UWAGA!
Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66,§ 1. Kodeksu Cywilnego.
Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Prowadzimy sprzedaż w systemie aukcyjnym wyłącznie dla Firm .
Europejski Fundusz Leasingowy S.A - Centrum Sprzedaży Poleasingowej aktualnie w sprzedaży posiada CHEVROLET CAMARO 3.6 V6 340KM 2019r
CHEVROLET CAMARO 5.7
Marka, Model, Wersja wyposażenia: CHEVROLET CAMARO 3.6 V6 340KM Rodzaj pojazdu: SAMOCHÓD OSOBOWY
Rok produkcji: 2019 Liczba miejsc: 4
Rodzaj paliwa: Benzyna Typ nadwozia: Coupe
Przebieg odczytany: 91496km VIN: 1G1FD1RS5K0148472
Kolor: BIAŁY Nr rejestracyjny: SK647WW
Kolor metallic: Nie Data pierwszej rejestracji w kraju: 2022-11-10
Silnik: 3640ccm (Moc 340KM) Data pierwszej rejestracji za granicą: 2019-01-01
Skrzynia biegów: Automatyczna Data następnego badania technicznego: 2025-04-26
Liczba drzwi: 2 Przebieg szacowany: -
Informacje dodatkowe
Silnik:
Rozruch oraz praca silnika w warunkach parkingowych w normie. Stwierdzono nieprawidłowo zamontowany zespół chłodnic. Obudowa filtra powietrza - uszkodzone mocowania. Układ smarowania - poziom oleju na wskaźniku kontrolnym – powyżej min. Stwierdzono wycieki spod uszczelnień silnika. Poziom cieczy w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia – powyżej min. Komora silnika zabrudzona eksploatacyjnie. Zaleca się sprawdzenie pracy silnika w warunkach drogowych.
Podwozie:
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego w warunkach parkingowych w normie. Układ wydechowy – niefabryczny, brak tłumika. Brak przednich osłon podwozia. Brak nadkola lewy przód, nadkole prawy przód - uszkodzone. Diagnostyka serwisowa wykazała zagiętą podłogę w części przedniej po stronie prawej oraz lewej. Zaleca się sprawdzenie układów podwozia pojazdu w warunkach drogowych.
Nadwozie:
Barwa nadwozia – biała. Zderzak przedni – nieprawidłowo zamontowany, miejscowe zarysowania i odpryski lakieru. Zagięte wzmocnienie przednie, liczne ogniska korozji oraz miejscowe zagięcia pasa przedniego. Osłona chłodnicy - niepoprawnie zamontowana, miejscowe głębokie zarysowania. Podłużnica prawa przednia - zagięta w części czołowej. Reflektor prawy – uszkodzone mocowania, zamontowany prowizorycznie. Szyba czołowa – liczne drobne odpryski na powierzchni zewnętrznej, miejscowe zarysowania. Pokrywa komory silnika – polakierowana podkładem, niespasowana z elementami przyległymi. Błotnik prawy – ognisko korozji w części przedniej, zagięcie poszycia na odcinku ok. 180mm, drobne zarysowania. Próg prawy - głębokie zarysowania nakładki w części przedniej. Drzwi prawe – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku prawego – stwierdzono błędy lakiernicze, miejscowe ubytki lakieru w części tylnej, drobne zarysowania. Zderzak tylny – pęknięcie ok. 30mm po stronie prawej, liczne ubytki oraz pęknięcia powłoki lakierowej, zagięcie ok. 50mm w części środkowej. Pokrywa bagażnika – drobne zarysowania. Poszycie tylne boku lewego – punktowe zagięcie, drobne zarysowania. Drzwi lewe – 2 punktowe zagięcia poszycia, odprysk lakieru 4mm, 7mm, drobne zarysowania. Próg lewy - głębokie zarysowania nakładki w części tylnej. Błotnik lewy – odprysk lakieru z korozją ok. 10mm, zagięcie poszycia na łuku błotnika, drobne zarysowania. Dach – miejscowe punktowe zagięcia, dach oklejony folią - brak możliwości weryfikacji stanu powłoki lakierowej. Lusterka boczne – drobne zarysowania.
Zmierzona grubość powłoki lakierowej zewnętrznych metalowych elementów nadwozia:
Błotnik prawy przód – do 212µm. Drzwi prawe – do 175µm, wnęka drzwi - do 115µm. Poszycie tylne boku prawego – powyżej 1500µm. Pokrywa bagażnika – do 170µm. Poszycie tylne boku lewego – powyżej 1500µm. Drzwi lewe – do 185µm, wnęka drzwi - do 116µm. Błotnik lewy przód – do 190µm. Dach – do 273µm (pomiar wraz z folią). Słupek A lewy – do 165µm. Słupek A prawy – do 202µm.
Podane przedziały grubości powłoki lakierowej dotyczą punktów pomiarowych. Nie mogą być traktowane jako gwarancja, że grubość powłoki lakierowej w innych punktach nie wykracza poza te przedziały. Pomiar powłoki lakierowej został wykonany urządzeniem będącym w posiadaniu rzeczoznawcy. Pomiar wykonany innym przyrządem może się różnić.
Układ przeniesienia napędu:
Skrzynia biegów – automatyczna. Działanie skrzyni biegów w warunkach parkingowych w normie. Stwierdzono wycieki spod uszczelnień skrzyni biegów. Napęd na oś tylną. Zaleca się sprawdzenie układów przeniesienia napędu w warunkach warsztatowych i wykonanie przeglądu. Obręcze kół ze stopów lekkich 4 sztuki - głębokie zarysowania na krawędziach.
Sprzedaż w formie aukcji Imternetowej dla FIRM ( Licytacja)
Tel 6036300140/693404944