Chętnie wymienię na 2SS lub CLS63/C63S lub corvette
Nadszedł czas, aby pożegnać się z moim oczkiem w głowie i przenieść się na coś nowszego. Samochód nigdy nie sprawiał mi problemów, a włożyłem w niego wiele pracy, by wyglądał tak, jak wygląda – a prezentuje się naprawdę wyjątkowo. Jestem przekonany, że drugiego takiego auta w Polsce nie znajdziesz. Jest to wersja 1LT 3.6L v6 (otomoto nie daje wyboru przy tworzeniu oferty. Jest tylko v8) a vin bez problemu mogę każdemu podać oraz każdy etap naprawy mam na zdjęciach po imporcie :)
Co do modyfikacji:
- Full body kit z ZL1 1LE: progi, zderzak, spoiler, dyfuzor.
- Nowe 20-calowe felgi i opony Michelin Pilot Sport 4S.
- Tylne lampy z Corvette C8.
- Przyciemnione lampy przednie, tylne, obrysówki i światła hamowania.
- Kraty na szybach bocznych i tylnej.
- Wloty powietrza po bokach.
- Wnętrze w karbonie.
- Obszyta kierownica.
- Pedal Commander.
- Świeżo nałożona 5-letnia powłoka ceramiczna.
- Dolot K&N.
- Aktywny wydech z czterema przepustnicami i czterema końcówkami (w standardzie V6 posiada tylko dwie końcówki wydechu).
Samochód sprowadziłem sam, z pomocą firmy pośredniczącej, i jestem jego pierwszym właścicielem w Polsce (od przebiegu 60 tys. km). Sprzedaję go za tyle, ile mnie wyniósł – nie chodzi o zysk, a o znalezienie nowego właściciela, który doceni ten wyjątkowy egzemplarz. Myślę że auto jest ślicznie zrobione pod full czerń co pasuje w 100% do bryly camaro i jest to zrobione ze smakiem i sznytem osoby która uwielbia czarne auta. Jest to idealne połączenie dynamicznego ekonomicznego i przecudnie wyglądającego auta ponieważ ma 340km pali realnie w mieście 11-12L i o wyglądzie chyba nic nie muszę wspominać