Witam serdecznie.
Z bólem serca sprzedaję najlepszy samochód, jaki miałem w życiu – Chevrolet Corvette C6. Jestem drugim właścicielem w kraju, ale faktycznie pierwszym – poprzedni właściciel sprowadził go na sprzedaż i zrobił to już po adaptacji samochodu do przepisów UE. Corvette został sprowadzony po drobnej szkodzie – oczywiście mam zdjęcia do wglądu. Zimą garażowany w ciepłym parkingu.
Fani marki wiedzą, czym jest Corvette. Dla innych powiem tak: to najlepsza opcja dla miłośników prawdziwej motoryzacji, którzy lubią jeździć samochodami, a nie tylko patrzeć na nie w garażu czy warsztacie. Corvette to jeden z niewielu nowoczesnych samochodów, który ma duszę i pikantny charakter. To auto, z którym trudno się znudzić.
Tani w naprawie, wygodny w codziennym użytkowaniu, wolnossący silnik 6.0 z manualną skrzynią biegów i napędem na tył, prowadzenie jak w gokarcie, cabrio i coupe w jednym, ogromna społeczność fanów zarówno w Polsce, jak i na całym świecie – czego chcieć więcej? Brakuje mu tylko dwóch dodatkowych foteli, dlatego go sprzedaję – zostałem ojcem :)
Samochód ma pewny przebieg ok. 168 000 km, co moim zdaniem jest rozsądne jak na ten rocznik i rodzaj auta. Żadnych "garage queen" w ofercie. :)
Co wyróżnia ten samochód?
- Manualna skrzynia biegów
- Rzadko spotykana kombinacja kolorystyczna: bardzo piękny lakier Daytona Sunset Orange (produkowany tylko w latach 2005-2006, powstało jedynie 4108 sztuk coupe/targa + cabrio) i jasne wnętrze
- Pakiet Performance Z51: większe hamulce, chłodnica oleju, sztywniejsze zawieszenie
- Pakiet wyposażenia 3LT: head-up display, nagłośnienie Bose, radio z wyświetlaczem, elektrycznie regulowane fotele, przezroczysty zdejmowany dach
- W pełni fabryczny stan, poza czarnymi felgami i oklejonym na czarno słupkiem B (łatwe do usunięcia)
Co zostało zrobione/wymienione?
- Głęboka diagnostyka w Dr. Vette: silnik, skrzynia, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy, wnętrze i karoseria
- Wymiana płynów: olej silnikowy, olej w skrzyni, olej w dyferencjale, płyn wspomagania kierownicy
- Nowe filtry: oleju i powietrza
- Nowy akumulator
- Nowa sonda lambda
- Nowe świece i przewody zapłonowe
- Nowy uszczelniacz lewej półosi i osłona zewnętrzna półosi prawej
- Liczne drobne poprawki estetyczne wewnątrz i na zewnątrz
- Zakupione wzmocnione koło pasowe Summit Racing z nową śrubą (obecne wciąż w dobrym stanie) oraz dwie OEM poduszki silnika na przyszłość
Planowałem dopracować Corvette do perfekcji, ale czasu wystarczyło głównie na mechanikę. Nie ukrywam, że samochód nie jest idealny i wymaga kilku drobnych poprawek:
- Pęknięty przycisk Start-Stop – częsta przypadłość w C6
- Nie domyka się popielniczka
- Tylne opony warto wymienić na następny sezon
- Delikatnie odklejona tapicerka tunelu przy fotelu pasażera – standardowa usterka
- Czasami pojawia się błąd czujnika airbag fotela pasażera, ale poduszka działa prawidłowo
- Drobne odpryski lakieru – w końcu 168 tys. km i 19 lat :)
Sprzedaż na podstawie umowy kupna-sprzedaży. Auto do obejrzenia w Warszawie, ubezpieczenie i przegląd aktualne. Możliwa zamiana na coś bardzo taniego z dużą dopłatą dla mnie.
Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia.