Mam do zaoferowania samochód nietuzinkowy- BMW Z4, E89, 2.0 benzyna, silnik N20, moc 245 km; wersja INDIVIDUAL, pomarańczowy lakier i czarny, kontrastowy dach – moim zdaniem najładniejsze połączenie dla tego modelu. Samochód pochodzi z polskiego salonu, a ja jestem jego trzecim właścicielem. Samochód jest w ciągłej eksploatacji, działa bez zarzutu. Wszelkie naprawy dokonywane były na bieżąco. Obecny przebieg auta to około 169.000 km. W samochodzie olej w silniku wymieniany był co 10-12 tys., a w skrzyni biegów co 60 tys. km. Samochodem poruszam się zarówno w mieście, jak i na dłuższych trasach. Auto jest garażowane i ma podwozie w bardzo dobrym stanie. Samochód jest wygodny i wbrew pozorom- ma całkiem duży bagażnik (około 300 litrów; można w nim przewieźć nawet narty, ze względu na obecność opcjonalnego pokrowca). Auto jest bezwypadkowe, co potwierdziły oględziny leasingodawcy przed zakupem, jak i opinie niezależnych warsztatów (opinia do wglądu). Wszelkie dokumenty dotyczące samochodu- do wglądu.
Uwagę zwracają fantastyczne, pomarańczowe przeszycia, skóra z alkantarą na fotelach, dobrane kolorystycznie pod lakier samochodu. Niektóre elementy wykończenia zostały wyposażone w okleinę przypominającą karbon. Samochód jest bogato wyposażony: elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera (wraz z odcinkiem lędźwiowym); fotel kierowcy posiada pamięć; oba fotele podgrzewane; kierownica podgrzewana; dwustrefowa klimatyzacja automatyczna; system multimedialny z nawigacją (ostatnia aktualizacja w 2020 roku); kierownica wielofunkcyjna; tempomat; elektrycznie regulowane i składane lusterka; podgrzewane szyby; podgrzewane lusterka; automatyczne światła długie; automatyczna, 8-stopniowa skrzynia biegów; dostęp bezkluczykowy i inne. Dach można złożyć elektrycznie przy prędkości do 50 km/h.
W samochodzie wykonano następujące prace serwisowe:
1) tuż po zakupie samochodu w 2020 roku, przy nalocie około 100 tys. km, wymieniłem rozrząd- na oryginalnych częściach, profilaktycznie, w partnerskim serwisie BMW- ważna rzecz przy tych silnikach;
2) tuż po zakupie samochodu w 2020 roku, przy nalocie około 100 tys. km, zostały wymienione: olej, świece, olej w skrzyni biegów (wymiana dynamiczna); tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe i drobne części eksploatacyjne;
3) przy około 110 tys. km wymienione zostały amortyzatory;
4) przednia szyba miała pęknięcie- została wymieniona (zdjęcia do wglądu);
5) drobne naprawy elektryki (standard w nowych samochodach);
6) olej w skrzyni wymieniony ponownie przy 165.000 km; olej w silniku wymieniany co 10-12 tys. km; również wymiana świec; przy około 165 tys. km płukanka silnika;
7) naprawy „blacharskie” po drobnych stłuczkach/szkodach parkingowych- wykonane w dobrych lakierniach i na oryginalnych, nowych częściach -zderzaki, próg (tam gdzie było coś do wymiany :));
8) bieżące, drobne naprawy i konserwacje, w tym regularne konserwacje uszczelek, co jest szczególnie istotne w kabrioletach;
9) nowy akumulator- wymieniony w tym roku.
Samochód sprzedaję tylko dlatego, że potrzebuję czegoś większego. W komplecie z samochodem są opony zimowe, opony letnie, portfel z dokumentami z polskiego salonu; jeden kluczyk; pokrowiec na narty i kilka innych drobiazgów. Samochód zadbany, efektowny, używany cały czas. Nie ma uszkodzeń (nie licząc drobnych śladów normalnej eksploatacji). Do wglądu cała dokumentacja serwisowa i dokonanych napraw. Zapraszam do oględzin i kontaktu telefonicznego . Istnieje możliwość inspekcji w dowolnym warsztacie- na koszt zainteresowanego. Sprzedaż prywatna na umowę sprzedaży.