Proszę uważnie czytać opis. Cadillac CTS 2005 (09.2005, model na 2006), full opcja, skrzynia automat 5 biegowy, komputer pokładowy z dużym ekranem (są wersje z małym), xenony, system nagłośnienia BOSE, zmieniarka, czujniki parkowania tył, przód i wiele innych opcji.
PLUSY:
Samochód jest mój prywatny, nie jestem żadnym komisem ani handlarzem. Kupiłem dla siebie do jeżdzenia, nie na handel i zarejestrowałem na siebie w Warszawie. Niestety, bagażnik okazał się za mały a ja potrzebuję samochodu z paką do przewozu rozbudowanego sprzętu perkusyjnego. CTS prezentuje się BARDZO DOBRZE. Jest zadbany z zewnątrz i w środku. Fotele i kanapa w czarnej, niezniszczonej skórze. Jest czysto, ładnie pachnie, nie palę, wnętrze nie zajechane przez żadne kaszojady. Samochód nie jest porysowany ani poobijany, nie jest również pognity. Silnik 3.5L V6, 257KM, benzyna/LPG, butla 55L w kole (legalizacja do 2032 roku), napęd oczywiście na tył. OC, PT do kwietnia i maja 2025, OC zapłacone w całości, katalizatory na miejscu. Od zakupu, czyli od kwietnia 2024 wymienione wiele części typu: osprzęt rozrządu, pompa wody, pompa wspomagania, wariator VVT (zmiennych faz rozrządu)-4 nowe zębatki ssące i wydechowe, uszczelniacze, uszczelki pokryw dwóch głowic, wyczyszczona przepustnica, wymienione świece, cewka zapłonowa, PVC (EVAP), IMRC - nastawnik klap wirowych, cały kolektor dolotowy z uszczelkami, czujnik położenia wałka na lewej glowicy, MAF, żarniki xenon - nowy oryginał Bosch Xenon White, LEDy OSRAM, płyny, olej silnikowy (MOTUL 5W30 Eco Lite) i flitry silnika, kabinowy i skrzyni (olej skrzyni Petro Canada, dedykowany do skrzyni Cadillaca) wszystko WYŁĄCZNIE ZGODNE z normą GM dla Cadillac, żadne zlewki z beczki) Samochód jeżdzi, pali, trąbi i skręca. Trzyma temperaturę i nie przegrzewa się. Jest autoalarm i szyberdach. Na kołach letnie opony Bridgestone 225/50/R17, jeszcze sezon przejeżdżą. Wsiadasz, odpalasz i jedziesz do domu gdziekolwiek. Samochód cały czas użytkowany i gotowy do jazdy w każdej chwili.
MINUSY:
- klima chłodzi ALE trzeba ją przejrzeć wraz z LPG ponieważ kiedy jest włączona i tylko na LPG potrafi wypadać zapłon; po wyłączeniu klimy wszystko super wraca do normy;
- nie działa pilot zamka centralnego, centralny normalnie otwiera i zamyka wszystkie zamki po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy, zakupiony zewnętrzny sterownik wraz z pilotami, do montażu;
- po wizycie u "fachowca od kluczyków", który miał mi tylko skopiować dodatkowy kluczyk, system security wprowadzony w *learn mode* z którego "fachowiec" już nie umiał wyjść, w związku z tym na desce świeci pomarańczowa kłódka. Nie ma to na nic wpływu (opócz wizualnego), i z tego co czytałem na forum Cadillaca to niby nie jest błąd tylko informacja; samochód normalnie odpala, jeździ, otwiera się i zamyka; dla prawdziwego znawcy tematu zabezpieczeń samochodowych to nie będzie problem. Nie próbuję nawet jeździć do kolejnego Mietka "Znafcy" bo u mnie w okolicy nikt o systemach GM nie ma pojęcia i nie chcę aby kolejny "janusz od alarmów", unieruchomił samochód. To wszystko.
Do samochodu dorzucę nowe, pełnowymiarowe koło zapasowe GoodYear, klucz do kół, lewarek, trójkąt i apteczkę (napisałem, że dorzucę, bo żadnej z z tych rzeczy nie było przy moim zakupie, kupowałem dodatkowo). Bardzo chętnie zamienię na większy samochód z paką, najlepiej Cadillac SRX, Chrysler Pacifica, może być SUV, duży kombi, większy sedan, np. jakiś Lincoln albo ostatecznie BMW E65. TYLKO duży i mocny benzyniak. Diesle mnie nie interesują, prosze nie proponować.
Jeżeli jesteś zainteresowany, pisz wiadomość i podaj namiar, jeśli bedę zainteresowany, to się na 100% szybko odezwę. Cwaniaczkom i jakimś mądralom nie odpowiadam.