Mam do sprzedania samochód BMW X5:
• Kupiony w polskim salonie,
• Bezwypadkowy (można sprawdzić miernikiem lakieru),
• Serwisowany na bieżąco (faktury VAT do wglądu),
• Nie wymaga napraw, wszystko sprawne,
• Bardzo zadbany (środek jak nowy),
• Z kompletem kół letnich i zimowych (wszystkie z czujnikami),
• Wersja 7 osobowa (fotele chowane pod podłogą bagażnika)
• Silnik, 3 litrowy diesel, moc 258 km, oryginalny przebieg 187 tysięcy
• Przegląd z dowodu rejestracyjnego jest ważny do 18.07.2025.
• Sprzedaż od osoby fizycznej, cena w ogłoszeniu to cena brutto
• Cena do małej negocjacji
Poniżej, dodatkowe, szczegółowe informacje dla dociekliwych.
Mam do sprzedania bezwypadkowe BMW X5 (oryginalny fabryczny lakier do sprawdzenia miernikiem grubości lakieru), z najlepszym w gamie 3 litrowym silnikiem diesla, moc 258km. Auto nigdy nie było poddawane chiptuningowi. Samochód był serwisowany przez pierwsze 4 lata w ASO BMW, a następnie w najlepszym niezalenym serwisie BMW w Warszawie - Hypertech. Serwis ten obsługuje tylko markę BMW (w tym topowe modele M) i jest serwisem partnerskim dealera BMW Inchape. Od nowości mam komplet wszelkich faktur za serwis i naprawy.
Krótka historia samochodu. Autem jeździł mój szef, prezes banku, zamówił sobie wersję 7 osobową. Po 4 latach (i przy przebiegu 112tys.) auto odkupiłem, poddałem gruntownemu przeglądowi i nasza rodzina jeździła nim następne 4.5 roku. Bardzo o samochód dbałem, inwestowałem w utrzymanie i przeglądy (widać po fakturach i wydanych kwotach na serwis).
Obecnie samochód ma 187.5 tysięcy przebiegu. Przegląd z dowodu rejestracyjnego jest ważny do 18.07.2025.
Samochód sprzedaję z kompletem kół letnich i zimowych (oba zestawy z czujnikami ciśnienia powietrza). W obu kompletach są oryginalne felgi od BMW. Same felgi 19' od pakietu M to koszt 10tys zł.
Koła letnie 19' są na opony: oś tylna 285/45/R19, run flat, oś przednia 255/50/R19 run flat
Koła zimowe 18' są na opony 255/55/R18, run flat.
Tylne zawieszenie jest pneumatyczne dla większego komfortu (nie ma obaw, miechy wymienione przy 139 tysiącach, posłużą długo).
Tylne szyby mają oryginalne, fabryczne przyciemnienie.
Z większych napraw/przeglądów wykonałem:
- Autodetailing - pokrycie karoserii specjalną warstwą ceramiczną - przebieg 112tys.
- wymiana oleju w skrzyni biegów, dyferencjałach Xdrive oraz skrzynce rozdzielczej VTG (Xdrive) - przebieg 113tys.
- naprawa/uszczelnienie wału przedniego (przypadłość wszystkich BMW z Xdrive) przebieg 117tys,
- uszczelnienie + łożyska skrzynki rozdzielczej napędów (VTG) + olej - przebieg 117tys.
- komplet wahaczy dolnych osi przedniej oraz miechy pneumatyczne tylnego zawieszenia - przebieg 139tys.
- tarcze i klocki oś przednia i tylna, oryginał BMW - przebieg 154tys.
- przewody niskiego ciśnienia oraz wiązka przewodów elektrycznych jednostki napędowej (zalecenie producenta) - przebieg 166tys.
- przednie wahacze wzdłużne + uszczelniacze półosi tylnych + olej w dyferencjale przy przebiegu 172tys.
Samochód daje radość z jazdy, a przy tym jest niesamowicie wygodny i delikatnie traktowany potrafi być bardzo oszczędny (u mnie w długiej trasie 1900km spalił średnio 7.8litra!).
Dobry serwis to podstawa (ja nie żałowałem), a wtedy jazda to czysta przyjemność.
Auto można sprawdzić w dowolnym serwisie (mechanika, elektryka, komputer), nie mam tu żadnych obaw. Środek wygląda jak nowy, również z zewnątrz auto prezentuje się rewelacyjnie (ochronił je ceramiczny detailing zrobiony w 2019 roku).
Dopuszczam możliwość negocjacji, ale wad nie ma za wiele...
Proszę o kontakt telefoniczny, z chęcią opowiem więcej.