Mam na sprzedaż samochód BMW X6 F16 40d xDrive, z najwyższym możliwym wyposażeniem (pełen M-pakiet) z 2015 r. z przebiegiem 152 860 km, który ciągle rośnie, jako, że auto jest codziennie użytkowane.
Informacje o pojeździe:
- silnik 40d, czyli 3 litrowy diesel z dwoma turbinami, 313 KM - wysoka kultura pracy, bardzo dobre osiągi a przy tym niskie spalanie ~9l/100 km;
- pełen M-pakiet - przedni zderzak M, tylny zderzak M, progi M, podstopnica M, kierownica M, kluczyki M, znaczek M na tylnej klapie, wentyle M, czarna podsufitka;
- lakier biała perła, „zmieniający się” w zależności od warunków oświetlenia (nie jest to standardowy biały kolor, jak w większości aut);
- wykończenie detali w czarnym połysku - idealnie pasujące do białej perły: czarne felgi, czarne obramówki wokół szyb, czarny przedni grill, czarne doły lusterek bocznych, czarne nerki w błotnikach przednich, czarna dolna dokładka tylnego zderzaka, przyciemnione oryginalnie wszystkie tylne szyby;
- światła adaptacyjne BMW AdaptiveLed (prócz samopoziomujących i w zależności od stopnia skrętu kierownicy, proporcjonalnie skręcających świateł mijania, dodatkowo przy skręcaniu występuje doświetlanie pobocza dolnymi halogenami);
- komfortowe otwieranie/zamykanie auta, bez użycia kluczyka (kluczyk trzymamy w kieszeni/torebce);
- domykanie drzwi (jeśli ktoś ich nie zamknie, dociągną się same, unikamy również trzaskania);
- cyfrowy licznik/zegary w technologii Full LED wraz z systemem rozpoznawania znaków (w 3 opcjach graficznych w zależności od ustawionego trybu jazdy)
- wyświetlacz HeadUp (wyświetla na przedniej szybie po stronie kierowcy: prędkość, ograniczenia, znaki, komunikaty z nawigacji, itp. - bardzo pomocne podczas jazdy);
- kamery 360 stopni (4 opcje widoku: parkowanie przodem, parkowanie tyłem, widok z góry tzw. z lotu ptaka, widok na hak holowniczy w celu precyzyjnego cofnięcia np. pod przyczepkę);
- oświetlenie wnętrza Ambiente (możliwa zmiana kolorów oświetlenia w 4 miejscach: na desce rozdzielczej + na boczkach drzwi / pod listwami ozdobnymi drzwi / w bocznych schowkach drzwi / pod nogami);
- profesjonalna duża nawigacja z wieloma opcjami multimedialnymi + oryginalne nagłośnienie firmy Harman Kardon (niespotykana czystość i jakość dźwięku)
- masywne skórzane fotele, sterowane elektrycznie + podgrzewane + fotel kierowcy z funkcją pamięci ustawień (prawdziwa skóra na siedzeniach, nie eco skóra jak w standardzie BMW);
- wykończone dwoma rodzajami skóry: boczki drzwi i deska rozdzielcza (nawet nowsze BMW zamiast skóry mają w tych miejscach głównie 'plastikowe' wykończenie, ponieważ za skórę jest bardzo duża dopłata);
- elektryczny szyberdach + elektryczna kierownica + elektryczna klapa bagażnika (otwieranie klapy gestem tj. ruch nogą pod tylnym zderzakiem);
- elektryczny chowany/wysuwany hak holowniczy (fabryczny, z gniazdem do podłączenia wtyczki znajdującym się już w samym haku);
- 4 tryby jazdy: ECO PRO/COMFORT/SPORT/SPORT+ (w trybie ECO PRO pakiet Efficient Dynamics, czyli odzysk energii z hamowania)
- asystent utrzymania pasa ruchu + ostrzeżenie przed kolizją + ostrzeżenie przed pieszymi (fizyczny przycisk na desce rozdzielczej w celu łatwego włączenia/wyłączenia asystenta)
- felgi aluminiowe 20 cali w czarnym połysku z nowymi oponami Pirelli;
- 2 kluczyki M;
Ponadto, będąc fanem szeroko pojętej motoryzacji i dbając o każde auto, które do tej pory posiadałem, tak i w tym - wymieniłem to co było niezbędne, by cieszyło i służyło przez długi czas:
- chłodniczka EGR wymieniona na akcji serwisowej BMW w 2023 r.
- poduszki/miechy zawieszenia tylnego (posiadam stare do wglądu i ewentualnego wydania, ze starych po kilku dniach postoju uchodziło powietrze; Uwaga - zawieszenie jest „normalne”, nie pneumatyczne, jednak każda X6 posiada dwa dodatkowe miechy poziomujące z tyłu)
- intercooler, czyli chłodnica powietrza (wymieniono przy okazji wymiany olejów w mostach, tj 21.05.24; również posiadam stary do wglądu, który już lekko przepuszczał, dlatego zdecydowałem się go od razu wymienić)
- dwa duże dolne wahacze przedniego zawieszenia
- tuleje wahaczy przód
- nowe opony wielosezonowe Pirelli: przód 275/40/20, tył 315/35/20 (założono 18.11.23; przy okazji wymiany sprawdzono felgi pod kątem ewentualnych krzywizn i wyważono wraz z nowymi oponami)
- ustawiono zbieżność i geometrię kół
- świece żarowe
- olej w automatycznej skrzyni biegów oryginalny BMW wraz z oryginalną miską z zespolonym magnesikiem i filtrem (nie każdy to wymienia, ja uważam, że każdy olej z czasem traci swoje właściwości i warto takie rzeczy wymieniać, w celu przedłużenia żywotności danego podzespołu; wymieniono 25.11.23)
- oleje: w przednim dyferencjale tzw. przednim moście, w tylnym dyferencjale, w skrzynce rozdzielczej tzw. skrzynce 4x4 (wymieniono 21.05.24; Uwaga - wlano drogie, bardzo dobre jakościowo oleje firmy Ravenol)
- olej w silniku wymieniany co 12 tys., w salonie BMW Premium Arena Kalisz
- wszystkie filtry: oleju, paliwa, powietrza, powietrza obiegowego, kabinowy (wymieniono samemu 27.01.24, natomiast filtr oleju wymieniany oczywiście przy każdej wymianie oleju w serwisie BMW czyli ostatnio 25.06.24)
- w kwietniu odgrzybiona i nabita klimatyzacja
Jeśli chodzi o możliwość sprawdzenia auta przed zakupem - zgadzam się na każdą propozycję, tj. każdy salon BMW w Polsce, mechanika, czy stację diagnostyczną, natomiast koszty ponosi oczywiście potencjalny kupujący.
Ponadto uprzedzając pytania - sprzedaję z powodu choroby, tak samo widoczny w tle motocykl, jak i drugie auto, które posiadam, czyli dostawczego busa Toyotę, które to będą dostępne za jakiś czas na innych aukcjach.
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.