BMW X5 3.0sd xDrive - 2
BMW X5 3.0sd xDrive - 3
BMW X5 3.0sd xDrive - 4
BMW X5 3.0sd xDrive - 5
BMW X5 3.0sd xDrive - 6
BMW X5 3.0sd xDrive - 7
BMW X5 3.0sd xDrive - 8
BMW X5 3.0sd xDrive - 9
BMW X5 3.0sd xDrive - 10
BMW X5 3.0sd xDrive - 11
BMW X5 3.0sd xDrive - 12
BMW X5 3.0sd xDrive - 13
BMW X5 3.0sd xDrive - 14
BMW X5 3.0sd xDrive - 15
BMW X5 3.0sd xDrive - 16
BMW X5 3.0sd xDrive - 17
BMW X5 3.0sd xDrive - 18
BMW X5 3.0sd xDrive - 19
BMW X5 3.0sd xDrive - 20
BMW X5 3.0sd xDrive - 21
BMW X5 3.0sd xDrive - 22
BMW X5 3.0sd xDrive - 23
BMW X5 3.0sd xDrive - 24
BMW X5 3.0sd xDrive - 25
BMW X5 3.0sd xDrive - 26
BMW X5 3.0sd xDrive - 27
BMW X5 3.0sd xDrive - 28
BMW X5 3.0sd xDrive - 29
BMW X5 3.0sd xDrive - 30
BMW X5 3.0sd xDrive - 31
BMW X5 3.0sd xDrive - 32
BMW X5 3.0sd xDrive - 33
BMW X5 3.0sd xDrive - 34
BMW X5 3.0sd xDrive - 35
BMW X5 3.0sd xDrive - 36
BMW X5 3.0sd xDrive - 37
BMW X5 3.0sd xDrive - 38
BMW X5 3.0sd xDrive - 39
BMW X5 3.0sd xDrive - 40
BMW X5 3.0sd xDrive - 41

1 / 42

video
BMW X5 3.0sd xDrive - 2
BMW X5 3.0sd xDrive - 3
BMW X5 3.0sd xDrive - 4
BMW X5 3.0sd xDrive - 5
BMW X5 3.0sd xDrive - 6
BMW X5 3.0sd xDrive - 7
BMW X5 3.0sd xDrive - 8
BMW X5 3.0sd xDrive - 9
BMW X5 3.0sd xDrive - 10
BMW X5 3.0sd xDrive - 11
BMW X5 3.0sd xDrive - 12
BMW X5 3.0sd xDrive - 13
BMW X5 3.0sd xDrive - 14
BMW X5 3.0sd xDrive - 15
BMW X5 3.0sd xDrive - 16
BMW X5 3.0sd xDrive - 17
BMW X5 3.0sd xDrive - 18
BMW X5 3.0sd xDrive - 19
BMW X5 3.0sd xDrive - 20
BMW X5 3.0sd xDrive - 21
BMW X5 3.0sd xDrive - 22
BMW X5 3.0sd xDrive - 23
BMW X5 3.0sd xDrive - 24
BMW X5 3.0sd xDrive - 25
BMW X5 3.0sd xDrive - 26
BMW X5 3.0sd xDrive - 27
BMW X5 3.0sd xDrive - 28
BMW X5 3.0sd xDrive - 29
BMW X5 3.0sd xDrive - 30
BMW X5 3.0sd xDrive - 31
BMW X5 3.0sd xDrive - 32
BMW X5 3.0sd xDrive - 33
BMW X5 3.0sd xDrive - 34
BMW X5 3.0sd xDrive - 35
BMW X5 3.0sd xDrive - 36
BMW X5 3.0sd xDrive - 37
BMW X5 3.0sd xDrive - 38
BMW X5 3.0sd xDrive - 39
BMW X5 3.0sd xDrive - 40
BMW X5 3.0sd xDrive - 41

Najważniejsze

Przebieg

306 000 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 993 cm3

Moc

286 KM

Opis

Sprzedam X5 3,0sd 2008. Auto kupione w maju 2021 roku. Od razu po kupnie wymienione wszystkie filtry i olej. W okolicach 275 tyś km przestaje działać 5 wtryskiwacz więc zapadła decyzja aby zrobić grubszy serwis w skład którego wchodzą: kompletny rozrząd (oryginalny do wglądu) z napędem pompy oleju, nowy sterownik świec , świece żarowe, uszczelki (pokrywy zaworów, misy, pokrywy rozrządu, półosi, wału, rur turbosprężarek), chra małego oraz dużego turbo, regeneracja alternatora z dołożonym wolnym kołem i regeneracja rozrusznika, paski i koło pasowe, puszczona dodatkowa masa na budę bo seryjne lubią się upalać, wszystkie przewody podciśnienia w żaroodpornym peszlu, płyny i oleje we wszystkim co się da, no i największy błąd - regenerowane fabrycznie wtryskiwacze bosch. Koszt tego wszystkiego to około 15 tyś zł,

-założone felgi styling 87 ori z x5 e53 4,6is bo są bardzo lekkie i wytrzymałe 3000zl,

-renowacja felg 1500zł

-dystanse przód i tył dystom 3cm 700zl,

-opony zima 275/40r20 i 315/35r20 Yokohama blueearth Winter v905 3000zl,

-opony lato ten sam rozmiar Michelin pilot sport 4 acoustic 5000zl,

-wymienione listwy wokół szyb na czarne 500zl

-regeneracja modułu Bluetooth i radia + Polski język w auto spectech Kraków 1000zl,

-zmieniarka cyfrowa (oryginalna jest) mr12v umożliwia słuchanie muzyki z telefonu przez bluetooth 700zl,

-nowy moduł ręcznego 1000zl,

-olej i filtr oleju skrzyni biegów oryginał zf 800zł,

-założony dodatkowy filtr paliwa (3um) w komorze silnika przed pompą cr 800zł,

-silnik wycieraczek 300zl,

-wymiana podszybia 300zl,

-zakupione jeszcze nie założone obie lampy w klapę magneti marelli jak oryginał 600zl, oraz tylna klapa bo ta była przez kogoś kombinowana więc zakupiłem drugą w idealnym stanie 1000zł

-wymiana wszystkich żarówek wnętrza, podświetlenia tablicy rejestracyjnej, świateł pozycyjnych przód, świateł przeciwmgłowych wszystkie osram oraz ringów cotton i projektorów led nhk v5 z nowymi kloszami reflektorów 4000zl,

-kolektor ssący po regeneracji z metalowymi klapkami firmy pt-pro 650zl,

-założony downpipe + katalizator uniwersalny DO-A50 cały przelot 3' plus tłumik końcowy przelotowy rm motors E502 z oryginalnymi akcesoryjnymi końcówkami w czarnym macie całość z nierdzewki 4000zl,

-zmieniona szyba czołowa na klimakomfort 1000zl,

-akumulator hollywood DIN 100 - DIN POWER AGM - 5000 Watt HE-0100 DIN 1800zł

-po roku jazdy na regenerowanych wtryskiwaczach w dwóch padły cewki, bosch odmówił reklamacji broniąc się zalaniem wodą z podszybia które było wymienione na samym początku. Teraz są założone fabrycznie nowe wtryskiwacze bosch 7000zl oraz zrobiona customowa osłona na cały silnik która chroni od zalania z góry (znany temat w e70 padające wtryski 5 i 6)

-górne mocowania amortyzatorów przód i tył od f15 m50d, wszystkie nowe przednie wahacze, przednie górne wahacze regulowane, przednie wahacze na tulejach pływających można zobaczyć takie rzeczy na profilu fb "scarman performance" 5000zł

-wymienione oba przednie łożyska (fag) 800zł

-mam zakupione listwy dachowe bez relingów które ciężko zdobyć ale jeszcze nie założone 500zł

-zakupiony zestaw do usunięcia zaworu oraz chłodnicy egr 200zł

-założony 4x4 eliminator od labcar Sebastian Szymański 700zł

-nowa chłodnica klimatyzacji 500zł

-oddaję cały praktycznie nowy tylny zawias który czekał na modyfikację jak przedni, jak się dogadamy to go zmodyfikuję

-pewnie wiele innych rzeczy o których nie pamiętam lub wynikały z eksploatacji

Auto było powoli przygotowywane pod większą moc ale chodzi mi po głowie inny projekt. Kto jeździł e70 ten wie, że w standardzie nie prowadzi się najlepiej. Po przesiadce z przedliftowego e60 z mpakietem dążyłem do prowadzenia jak w tym aucie i myślę że się udało. Auto traktuję jako projekt i nie oszczędzałem. Aktualnie przebieg około 306tyś km. Cena 85 tyś zł, tak wiem - dużo, ale dużo mniej niż zainwestowane.

 

30 grudnia 2024 17:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

BMW

Model pojazdu

X5

Wersja

3.0sd xDrive

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2008

Generacja

E70 (2006-2013)

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

63750

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Przemek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2014

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Białystok, Dojlidy

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store