Polecam z całego serca,najbardziej wdzięczne auto jakie miałam.
Niestety brak funduszy na remont mieszkania,wygrały.
Kilka lat nim pojeździłam,niech teraz komuś innemu sprawia frajdę.
Chevrolet Camaro,
SS 6.2,2018r,bezwypadkowe(miał jedynie przecierkę parkingową przy prawym błotniku),stan bdb,indywidualne tablice,automat (8biegów),127 tys przebiegu,benzyna,cena promocyjna,zamiast 159,999 jedyne 129,999
Samochód bezwypadkowy, sprowadzony z USA z niegroźnym uszkodzeniem mechanicznym napędu. Wszystko naprawione zgodnie ze sztuką.
Auto przygotowane do sezonu, poniżej kilka ważniejszych informacji
- wymiana olejów i filtrów (silnik 1000km temu Millers) + skrzynia 15000 km temu)
- Światła przystosowane do polskich przepisów (tylne lampy z dynamicznym kierunkiem)
- akcesoryjne światło przeciwmgłowe led w dyfuzorze
- Dokładki Maxton
- opony Pirelli Pzero
- pomalowane zaciski hamulcowe
- obrysówki LED ciemne
- układ wydechowy xPipe aktywny ze sterowaniem głośnością z wnętrza pojazdu (piękne brzmienie)
- polerka + ceramika + powłoka hydrofobowa
- przegląd zawiesznia i geometrii
- tylne hamulce Powerstop Xtreme
- pomalowane na czarny połysk felgi oraz dyfuzor
- nowy akumulator
Auto nie uczestniczyło w żadnym wypadku drogowym - na polskim rynku takie Camaro to rzadkość. Nie wymaga kompletnie żadnego wkładu finansowego
Historia Carfax oraz zdjęcia auta po sprowadzeniu do wglądu, zarejestrowane i ubezpieczone, sprzedaż na podstawie umowy kupna - sprzedaży.
Ogólnie Camaro daje mnóstwo frajdy z jazdy, na żywo robi niesamowite wrażenie.
Zapraszam do kontaktu - chętnie odpowiem na wszelkie pytania
Nie interesuje mnie zamiana.
Informacje uzupełniające pytania:
- Auto nigdy w nic nie uderzyło, nie uczestniczyło w żadnym wypadku. Oprócz naprawy lakierniczej przedniego błotnika (obtarcie parkingowe) nie było żadnych napraw blacharskich - jest całe oryginalne.
Na aukcji w USA auto było wystawione z opisem szkody "undercarriage" patrz podwozie - dokładnie uszkodzeniu uległ wał napędowy (tylko wał). Oprócz drobnego zagniecenia na rurze wydechowej pod spodem nic więcej nie było uszkodzone (Nie! nie była wstawiana / spawana / rzeźbiona podłoga - tam wszystko jest oryginalne)
Kurtyny zadziałały od wibracji wału który uległ uszkodzeniu w czasie jazdy (główny czujnik przeciążeń systemu airbag znajduje się wewnątrz auta tuż nad wałem napędowym)
Zawieszenie również było bez jakichkolwiek uszkodzeń - geometria została sprawdzona profilaktycznie gdyż w USA często nikt nie dba o właściwe jej ustawienie.