Takie to nasze rodzinne wozidło, zadbane, regularnie serwisowane pod otuliną serwisu Bimmer Bmw w Piastowie. Formalnie jestem drugim właścicielem, acz auto nabyłem od moich rodziców więc od pierwszego kilometra w rodzinie. Z ważniejszych Serwisów i napraw w ostatnim czasie:
a) Wymieniona chłodnica EGR w ramach akcji serwisowej
b) Wymieniony czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej (częsta usterka, która nie usunięta prowadzi do zalania i uszkodzenia wiązki)
c) Duży przegląd 04.09.2024 + serwis klimatyzacji
Można przyjąć że choroby wieku dziecięcego ma już za sobą. Na te chwile nie występują objawy związane z usterką panewek czy wału korbowego. Monitorujemy to na bieżąco. Nie mniej w najbliższym czasie:
a) Do wymiany jest rozrząd
I tu wypadałoby się zastanowić czy przy okazji wymianu rozrządu nie wykonać profilaktycznie wymiany (sprawdzenia) wału oraz wymiany (sprawdzenia) panewek i tym samym zapewnić sobie spokój na kolejne 100 - 150 000 km. To jest moja rekomendacja dla przyszłego właściciela. Oczywiście może się okazać, że z wałem nie ma problemu, nie mniej wiadomym jest, iż jest to dolegliwość która występuje w silnikach N57 i nie należy jej ignorować.
Auto bezwypadkowe, jedyne zdarzenie to najechanie na słupek parkingowy prawym bokiem na wysokości drzwi pasażera przy parkowaniu. Zdjęcie do wglądu. Szkoda naprawiona z AC w BMW Inchcape. (Dokumentacja do wglądu) Przy okazji naprawy polakierowana została również maska przednia ze względu na odpryski. W 2023 roku wymieniona została przednia szyba z AC szyba - uderzenie kamienia. Poza tym auto bez żadnych innych niespodzianek.
Możliwość zakupu z zestawem kół zimowych (opony roczne) i alufelgi 18 cali.
Opony letnie osadzone na 19 calowych felgach. Auto posiada wykupione OC oraz AC. Auto garażowane.