Chevrolet Camaro oryginalnie zakupione w serwisie Hornet - ASO Cadillac, Chevrolet, we Wrocławiu.
Leasing, wykup przez użytkownika, zakupione przeze mnie wiosną 2021 przy przebiegu. 44500. W moim posiadaniu auto raz w roku przechodziło serwis, dodatkowo wymieniłem klocki i akumulator. I to tyle jeżeli chodzi o wymagania warsztatowe.
Camaro w wersji europejskiej, w wysokiej wersji wyposażenia 2SS.
Klasyczne , amerykańskie V8, crossplane crankshaft z wynikającą z tego kolejnością zapłonów oraz wyjątkowym i niepowtarzalnym brzmieniem silnika. Dodajmy, że jest to silnik, który ma dwa zawory na cylinder, jeden wałek rozrządu, żadnych turbin i innych wynalazków dających zarobek serwisom. Potężna moc nie wynika z technicznych gadżetów jakimi są obwieszone europejskie pojazdy, ten silnik jest po prostu duży. I to widać, słychać i czuć.
Pomimo mocy i możliwości Camaro było użytkowane w sposób spokojny i stateczny, obecnie, przy przebiegu 71.000 km koła mają oryginalne, fabryczne opony Good Year, które jednakże wkrótce będą wymagały uwagi. Dodatkowo pierwszy właściciel przy zakupie zażyczył sobie koło dojazdowe. Chyba jest to jedyne Camaro na świecie z dojazdówką.
Co tu się rozwodzić, współczesne eco boxy z ze śmiesznymi silniczkami po dwa litry mogą się chować głęboko w buty. Jankesi twierdzą, że there is no replacement for displacement i mają rację.
Ten samochód, za stosunkowo nieduże pieniądze dostarcza absolutną masę radości. Dopiero zza kierownicy pojazdu, który ma 6,2 litra pojemności i 460 koni mechanicznych widać jakie żałosne wytwory dostarcza popularna motoryzacja. Warto zrobić sobie prezent i kupić coś innego.
Sprzedaż prywatna na umowę, żona nie musi zobaczyć ceny nabycia.
Za propozycję zamiany na Lanosa z gazem i maszynę do szycia serdecznie dziękuję ale nie skorzystam.