Witam zainteresowanych. Dużo zdjęć na otomoto więc polecam przejść z olx.
Nie jestem handlarzem (dla niektórych to ważna informacja) i nie sprzedam na handel za 15 tys. więc proszę nie dzwonić z podobnymi ofertami. Z normalnym zainteresowanym chętnie porozmawiam o cenie przy oględzinach samochodu.
Jeśli szukasz bogatej wersji z szyberdachem, skórą, xenonami, czujnikami parkowania itp to niestety nie to ogłoszenie.
Silnik M47N2 czyli pancerny i wbrew temu co twierdzi wielu znawców, że 2.0 nie jedzie to zapewniam, że moje jedzie i odpycha się wystarczająco dobrze, żeby poruszać się dynamicznie. Spalanie średnio 7 litrów, można zejść niżej.
Samochód jest zadbany, wszystkie naprawy robię na bieżąco. Olej dobrej jakości zmieniam zawsze co 10 tys. km (ostatnia wymiana 5 tys km temu). Przy każdorazowym tankowaniu stosuje dodatek Archoil AR6900-D MAX. Co jakiś czas dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy.
2 tygodnie temu po wymianie tulei wahacza zrobiona została geometria. W lipcu zamontowany został nowy przepływomierz. Pół roku temu wymienione koronki abs razem z czujnikami abs (Bosch), zębatka nastawnika razem z olejem w skrzynce rozdzielczej (stara do wglądu bez uszkodzeń).
Brak ekologii czyli zaślepione klapy wirowe, usunięty i zaślepiony egr razem z chłodniczką. X3 kupiłem już z pustą puszką dpf, dla komfortu jazdy wymieniłem ją na downpipe w wersji z tłumikiem z kwasówki polskiej firmy RM Motors (oryginalną puszkę chętnie dodam do samochodu).
Buda jest cała w oryginalnym lakierze, brak korozji na nadwoziu i podwoziu. Zawieszenie sztywne i nie wybite, amortyzatory mają wysoką sprawność (diagnosta stwierdził że procentowo wychodzą jak nowe), hamulce zdrowe.
Klima nabita odgrzybiona przed wakacjami. Opony zimowe z wysokim bieżnikiem Continental Winter Contact, lato Barum również zdrowe. Kierownica bardzo ładnie obszyta przez poprzedniego właściciela. W bagażniku jest solidna mata z tworzywa przez co oryginalna wykładzina jest w super kondycji.
Co do zrobienia?
Uszczelka pod pokrywą zaworów, jest mała nieszczelność. Po urlopie jestem umówiony z mechanikiem na wymianę.
Ręczny do podciągnięcia ale to pewnie będzie ogarnięte przy okazji uszczelki.
Boczek siedziska fotela kierowcy wypadałoby ogarnąć u tapicera (200 - 250 zł zależy od miejsca), poprzedni właściciel go pocerował i tego nie ruszałem. Pęknięty plastik pod siedziskiem (mam nowy na wymianę).
Ubezpieczenie OC opłacone w całości do 7.12.2024, przegląd do 11.10.2024. 2 kluczyki.
Raport Auto DNA do pobrania z ostatniego zdjęcia za pomocą kodu QR. Gdyby się nie chciał pobrać to proszę o wiadomość z mailem, wyślę.