Do sprzedania Chevrolet Captiva 3.2 LT V6 230KM 4x4 2006 r., wersja 7-osobowa, skrzynia biegów oczywiście automatyczna 5-biegowa, z instalacją LPG Stag Qbox. Jestem posiadaczem auta od 2018 r. i przebiegu 203 tys. km, obecnie stan licznika to 294 tys. km. Po zakupie założona została instalacja Stag, w wersji, która umożliwia poprzez bluetooth pełny dostęp z aplikacji (android) do sterownika LPG jak też do ECU, wymieniony został dynamicznie olej w skrzyni biegów, podczas użytkowania wymienione zostały też na nowe: amortyzatory przód i tył, rozrusznik, wahacze przód, nastawnik pozycyjny skrzyni biegów (uszkodzony często uniemożliwia odpalenie auta), czujnik ciśnienia oleju (po kilku latach i tak zaczyna szwankować więc mam następny w zapasie), klocki przód, świece, wtryskiwacze gazowe, dwie sondy lambda, zregenerowany alternator (trudny przypadek ze względu na regulator napięcia), łącznik przepustnica-rura dolotowa, jeden z łączników elastycznych rury wydechowej, jeden z czujników ABS powodujący w tym modelu wyświetlanie błędów w postaci trzech kontrolek, zwany też przez użytkowników "efektem Trzech Króli", w miejsce fabrycznego zamontowane radio z androidem i aktywna 8-calowa skrzynia basowa ZB8P marki PhoenixGold pod siedzeniem pasażera, wymienione głośniki przód, zamontowana kamera 70 Mai Dash Cam Plus z GPS i systemem ADAS (np. komunikaty przy zbliżaniu się do białej linii i do pojazdu z przodu). Klimatyzacja oczywiście działa i schładza bardzo szybko. Olej wymieniany zawsze do 10 tys. km przebiegu - Liqui Moly Synthoil High Tech 5w40. Do auta są dwa komplety felg aluminiowych z bieżnikami na kilka sezonów oraz oryginalne koło zapasowe. Kluczyki są dwa, z tym, że jeden trzeba zaprogramować od nowa, fizycznie pasuje do zamków. Posiadam też dużo różnych tzw. części zapasowych typu: cewka zapłonowa, wtryskiwacz benzyny, bezpieczniki, przekaźniki, instrukcje, schematy i inne. Auto było użytkowane więc na karoserii są wgniotki i rysy, ale nie ma ognisk rdzy, jedyny element jaki był malowany to klapa tylna (przy listwie chromowanej były zacieki, a naprawa tego przez sprzedawcę była warunkiem zakupu auta przeze mnie. Wszystkie systemy wspomagania jazdy sprawne (ABS, asystent ruszania, kontroli trakcji TCS, zjeżdżania z góry DCS, kontroli stabilności jazdy ESC, dołączanie tylnej osi AWD itd.) co daje dużą frajdę z jazdy na śliskiej nawierzchni, zwłaszcza zimą, trudno wprowadzić auto w poślizg. Badanie techniczne ważne do lipca a OC i AC! do sierpnia 2025r.