1968 Corvette w wersji kabriolet z manualną skrzynią biegów. Silnik 427 – 390 KM Big Block.
Auto po kompleksowej renowacji w Polsce.
Posiadam ponad 1 500 zdjęć które dokumentują prace jakie zostały wykonane w ostatnich 3-4 latach przy C3.
To rzadki model poszukiwany przez kolekcjonerów, znalezienie takiego egzemplarza w tym stanie to nie lada wyzwanie.
W 1968 wyprodukowano 18 630 w wersji kabrio i cena wyjściowa tego auta wynosiła wtedy 4 320 USD.
C3 1968 x silnikiem 427 w manualnej skrzyni biegów wyprodukowano 7 717 sztuk
Auto sprowadzone ze stanu Pensylwania z czystym Title!
Skrzynia manualna M21 czterobiegowa.
Numbers matching L36. Blok silnika ma wybite oznaczenie IL. Silnik po remoncie.
Na liczniku 60 tyś mil ( przed renowacją).
Tabliczka pokazuje że pojazd wyjechał z fabryki w kolorze British Green, numer lakieru 983 i na taki też kolor pojazd został wylakierowany.
Czarne wnętrze po renowacji, nowe poszycia siedzeń , nowa wykładzina.
Wszystkie panele nadwozia zostały odnowione i pochodzą z GM.
Nowy dach w kolorze złamanej bieli.
Nowe elementy chromowane.
Nowe opony, oryginalne felgi po renowacji.
Hamulce nowe zakupione w Corvette central!
Posiadam cały segregator rachunków z części.
Trochę historii modelu:
W 1968 roku Corvette zakupiło więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej.
W rzeczywistości sprzedaż w roku modelowym ustanowiła nowy rekord i wyniosła 28 566 sztuk.
Ceny jakie ustalił koncern GM za c3 w 1968 roku to zaledwie 4320 dolarów za kabriolet i 4663 dolarów za coupe.
Silnik i skrzynia biegów:
Opcje silnika zostały w zasadzie przeniesione z poprzedniego roku. Modele podstawowe były standardowo wyposażone w silnik 327 CID V8 o mocy 300 koni mechanicznych, a w tym roku po raz pierwszy dostępna była zmodyfikowana wersja tego silnika o mocy 350 koni mechanicznych. Dostępne były również trzy wersje silnika Big Block V8 427 CID, których moc wahała się od 390 do 435, w zależności od konfiguracji gaźnika i stopni sprężania.
Ostatnie sześć cyfr zaczyna się od numeru 400001 i kończy na numerze 428566, co odpowiada wszystkim 28 566 Corvette Coupe/Cabriolet wyprodukowanym w 1968 roku. W przypadku wszystkich Corvette 1968 lokalizacja numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN) jest wybita na tabliczce przymocowanej do lewego przedniego słupka zawiasu nadwozia.
Podstawowe funkcje i opcje fabryczne:
W porównaniu do poprzedniego roku standardowe opony 15-calowe wzrosły o jeden cal. Dzięki tym oponom i obniżonemu środkowi tylnego przechyłu samochód bardzo ładnie skręcał.
Wnętrze samochodu również zostało całkowicie przeprojektowane i zawierało nowe funkcje, takie jak standardowe pasy barkowe w coupe, elektryczny odmrażacz tylnej szyby, stereofoniczne radio AM/FM i światłowodowy system monitorowania oświetlenia.
Przy zamawianiu Corvette z 1968 r. do wyboru było dziesięć kolorów nadwozia, w tym Tuxedo Black 708 (2,48%), Polar White 1868 (6,54%), Rally Red 2918 (10,21%), LeMans Blue 4722 (16,53%), International Blue 2473 (8,66%), British Green 4779 (16,73%), Safari Yellow 3133 (10,97%), Silverstone Silver 3435 (12,02%), Cordovan Maroon 1155 (4,04%) i Corvette Bronze 3374 (11,81%).
Należy zwrócić uwagę że to wczesny model C3 który charakteryzuje się kilkoma szczegółami wyróżniającymi pierwsze modele z 1968 roku!
To:
Zamki drzwi
Uchwyt drzwi ( okrągły)
Listwa chromowana górnej części maskownicy dachu
Klosze lampy w jednolitym czerwonym kolorze bez lampy wstecznej.
Listwa chromowana podszybia
Więcej informacji jak i zdjęć podeślę zainteresowanym na e mail.
Tel.
Na auto wystawiam FV VAT marża
C3 STINGRAY można oglądać w siedzibie naszej Firmy w Lednicy Górnej 358 32-020 Wieliczka
Jestem legalnie działającą firmą link do strony poniżej
Kalkulator ma jedynie charakter poglądowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego. Warunkiem udzielenia kredytu konsumenckiego jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej i ryzyka kredytowego konsumenta, a ostateczne warunki kredytowania zależą od wyniku tej oceny.
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.