BMW Seria 8 850 CSi - 1
BMW Seria 8 850 CSi - 2
BMW Seria 8 850 CSi - 3
BMW Seria 8 850 CSi - 4
BMW Seria 8 850 CSi - 5
BMW Seria 8 850 CSi - 6
BMW Seria 8 850 CSi - 7
BMW Seria 8 850 CSi - 8
BMW Seria 8 850 CSi - 9
BMW Seria 8 850 CSi - 10
BMW Seria 8 850 CSi - 11
BMW Seria 8 850 CSi - 12
BMW Seria 8 850 CSi - 13
BMW Seria 8 850 CSi - 14
BMW Seria 8 850 CSi - 15
BMW Seria 8 850 CSi - 16
BMW Seria 8 850 CSi - 17
BMW Seria 8 850 CSi - 18
BMW Seria 8 850 CSi - 19
BMW Seria 8 850 CSi - 20
BMW Seria 8 850 CSi - 21
BMW Seria 8 850 CSi - 22
BMW Seria 8 850 CSi - 23
BMW Seria 8 850 CSi - 24
BMW Seria 8 850 CSi - 25
BMW Seria 8 850 CSi - 26
BMW Seria 8 850 CSi - 27
BMW Seria 8 850 CSi - 28
BMW Seria 8 850 CSi - 29
BMW Seria 8 850 CSi - 30
BMW Seria 8 850 CSi - 31
BMW Seria 8 850 CSi - 32
BMW Seria 8 850 CSi - 33
BMW Seria 8 850 CSi - 34
BMW Seria 8 850 CSi - 35

1 / 36

BMW Seria 8 850 CSi - 1
BMW Seria 8 850 CSi - 2
BMW Seria 8 850 CSi - 3
BMW Seria 8 850 CSi - 4
BMW Seria 8 850 CSi - 5
BMW Seria 8 850 CSi - 6
BMW Seria 8 850 CSi - 7
BMW Seria 8 850 CSi - 8
BMW Seria 8 850 CSi - 9
BMW Seria 8 850 CSi - 10
BMW Seria 8 850 CSi - 11
BMW Seria 8 850 CSi - 12
BMW Seria 8 850 CSi - 13
BMW Seria 8 850 CSi - 14
BMW Seria 8 850 CSi - 15
BMW Seria 8 850 CSi - 16
BMW Seria 8 850 CSi - 17
BMW Seria 8 850 CSi - 18
BMW Seria 8 850 CSi - 19
BMW Seria 8 850 CSi - 20
BMW Seria 8 850 CSi - 21
BMW Seria 8 850 CSi - 22
BMW Seria 8 850 CSi - 23
BMW Seria 8 850 CSi - 24
BMW Seria 8 850 CSi - 25
BMW Seria 8 850 CSi - 26
BMW Seria 8 850 CSi - 27
BMW Seria 8 850 CSi - 28
BMW Seria 8 850 CSi - 29
BMW Seria 8 850 CSi - 30
BMW Seria 8 850 CSi - 31
BMW Seria 8 850 CSi - 32
BMW Seria 8 850 CSi - 33
BMW Seria 8 850 CSi - 34
BMW Seria 8 850 CSi - 35

Najważniejsze

Przebieg

203 000 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

5 576 cm3

Moc

381 KM

Opis

BMW 850 CSI to topowy wersja serii 8 generacji e31.


Ówczesna prasa branżowa jednomyślnie zgodziła się, że jest to szczyt innowacji marki BMW. Jego wspaniały silnik V12 otrzymał tu pojemność zwiększoną do 5,6 l i moc 380 KM, co pozwalało w egzemplarzach pozbawionych ogranicznika prędkości zbliżyć się do magicznej granicy 300 km/h. Odpowiednio zostały tu wzmocnione również hamulce i zawieszenie, co w zestawieniu z sześciostopniową manualną skrzynią biegów zagwarantowało ogromną frajdę z jazdy. Cieszyć się nią mogło jedynie 1510 nabywców, gdyż dokładnie tyle sztuk wyprodukowano. Wersja oferowana była wyłącznie w latach w latach 1992-1996, a zadbane egzemplarze mają wciąż rosnącą wartość kolekcjonerską.Pod maską znalazły się liczne innowacje BMW M, dzięki którym model ten – przynajmniej nieoficjalnie – stał się małym M8. Wyglad i kształt auta był bezkompromisowo sportowy, a jednoczesnie ma świetne proporcje i wygląd , który powoduje że nie można go pomylić z żadnym innym autem.

M Power zmienił 850 CSi E31 w prawdziwy samochód sportowy.W przypadku 850 CSi BMW M zwiększyło pojemność skokową silnika M70 do 5,6 litra. BMW M rozpoczęło prace nad tym silnikiem na wiele lat przed jego wprowadzeniem na rynek: zespół zwiększył średnicę cylindra o dwa milimetry i skok o pięć milimetrów w jednostce o mocy 300 KM, która w każdym razie nie była słaba. W rezultacie ten M70 nosił teraz nazwę S70 i miał pojemność skokową 5,6 litra zamiast standardowych 5,0 litrów. Przy równie zwiększonym stopniu sprężania moc wyjściowa wynosiła teraz 380 KM. Lekkie tłoki na bazie aluminium i powłoka ferrostanowa zmniejszyły niezbędne siły, a zmodyfikowany rozrząd poprawił dostarczanie mocy.

Cechy charakterystyczne auta to dyfuzor z tyłu, cztery rury wydechowe ze stali nierdzewnej i oryginalny, dostępny opcjonalnie tylny błotnik BMW M.

Modyfikując układ wydechowy, BMW M osiągnęło najlepszy możliwy kompromis między osiągami, zużyciem paliwa i poziomem hałasu. Ostatecznie czterorurowy układ wydechowy otrzymał rury wstępne o powiększonym przekroju do trzech milimetrów oraz dwa specjalne metalowe katalizatory, które obniżyły przeciwciśnienie przy zachowaniu zwartej konstrukcji.

Kolejną techniczną nowością 850 CSi była współkierująca tylna oś, która obracała się o 1,8 stopnia w zależności od sytuacji na drodze, umożliwiając w ten sposób niewyobrażalną wcześniej dynamikę na zakrętach.


DANE TECHNICZNE BMW 850 CSI E31:

Osłona silnika BMW 850 CSi.

Osłona silnika z logo „Powered by M”.

Silnik: 12-cylindrowy silnik V

Pojemność skokowa: 5576 cm3

Moc: 280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min

Moment obrotowy: 550 Nm przy 4000 obr./min

Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa skrzynia biegów

Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie)

Przyśpieszenie od 0 do 100 km/k - 6 sekund

Masa własna z paliwem: 1865 kg

Pojemność zbiornika: 90 litrów

Długość: 4780 mm

Szerokość: 1855 mm

Wysokość: 1330 mm

Rozstaw osi: 2684 mm


Nr Vin: WBSEG91020CC00196


Prezentowany egzemplarz pochodzi z Niemiec i jest świeżo po serwisie. Auto zarejestrowane w Polsce.

Egzemplarz w świetnym stanie , jakby wyjechał wczoraj z fabryki jest świetnym autem ale również lokatą kapitału.

Zapraszam do kontaktu i zakupu. Auto można obejrzeć 7 dni w tygodniu w dowolnych godzinach po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym i uzgodnieniu terminu.

Możliwość dostarczenia auta pod dom nabywcy w dowolne miejsce w Polsce. Istnieje możliwość pozostawienia innego auta w rozliczeniu po wcześniejszym ustaleniu szczegółów.

Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszych aut na innych aukcjach oraz na stronie www.rtclassicgarage.com.

 

16 lutego 2025 12:22

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

Seria 8

Wersja

850 CSi

Kolor

Zielony

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

4

Rok produkcji

1992

Generacja

E31 (1989-1999)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

300000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

RT CLASSIC GARAGE

RT CLASSIC GARAGE
  • Sprzedający profesjonalny

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2020

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (25) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    10:00 - 20:00

  • wtorek

    10:00 - 20:00

  • środa

    10:00 - 20:00

  • czwartek

    10:00 - 20:00

  • piątek

    10:00 - 20:00

  • sobota

    10:00 - 15:00

  • niedziela

    Zamknięte

Znajdź na mapie

STARY DZIERZGOŃ - 82-450 Stary Dzierzgoń, sztumski, Pomorskie (Polska)

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store
Loading...