Witam,
Przedmiotem sprzedaży jest Chevrolet Camaro 2LT w wersji RS.
Wóz z 2012 roku, w moim posiadaniu półtora roku, jestem pierwszym właścicielem w kraju.
Auto ma przejechane prawie 71 tys km (nie mil) z czego ja przez czas użytkowania zrobiłem ponad 14 tys km jeżdżąc na codzień.
Silnik o oznaczeniu LFX, generujący 323 KM, pozbawiony wad poprzedniego silnika LLT, występującego w tych autach między 2009 a 2011 rokiem.
Camaro jest bezwypadkowe, zostało zakupione w USA z uszkodzonym tylnym zderzakiem, nie miało zadnych innych a także wcześniejszych szkód.
Po wpisaniu nr VIN w Google, można zobaczyć jak auto wyglądało w USA w momencie mojego zakupu.
Posiadam Carfax do wglądu.
Na całym aucie, poza tylnym zderzakiem, jest oryginalna powłoka lakiernicza. Zderzak oczywiście został wymieniony w Polsce na oryginalny.
Bogata, fabryczna wersja RS, której wyposażenie poza standardowym to:
- Lampy Xenon
- HeadUp
- Dodatkowe zegary w konsoli pokazujące ciśnienie oleju, temperaturę oleju skrzyni itp
- Audio Boston Premium Sound
- Paski ledowe w drzwiach
- Dedykowane Felgi dla wersji RS
- Fabryczna kamera cofania, wyświetlająca obraz w lusterku wstecznym
Dodatkowo, za mojego użytkowania auto otrzymało:
- Dedykowany nowy wydech marki MBRP typu Axel-Back, brzmi obłędnie.
- Zaraz po zakupie, tj przy przebiegu 57 tys km został zamontowany tzw Oil Catch Can, wyłapujący drobinki oleju z dolotu, kluczowy dla żywotności silnika LFX. Zostal również wykonany bardzo ważny zabieg tzw PCV Drill Mod, czyli powiekszenie otworów zworu PCV, wykonane na nowym zaworze.
- Zamontowane zostały fabrycznie nowe opony Toyo, wielosezonowe.
- Przy przebiegu 60 tys km, zgodnie z zaleceniem książki serwisowej, wymieniony został olej w skrzyni biegów, usługa wykonana przez HenioPerformance - miejsce specjalizujące się w serwisie Camaro.
- Olej w silniku zmieniany co 7-8 tys km na full syntetyk Penzoil.
- Kompleksowe pranie wnętrza
- Geometria komputerowa zawieszenia.
- Dostosowanie oświetlenia do Polskich wymogów.
Auto posiada fabryczne radio po małym lifcie w 2012 roku, a co za tym idzie można bez problemu słuchać z niego muzyki przez Bluetooth. We wcześniejszych rocznikach było to niemożliwe.
Podsumowując, auto perfekcyjnie utrzymane przez pasjonata amerykańskiej motoryzacji, nie jest to mój pierwszy AmCar i nie pierwsze Camaro ;)
Samochodem jeżdzę na codzień, nie wymaga absolutnie żadnego wkładu finansowego. Jeździ i brzmi świetnie, i jak na taki wóz bardzo mało pali.
Sprzedaje tylko i wyłącznie z powodu potrzeby uwolnienia środków na inne cele.
Możliwa zamiana na znacznie tańsze auto, lecz tylko z rynku USA, z dopłatą w moją stronę.
Zdjęcia w ogłoszeniu są jakie są, ze względu na obecną porę roku i pogodę. Na życzenie prześlę inne, lepsze, a najlepiej podjechac i wóz obejrzeć osobiście. ;)
Pozdrowienia, Michał
Nie interesuje mnie sprzedaż przez komis lub pośrednika.