BMW w moim posiadaniu od 2019, import prywatny bezpośrednio z Niemiec z przebiegiem około 206 tyś km. Wyposażone w silnik M47 (jeszcze ten z porządnym łańcuchem rozrządu który nie wymaga wymiany i jest umieszczony z przodu silnika). Silnik ekonomiczny, utrzymany w bardzo dobrym stanie. Auto było sprowadzone jako sprawne, nierozbite. Posiada rysę na drzwiach pasażera- z tym uszkodzeniem auto zakupiłem. Przez 5 lat bez awaryjnie służyło nam jako auto rodzinne. W trakcie 5 lat u mnie miało jedną kolizje w 2022 roku- zarysowane drzwi kierowcy i drzwi lewy tył- szkoda naprawiona z OC sprawcy- wymiana całych drzwi w kolorze. BMW na bieżąco serwisowane, wymiany oleju w silniku co 10-12 tyś km/ raz do roku, a co drugą wymianę oleju- czyli około 20 tyś km wymiana wszystkich filtrów oraz filtr w separatorze odmy
207 000 km- 04/2019 -
Wymiana dwóch termostatów
Regeneracja wtryskiwaczy
Wymiana turbosprężarki na nową (nieregenerowaną)
Czyszczenie kolektora dolotowego, zaworu EGR, intercoolera
Wymiana oleju w skrzyni rozdzielczej DTC-1
Wymiana separatora odmy
około 225 000 km- jesień 2019
Wymiana kompletu sprzęgła i koła dwumasowego LUK
Wymiana poduszek pod silnikiem i skrzynia biegów Lemforder
233 600 km - 02/2021
Wymiana sterownika świec żarowych+ komplet świec żarowych
250 824 km 11/2021
Zakup nowych opon wielosezonowych Nokian
262 100 km 08/2022
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód+tył, wymiana szczęk hamulca ręcznego, wymiana elementów montażowych do klocków hamulcowych - wszystko na częściach ATE
Wymiana łączników stabilizatora
Wymiana oleju w skrzyni rozdzielczej DTC-1
270 200 km 03/2023
Wymiana pompy wody
Wymiana płynu chłodniczego
Wymiana pasków PK, rolki prowadzącej, rolki napinacza
285 000 07/2024
Regeneracja rozrusznika
Wymiana płynu hamulcowego
Wymiana oleju ATF w wspomaganiu kierownicy
Polecam BMW, auto naprawdę zadbane, wszystkie naprawy wykonywane na czas. Nigdy nie używane w terenie. OC i przegląd aktualne do 04/2025. Opony mają jeszcze ponad 6mm bieżnika a hamulce wyglądają jak nowe.