Sprzedam zamienie moje oczko w glowie ktore obecnie tylko stoi niejeżdżony. W ubieglym roku zrobiłem moze 1500km i to jest jedyny powód sprzedaży. Ewentulanie zamiana na motocykl harley, intruder, gs lub BMW X1 z dopłatą w zalezności od rocznika i stanu, ewentualnie inne najlepiej słabszy mały SUV-a dla kobiety.
Auto budowałem dla sb z pomocą BM Cars, Motomax, Boostfactory, welde cardan, KG Motus, FMIC. wrzucone ponad 40tys zl lista części poniżej. Sprzedaje ponieważ przerzuciłem się na doładowaną kompresorem benzyne a bmka od maja jest tylko przepalana. Jak na taki gabaryt jest obrzydliwie szybkie a moment potężny. Zachowuje przy tym walory rodzinnego SUV-a. Nie chciałem go szpecic z zewnątrz poza tym że założyłem 19 calowe Japan Racing model JR 30 na fajnej oponie (zachowałem komfor SUV-a) nie zmieniałem nic innego. Orginalny mpakiet, środek czarniutki łącznie z podsufitką, kierownica mięsista, orginalny telefon nokia 6310i w podłokietniuku oraz moduł GPS w gratisie.
Obszerna lista rzeczy które wymieniłem do wglądu w dokumentach - na wszystko mam faktury oraz gwarancje. Samochód naszykowany dla kogoś kto lubi markę.
Lista:
- Hybrydowa duża turbina turbospec Rzeszów na 450km
- Regeneracja małej turbiny
- Intercoooler duży FMIC wydajność do 750km tempy w dolocie 45-55 stopni
- Pomiar kompresji każdy cylinder 26
- Wymieniony kompletny rozrząd
- Pompa paliwa wydajniejsz bosh rc90 oczywicie poddana regeneracji j na gwarancji bosh serwis knurow
- Zawieszenie przód tj wahacze i amory
- Tarcze przód ate powerdisc plus twarde klocki nie pylące, tarcze się nie krzywią
- Chłodnia wody nowa
- Przepustnica nowa FEBI
- Egr wywalony wrzucony adapter
- Klapy na kolektorze dolotowym wywalone kolektor wrzucony do myjki dźwiękowej czyszczony dwa dni
- Kolektor wydechowy planowany sprawdzana płaszczyzna na połączeniu z blokiem idealnie splanowany w trakcie montażu turbin
- Stalowy oplot marki HEL przód tył hamulce reagują natychmiastowo
- Maglownica zmieniona na zregenerowana na gwarancji
- Vtg xdrive czyli rozdzielacz napędów całkowicie po regeneracji
- Nastawnik napędu xdrive zregenerowany na gwarancji
- Sprzęgło czy też hydrolinetyk wrzucony kewlarowy na gwarancji
- Półosie tył customowe robione pod 1000nm z stali o innym stopniu sprężystości w motomax Toruń
- Przeguby robione pod 1000nm też w motomax
- Wał napędowy wyważony w pełni zregenerowany w Welte cardan Mysłowice
- Wrzucine wzmocnione podpory wału mayle performance
- Koronki abs wszystkie zmienione
- Koło pasowe wymienione
- Zlewka i wymiana wszyskich płynów dyfry przód tył xdrive skrzynia biegów wymiana przebiegła dynamiczną metodą
- Przy wymienianie płynów od razu nowe uszczelnienia założone na dyfrach
- Alternator wymieniony
- Downpipe RM motors plus przelot przez seryjne puchy wydechu
- Strojenie w boostfactory Łańcut swiry od m57
Dlubnalem wszystko co chciałem przygotowując najpierw odpowiendnio baze. W planach była druga skrzynia biegów (którą już zakupiłem) i wrzucenie tarczek kewlar wymiana solenoidow na większe ale doszła doładowana kompresorem v6 w benzynie i bmka teraz stoi przepalana sporadycznie.. na wszystkie części i roboty są faktury. Do fury dorzucam skrzynkę 6hp28x z x5 po lifcie 3.0 jako dawce na dalsze mody.
Z funkcjonalnych dodatków:
- hak rozkładany
- GPS
- 2 kpl opon (zima/lato)
- lusterka fotochrom
- bixenon skrętny
- czujniki parkowania przód tył
- klimatyzacja dwustrefowa
- kierownica multi
- orginalny subwoofer pod siedzeniem
- podgrzewana kanapa tył
- fotle elektryczne
- skórzana tapicerka nie wytarta anni nie spękana zabezpieczana kosmetykami colourlock
- roletka bagażnika
Zapraszam entuzjastów.