Witam, sprzedaje swoją prywatną limuzynę BMW E65 z silnikiem 3.6 V8 o mocy 272 km z przebiegiem 296 tysiecy. Pojazd sprowadzony został do Polski w 2006 roku z Niemiec.Samochód posiadam od dwóch i pół roku i w tym czasie przejechałem ponad 70 tysięcy kilometrów, więc używany był na codzień. Służył mi głównie do wyjazdów do pracy lub na wczasy, za granicę więc naprawiany musiał być również na bieżąco. Ostatnie załączone zdjęcia dodalem aby udokumentować wykonany w 2022 roku remont silnika, oraz najswieższą naprawę poszczegolnych podzespołów silnika w tym jego uszczelnienie wykonaną we wrześniu tego roku. Aktualnie samochód jest w stanie bardzo dobrym jeśli chodzi o silnik oraz zawieszenie. V8 pracuje równo i płynnie podczas jazdy na benzynie, gaz działa i można na nim śmiało jeździć jednak wymaga najprawdopodobniej regulacji, mimo wymiany parownika (również we wrześniu) na niedogrzanym silniku podczas jazdy na gazie nie pracuje równo. Gdy używa się samochodu na benzynie problem znika. Skrzynia biegów działa bardzo płynnie i bezproblemowo. Posiada bardzo bogate wyposażenie takie jak:
- podgrzewane fotele z pamięcią oraz wsparciem odcinka lędźwiowego typu comfort
- system idrive z wybitnym nagłośnieniem
- automatycznie wychodząca i chowająca się kierownica
- tylna roleta antysłoneczna również automatyczna
- klimatyzowany schowek pod podłokietnikiem
- automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
- szyberdach
- czujnik zmierzchu i czujnik deszczu
- i wiele więcej, jednak jak na serie 7 nie jest to najbogatsze wyposażenie, więc przynajmniej mniej elementów, które mogłyby się popsuć.
Jak widać na ostatnich zdjęciach naprawiony, a raczej wymieniony praktycznie na nowy został praktycznie cały silnik, ale bmw ma już swoje lata i swój przebieg tak więc i bolączek jeszcze kilka zostało, lecz ja już się nie mam czasu tym zająć ze względu na obowiązki. Przepalony jest prawy kierunkowskaz i prawy ksenon, ponadto zapięcie od pasów bezpieczeństwa przestało łączyć z systemem stąd czerwone kontrolki pasów i abs no i należy wymienić linkę hamulca ręcznego, którą zerwałem chcąc ruszyć z miejsca zapominając o jego wyłączeniu. Z wad zewnętrznych to jak widać na jednym ze zdjęć do odmalowania są prawe przednie drzwi, które w wyniku odprysku na autostradzie zaczęła pożerać rdza, oraz wypadałoby zakleić pęknięcie na szybie. Jak widać ma nadal jakieś bolączki, ale są to już głównie sprawy elektryki, które generują znacznie niższe koszta od problemów mechanicznych. Problemy mechaniczne zostały w większości wyeliminowane i aktualnie samochód jeździ bez żadnych zarzutów, a to duży sukces w przypadku tego modelu. Do bmw posiadam zestaw dwóch kluczyków oraz komplet kół z oponami letnimi oraz osobny z oponami zimowymi. Opony letnie tylne są już zdecydowanie do wymiany mimo dwuletniego stażu, natomiast samochód sprzedaję ze względu na porę roku na kołach zimowych, które widoczne są na ostatnim zdjęciu przed fakturami z napraw.
Proszę o kontakt przez otomoto.pl lub na numer telefonu