BMW X3 Salon Polska
Samochód po przeglądzie bez potrzeby wykonywania jakiegokolwiek wkładu finansowego. Dodatkowy komplet kół aluminiowych opony Pirelli używane jeden sezon wysokość bieżnika 7,2 mm. Nowe opony mają 8 mm. Wartość kompletu kół zimowych to minimum 2,5 tyś PLN. Stan techniczny samochodu jest bez żadnych zastrzeżeń. Model poliftowy X3 ma rozwiązany problem z rozrządem. Dbałem o regularną wymianę oleju co 10 tyś km - zatem nie grozi problem z silnikiem panewki czy palenie oleju. Turbo w stanie idealnym. Wtryski OK. Samochód nie dymi. Wykonałem procedurę wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów. Nowy akumulator. Wykonano akcję serwisową wymiany zaworu EGR i chłodnicy recyrkulacji spalin wraz z kompletnym kolektorem dolotowym. Gwarantuje że dalsza eksploatacja nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Z tego powodu oczekuję otrzymania adekwatnej ceny za pojazd. Wszystkie czynności serwisowe w aucie są wykonane na czas i zgodne z wymogami producenta dla danego przebiegu auta.
Poniżej przedstawiam wykonane w ostatnim czasie czynności w samochodzie
01.09.2024 130 tyś przebieg przegląd wymiana oleju w silniku i filtrów
09.01.2024 123 tyś przebieg nowy akumulator - na gwarancji
11.11.2023 wymiana hamulcy klocki tarcze tył - zabezpieczenie podwozia anty korozyjnie
01.06.2023 109 tyś km procedura wymiany oleju w skrzyni biegów wraz z miską i filtrem, serwis przekładni kierowniczej wymiana kamieni w maglownicy, wymiana chłodnicy EGR wraz z zaworem EGR, wymiana kolektora dolotowego (do potwierdzenia w wydrukach czynności serwisowych w bazie BMW)
11.09.2022 98 tyś wymiana klocków tarcze przód
Jesteśmy drugim właścicielem tego samochodu. Kupiliśmy go jak miał przebieg 38 tyś km sześć lat temu. W samochodzie nigdy nie palono papierosów.
Samochód używany był przez Małżonkę. Samochód nie miał żadnego wypadku ani stłuczki. NIe ma nawet jednej ryski na zderzaku. Parkowany na terenie posesji domu jednorodzinnego. W pracy ma wykupione szerokie miejsce parkingowe. Z tego powodu samochód nie jest poobijany przez drzwi sąsiadujących samochodów. Bardzo rzadko był parkowany na terenie miasta w normalnym ruchu ulicznym. Jest używany jako kolejny samochód w domu i nigdy nie był używany do przewożenia mebli towarów itp. Jestem pasjonatem motoryzacyjnym i serwisowałem ten samochód osobiście. W trakcie wykonywania czynności serwisowych zawsze zwracam uwagę na inne podzespoły samochodu. W trakcie wykonywania jakikolwiek czynności wszystkie elementy dookoła są czyszczone i zabezpieczane preparatami do zabezpieczenia. I tak dla przykładu jak zdejmowane jest koło to czyszczę wnękę koła amortyzator sprężyny. Zabezpieczam gumy przed parcieniem, przewody hamulcowe woskiem. Jeżeli wykonuje się tego rodzaju czynności w samochodzie nie dochodzi do usterek spowodowanych pęknięciem gumy czy przerdzewieniem się przewodu hamulcowego. W normalnym toku serwisowym nikt nie robi takich czynności bo nikt nie dopłaca do serwisu aby co kolwiek więcej przy samochodzie zrobić. Ten samochód od 6 lat tak był serwisowany. To widać po nim jak go ktoś obejrzy. Dokonywałem zabezpieczenia antykorozyjnego samochodu co dwa lata. Stan podwozia i wszystkich podzespołów mechanicznych bardzo dobry. Dwa razy do roku wykonywałem pielęgnację lakieru - woskowanie specjalnymi woskami. Wszystkie elementy gumowe są przynajmniej dwa razy do roku nasycane preparatem zabezpieczającym przed starzeniem się przewodów gumowych i uszczelek gumowych. Przewody gumowe i uszczelki są czarne i elastyczne nie popękane. Stan silnika jest idealny. Samochód nie dymi ma bardzo dobre spalanie czysta rura wydechowa.
Samochód prowadzi się jak nowy.
Posiadam wiele aut i z tego powodu normalna eksploatacja i realizowanie potrzeb transportowych rodziny rozkłada się na różne aut.
To wszystko co jest napisane powyżej jest 100 procentową prawdą i to wyróżnia to auto.
"Jeśli coś jest wartościowe, to nikt nie sprzeda tego za "okazyjną cenę""
Przez to co napisałem powyżej chcę powiedzieć że otrzymuję wiele ofert na kupno tego samochodu lecz proponowana przez kupujących cena nie jest przeze mnie akceptowana. Obecnie ten samochód nie zaskoczy kupującego jakimiś nieprzewidywanymi kosztami. Ja to wiem i z tego powodu trzymam cenę. W bieżącą eksploatację samochodu włożyłem dużo pieniędzy w ostatnim czasie. (akumulator 1000 PLN, serwis skrzyni biegów 2500 zł, nowe koła zimowe opony Pirelli 2000 PLN, serwis wymiana olei i filtrów 400 PLN , serwis kolektor dolotowy wymiana 1000 PLN, serwis układu kierowniczego 1000 PLN). Turbo jest w stanie idealnym - samochód nigdy nie był ciśnięty na zimnym oleju, wtryskiwacze są w stanie idealnym widać to po stanie rury wydechowej jest czysta.
Oferta dla oszczędnych - jak ktoś chce kupić ten samochód i pomimo to chce dalej obniżać cenę proponuję:
można go kupić bez kompletu kuł zimowych cena minus 2000 PLN
można go kupić z innym akumulatorem sprawnym lecz 5 letnim trzeba się liczyć że będzie go trzeba wymienić za 2 lata cena auta minus 1000 PLN.
I tak niższa cena zmienia cechy dobrego produktu.
Właśnie w ten sposób tworzone są atrakcyjne oferty cenowe które pogarszają cechy dobrego produktu.