Hej,
Na początku chciałbym zaznaczyć, że szanuję swój oraz Państwa czas.
W związku z tym wszelkie niepoważne telefony lub wiadomości będą ignorowane i blokowane.
Niestety, jestem zmuszony sprzedać BMW xDrive28i AWD z 2014 roku, które sprowadziłem z USA dla żony.
Samochodu długo szukałem i nie planowałem sprzedaży, jednak życie pisze własne scenariusze do tego nie zawsze pozytywne.
Auto zostało sprowadzone jako bezwypadkowe (clean title) – posiadam wszystkie raporty oraz zdjęcia z aukcji.
Jedyną szkodą było niewielkie otarcie tylnej klapy bagażnika.
Auto jest w Polsce.
Cło i VAT opłacone.
Do opłacenia zostaje 3,1% akcyzy w Polsce, czyli jakieś 900zł.
Dane techniczne pojazdu:
Przebieg: 198000km (tak, km, nie mil)
VIN: 5UXWX9C53E0D35845
Rok produkcji: 2014-01-26
Model: F25 X Series X3 28iX
Typ nadwozia: Sports Activity Vehicle
Silnik: N20, 2000 cm³
Moc: 180 kW / 245 KM
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kolor: Tiefsee-blau metallic (A76)
Auto ma malowany bok co nie było widoczne na raporcie w USA.
Po przyjeździe do Polski okazało się, że samochód nie ma hamulców.
Na aukcji miało status Run and Drive (czyli musiało ruszyć i się zatrzymać).
Wymieniłem płyn hamulcowy, lecz problem nie ustąpił – możliwe, że podczas podróży jakiś moduł gdzieś zaśniedział na wtyczce lub to kwestia urwanych czujników okładzin, jednak nie jestem w stanie tego stwierdzić.
Dodatkowo wymieniłem akumulator na nowy i zakodowałem go (koszt 1200zł).
Auto ma sprawdzony rozrząd - wszystko jest w porządku, można to również samemu zweryfikować ponieważ łańcuch widać pod korkiem oleju.
Opony to szrot, klocki i tarcze są ok ale mają pozrywane czujniki.
Auto aktualnie stoi na kobyłkach, można wejść pod spód i sobie je pooglądać, odpalić i zobaczyć jak skrzynia zmienia biegi.
Dołączam również nowe oleje i filtry do wymiany.
Wszystkie aktualne błędy z komputera są do wglądu.
Zamontowałem również moduł do świateł przeciwmgielnych.
Auto posiada pełną dokumentację, w tym przetłumaczone papiery.
Do dokończenia pozostało zamontowanie odpowiednich żarówek z odcięciem na przednich światłach (światła nie są ledowe więc żarówki z odcięciem wystarczą), zmiana tylnych kierunkowskazów na pomarańczowe, wizyty u rzeczoznawcy oraz rejestracja pojazdu.
Auto nie jest idealne, ale też nie jest za idealną (dla mnie) cenę więc bardzo proszę mieć to na uwadze, że pewnie parę zł trzeba będzie w nie włożyć żeby było w super stanie.
Jeżeli auto byłoby idealne to by wisiało za 50 parę tysięcy :)
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu.
Z chęcią odpowiem na wszystkie pytania, mogę też nagrać filmik żeby mniej więcej pokazać samochód.