ hamulcowy:
Nowe tarcze hamulcowe (przód)
Nowe klocki (przód i tył)
Regeneracja i lakierowanie zacisków (przód i tył)
Nowe gumowe przewody hamulcowe (przód i tył)
Nowy płyn hamulcowy
Podsumowanie:
Auto w pełni sprawne, bez ukrytych usterek. Idealne dla osoby, która szuka komfortowej limuzyny z niezawodnym silnikiem diesla i automatyczną skrzynią biegów. Bez wkładu finansowego.
Możliwość sprawdzenia samochodu na podnośniku i diagnostyki komputerowej przed i po jeździe próbnej.
Zapraszam do kontaktu i jazdy próbnej