*** Niższa cena: 75 tys. zł (ostateczna) na zakończenie sezonu! ***
*** Po korekcie lakieru i nałożeniu wosku! ***
Oferuję na sprzedaż piękne BMW Z4 3.0 si Coupe z niskim, oryginalnym przebiegiem 124 tys. km. Jest to unikalna wersja modelu Z4 o kodzie fabrycznym E86, zdecydowanie rzadsza od wersji cabrio (E85). Poza piękną linią nadwozia, dodatkowym benefitem tej wersji jest spory bagażnik o pojemności 290 L.
Auto pochodzi z Niemiec, w Polsce jest od 2012 roku, a moją własnością jest od roku 2021. Jest całkowicie fabryczne, bez najmniejszej przeróbki czy tuningu. Wyposażenie to m.in.:
- sportowe (M Sport) i podgrzewane fotele z przedłużanym siedziskiem,
- tryb jazdy "Sport" (lepsza reakcja na gaz, zmiana biegów przy wyższych obrotach, ciężej pracująca kierownica),
- tylne czujniki parkowania,
- radio ze zmieniarką płyt na 6 CD (HiFi Professional)
- duży otwierany ekran (radio, komputer, nawigacja-DVD, ustawienia itp.),
- klimatyzacja automatyczna,
- tempomat,
- sportowa, wielofunkcyjna kierownica,
- bluetooth (telefon),
- składane lusterka,
- spryskiwacze reflektorów,
- centralny zemek i alarm.
Silnik o pojemności 3L to niezawodna i dynamiczna rzędowa 6-tka o pięknym dźwięku, mocy 265 KM i momencie obrotowym 315 Nm. Auto bardzo chętnie wkręca się na obroty i przyspiesza do 100 km/h w 5.6 sekundy (mocniejszy silnik miała wyłącznie wersja Z4M). Biegi można również zmieniać łopatkami przy kierownicy.
Auto jest w świetnym stanie. Wnętrze nosi minimalne oznaki zużycia. Skóra na kierownicy, drzwiach i fotelach jest bardzo ładna, nie poprzecierana nawet w newralgicznych miejscach, wciąż matowa.
Lakier jest również bardzo ładny, chociaż kilka drobnych odprysków od kamyków czy rysek można znaleźć. Drobnym mankamentem jest nieduży pajączek na przedniej szybie (powstały po uderzeniu kamieniem). Oczywiście został on od razu profesjonalnie zabezpieczony (zdecydowałem się zachować oryginalną przednią szybę, zamiast ją wymieniać).
Technicznie samochód jest w stanie idealnym. Cały czas serwisowany, do 2020 roku w warsztatach BMW (ASO i niezależnych), a następnie w bardzo dobrym lokalnym serwisie Wocar (kiedyś należącym do Bosch, teraz do Q Serwis Castrol). W ostatnich kilkunastu miesiącach zostało wykonanych parę napraw / wymian, dzięki czemu nie przewiduję konieczności wizyty w warsztacie przez długi czas (poza okresowymi wymianami oleju czy filtrów). Lista ostatnich czynności:
- wymiana zawieszenia przedniego L+P (wahacze, łożyska),
- profesjonalna regeneracja przegubów tylnej osi L+P,
- wymiana lamp przeciwmgielnych na nowe (oryginalne BMW) - poprzednie parowały,
- lakierowanie przedniego zderzaka - miał kilka większych zadrapań, co mnie bardzo raziło.
Nie mam opon zimowych, bo samochód nie jeździł w zimie (od co najmniej 12 lat). Nawet w deszczu nie jest używany, więc nie ma ryzyka jakiejkolwiek korozji. Poza sezonem spędza czas w garażu i jest wtedy tylko regularnie odpalany.
Zapraszam na oględziny! Auto sprzedaję prywatnie, na umowę k/s. Pośrednikom z góry dziękuję.