Z bólem serca wystawiam swoje oczko w głowie, prywatne Camaro 2016 rok V6- 335 KM - przyspieszenie zmierzone to 5,5 s do 100
Auto jest w FULL opcji 2LT z oryginalnym pakietem stylistycznym RS.
Jest to 6 i ostatnia produkowana generacja Camaro, w związku z tym te auta nie będą tracić na wartości. Auto nietuzinkowe, rzucające się w oczy i ściągające spojrzenia.
Rzadko spotykana opcja wyposażenia przy silniku V6 w fajnej konfiguracji, czyli niebieski lakier i brązowe skóry Kalahari. Sprzedaż na umowę kupna – sprzedaży.
Jestem drugim właścicielem w kraju. Pierwszy sprowadził i zrobił jakieś 7000 km. Auto mega dopieszczone, utrzymane pedantycznie, garażowane, bez jakiegokolwiek wkładu własnego czy koniecznych napraw.
Auto miało bardzo niewielką szkodę w USA (uderzone tylnym kołem w krawężnik – wymienione całe tylnie zawieszenie z sankami, wahaczami itd), malowana tylna ćwiartka oraz przedni zderzak który został uszkodzony od rozładunku. Posiadam zdjęcia oczywiście ze szkody jak i naprawy. W Polsce nie miało jakiejkolwiek stłuczki czy przygody.
Auto jest doinwestowane gdyż miało zostać na lata lecz z uwagi na ilośc kilometrów które robię i potrzebę kosztów w firmie, musiałem zmienić auto i wziąć inne w leasing.
Auto nie sprawiało żadnych problemów i nie miało żadnych awarii. Wszystko sprawne auto zadbane wygląda jak nowe.
Auto nie było na żadnym torze czy track day, nie katowane, przez cały czas garażowane. Aktualnie używane bardzo sporadycznie.
Wszystkie konieczne inwestycje i bolączki modelu zostały przeze mnie zrobione więc następny właściciel oszczędza sporo kosztów.
Przebieg 84 000 km
Auto bardzo wygodne na podróże a do tego jak na tę moc i pojemność silnika to spalanie na rozsądnym poziomie.
Średnie spalanie to ok 11-12 litrów/100 km
Na trasie drogami lokalnymi przy spokojnej jeździe potrafi zejść do 7-8 litrów / 100 km
Autostrada przy 140 km/h - spalanie 9,5 litrów
Wyposażenie:
Automat 8 biegów - łopatki przy kierownicy
Skórzana brązowa tapicerka Kalahari
Elektrycznie sterowane fotele w tym fotel kierowcy z pamięcią ustawień
Fotele podgrzewane i wentylowane
Wyświetlacz HUD
Zegary z dużym cyfrowym wyświetlaczem (zawiera dużo danych temp oleju, oleju skrzyni, pomiary sportowe jak przyspieszenie 0-100, czas okrążeń itp)
Podgrzewana kierownica
Sterowanie radiem z kierownicy
Radio dotykowe 8 cali w obsługa android auto i apple car play
Nagłośnienie BOSE
Szyberdach
Kamera cofania
Czujniki parkowania z tyłu
Czujniki martwego pola w lusterkach
Czujniki ruchu poprzecznego z tyłu
Ładowarka indukcyjna
Fotochromatyczne lusterko wsteczne
Fotochromatyczne lusterko boczne kierowcy
Lampy Xenon plus ledy do jazdy dziennej
Radio 8” z obsługą Android Auto i Apple Car Play
Oświetlenie ambient w kabinie
Podświetlane progi
Felgi 20” Wrath WF-3 – w rozmiarze 20x10, w technologii flow forming – każda felga jest 2 kg lżejsza od felg OEM z najlepszymi oponami Michelin Pilot Sport 4S
3 tryby jazdy - Normal, Sport, Snow
Wiadomo jeszcze systemy wszystkie bezpieczeństwa ABS ESP itp., tempomat, czyli to co wszędzie.
Z poczynionych inwestycji w auto mamy:
· Wyłączenie szkodliwego dla sinika DoD czyli systemu V4 - odłączania 2 cylindrów dla ekologii i oszczędzania paliwa
· Aktualizacja wszystkich sterowników auta do najaktualniejszych, pełne spolszczenie menu i radia - koszt 2000 zł
· Felgi 20” Wrath WF-3 – w rozmiarze 20x10, w technologii flow forming – każda felga jest 2 kg lżejsza od felg OEM z najlepszymi oponami Michelin Pilot Sport 4S – koszt ponad 8000 zł
· Pełna konserwacja podwozia (auto miało jeździć zimami ale jeździło może 1 mc w zimie) – koszt 4000 zł - oczywiście dokumentacja zdjęciowa do wglądu
· W zeszlym roku zrobiona profesjonalna pelna korekta lakieru oraz 5 letnia ceramika GTechniq, ceramika felg, wszystko z gwarancją – koszt 5000 zł. Lakier jest jak nowy.
· Obrysówki zmienione na dymione LED
Dywaniki EVA na zimę
· Dorzucam do auta gratis: komplet ekstra klocków hamulcowych Powerstop Z26 przód i tył, łączniki drążka stabilizatora tył GM, dokładki progowe JDG, których nie zdążyłem zamontowac
Z kwestii eksploatacyjnych :
Świece zapłonowe zmienione przy 50 000 km na oryginały GM.
Olej w skrzyni biegów zmieniony przy przebiegu 70 000 km na jedyny dopuszczalny Mobil1 Synthetic LV ATF i również wtedy olej w dyferencjale na Motula.
Wymieniono też termostat oraz czujnik termostatu.
Podaje VIN : 1G1FD1RS3G0131869
Zdjęcia z aukcji w USA są dostępne po wrzuceniu VNI w google
Cena: 105 000 zł co rozsądnej negocjacji na miejscu po oględzinach auta.
Auto do obejrzenia w Krakowie.
Dziękuję wszystkim handlarzom czy turystom na przejażdżkę.