Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 1
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 2
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 3
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 4
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 5
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 6
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 7
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 8
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 9
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 10
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 11
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 12
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 13
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 14
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 15
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 16
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 17
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 18

1 / 19

Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 1
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 2
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 3
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 4
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 5
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 6
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 7
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 8
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 9
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 10
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 11
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 12
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 13
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 14
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 15
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 16
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 17
Chevrolet Aveo 1.6 LTZ - 18

Najważniejsze

Przebieg

157 484 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Auta miejskie

Pojemność skokowa

1 598 cm3

Moc

115 KM

Opis

Garść informacji ogólnych i detali w żołnierskich punktach i podpunktach:


1. Samochód posiada dwie ogromne zalety, które sprawiły, że zadowolony jeździłem nim aż tak długo:

- silnik o pojemności 1.6 litra. Auto o tym rozmiarze z takim palnikiem pod maską jest wyjątkowo przyjemnie zrywne. Sprawdza się przy nadążaniu na zielone i przy wyprzedzaniu krajoznawców wlokących się 30 na godzinę.

- ustawność. W Krakowie, zwłaszcza w centrum, pośród przylegających do Rynku ulic, tudzież na położonych na przedmieścia osiedlach zarżniętych autami po czubeczek, gdzie liczy się każdy centymetr - dawałem radę wcisnąć się tym autem naprawdę wszędzie.


2. Sprawdzone, używane i spracowane. Widać to po detalach deski rozdzielczej, po kompletnie zrujnowanej gałce drążka biegów - zalecam albo pełną wymianę (samej gałki wymienić się nie da, bo jakiś sprytny projektant, który na pewno miał doktorat i otwarty przewód habilitacyjny, wymyślił, że trzeba wymontować cały drążek wraz z futerałem - widziałem takie zestawy dostępne na Allegro), albo wizytę u tapicera, żeby to wszystko estetycznie zaleczył skórą.


3. Opony zimowe miałem wraz z osobnymi, blaszanymi felgami przez całe lata. Obecnie auto ma założone opony całoroczne (Kormoran, 205/50 ZR17 93W), bo zimówki swoje już przeszły, a i blaszane felgi paskudnie pordzewiały od wody, zimna i soli.


4. Auto kupiłem jako powypadkowe. Przyjechało z Luksemburga na własnych kołach, gdy miało jakiś rok, wymieniono lewy błotnik, pomalowano maskę i lewe skrzydło drzwi. W momencie zakupu wnętrze jeszcze pachniało fabryką.


5. Auto od roku stoi pod domem.

- Jeżdżę nim okazjonalnie, żeby naładować akumulator, przedmuchać instalację wentylacyjną (bez tego można któregoś pięknego dnia z kratek nawiewowych dostać w paszczę całym zestawem nagromadzonych w podszybiu nasion, igliwia i biedronek) i zdjąć rdzawy nalot z tarcz hamulcowych.

- Przebieg został przeze mnie przez te lata nabity regularnymi przejazdami do centrum miasta i z powrotem, to oznaczało trasy rzędu 30-40 km w jedną stronę (codziennie). Okazjonalne wyjazdy dwa, trzy razy do roku obejmowały trasę 200 km i 460 km - tam i z powrotem.

- Aktualnie miernik średniego zużycia paliwa (jazda w mieście) pokazuje 7,5 litra / 100 km.

- Od co najmniej pięciu lat silnik dostaje uzupełnienia oleju 5W30C3 (Castrol, ostatnia wlewka Dexos2).

- Bebechy auto ma z Opla, z Chevroleta jest chyba tylko logo


7. Na dniach zrobiłem przegląd rejestracyjny, oto lista najświeższych napraw:

- nowy łącznik stały rur wydechowych, jeszcze się błyszczy

- nowy prawy przedni reflektor - iluminator tubusu w świetle drogowym (którego ja praktycznie nie używam, 99% jazdy tym autem odbywa się w mieście na światłach mijania, w terenie zabudowanym i oświetlonym lampami ulicznymi) zaśniedział się, jak lusterko babci, przez co pogorszyła się jakość wiązki światła. Badanie techniczne po wymianie wykazało, że lewy reflektor z kolei co prawda świeci jak trzeba, parametry wiązki są w porządku, ale dla odmiany zaczyna zachodzić parą, czyli że po latach dzielnej służby wymiękają tam uszczelki. Można z tym oczywiście jeździć, ale zaleca się rozważenie wymiany.

- nowe żaróweczki kierunkowskazów tylnych, w poprzednich już lakier spłowiał

- zauważono drobny wyciek oleju na misce silnika. Została przeczyszczona i teraz trzeba trochę autem pojeździć (tak jakiś tydzień-dwa), żeby móc zdiagnozować, skąd ta małmazja idzie - i naprawić.

- za jakieś 6-8 miesięcy użytkowania być może konieczna okaże się wymiana poduszek amortyzatorów przednich. Na razie są tam tylko lekkie luzy, ale to się będzie pogłębiać i wpływać na komfort jazdy, zwłaszcza podczas hopkania po szynach tramwajowych czy kolejowych.

- podwozie prosi się już o kolejną konserwację, pojawiają się ślady korozji, warto zaplanować na przyszły rok czy za dwa jakąś akcję.


7.a W tym roku odezwała się w samochodzie historia jego młodości: powypadkowe uszkodzenie lakieru maski. Zaczęło puchnąć. Zawiozłem do blacharza, usterka jest wyzerowana, nie ma śladu po pęknięciach.


7.b. W zeszłym roku wymieniono poduszki silnika, tarcze hamulcowe wraz z klockami, amortyzatory przednie i tylne, półosie, wszystkie filtry (powietrza, kabinowego, silnikowego) i płyny (silnikowego, chłodzącego, hamulcowego)


7.c. Dwa lata temu wymieniono wysprzęglik i zregenerowano przekładnię kierownicy (nie było wyjścia, producent oryginału oznajmił był warsztatowi naprawczemu, iż dostarczy część z fabryki za jakieś sześć lat, słownie: sześć lat)


7.d. Starocie:

- trzy lata temu starość plastiku zbiorniczka z płynem chłodniczym doprowadziła do oderwania wężyka (cały nagwintowany wypustek zbiornika odpadł ze starości po prostu). Zbiorniczek wymieniłem na nowy, fabryczny egzemplarz.

- przez wszystkie te lata zdarzyło się bardzo wiele standardowych napraw układu jezdnego (drążków kierowniczych, wahaczy, amortyzatorów, przegubów).

- na pewno było wymieniane sprzęgło i rozrząd, ale daty już nie pomnę.

- najbardziej malowniczą usterką, z którą woziłem się całkiem długo, aż udało się ją usunąć, było uszkodzenie wtyczki do termostatu. Po obszerne szczegóły, które w tym ogłoszeniu są doskonale zbędne, odsyłam tutaj: https://www.wattpad.com/1344720888-300-lat-bez-kina-pandemia-samoch%C3%B3d. Tak czy siak, naprawiona.

- dwa tygodnie po zakupie auta dostałem na autostradzie kamyczkiem w szybę. Uszkodzenie było małe, zaleczono jest standardowym wtryskiem kleju. Do niewielkiej rysy przywykłem i kompletnie jej nie zauważam, ale nadal tam jest i nigdzie się nie wybiera.

 

17 grudnia 2024 20:54

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Chevrolet

Model pojazdu

Aveo

Wersja

1.6 LTZ

Kolor

Szary

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2011

VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

13500

PLN

Min. 2 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Usługi w ramach OTOMOTOPAY są świadczone na podstawie Regulaminu OTOMOTOPAY.

Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.

 

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Kraków, Nowa Huta

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store