Zainteresowanych proszę o wstępny kontakt przez SMS lub wiadomość Otomoto.
Z bòlem postanowiłem się rozstać z moim Tahoe którego sprowadziłem ponad 3 lata temu z USA. Auto nie widziało soli (Nevada i Arizona) i jak większość i te było w stłuczce. Cała strona kierowcy została wymieniona na oryginalne części z takiego samego auta od handlarza pod Hamburgiem. Auto po przyjeździe miało wymienione wszystkie filtry i płyny w serwisie Opla pod Poznaniem przez jednego z niewielu mechaników który zna pracował na autach GM gdy były one jeszcze sprzedawane w Polsce/Europie. Od tego czasu regularnie zmieniany olej co 5-10k km (Motul 0-20) auto w idealnym stanie technicznym. Potrzebuje troche zabiegów kosmetycznych (rysa na tylnym zderzaku po prawej stronie) i potencjalnie malowania na nowo maski i zderzaka.
Zero zużycia oleju, ekonomia na autostradzie do 140-150/kmh to 12.7-14L na 100km, w mieście to 15-17L/100km.
Data pierwszej rejestracji do ruchu to październik 2017, rocznik modelu to juz 2018. W Cepik-u data zaposana jako 1.1.2017 co jest błędem niestety stacji diagnostycznej która robiła 1szy przegląd.
Posiadam kilka oryginalnych nowych części które kupilem na zapas. Świece, amortyzatory (obecne są nadal w dobrym stanie), klocki, halogeny itd itp. Światła przerobione na LED-y (Morimoto), menu w języku angielskim (można prosto przeprogramować na PL u specòw),
Auto posiada fabrycznie zamontowany hak który niestety nie jest uwzględniony w dowodzie - trzeba osobny odbiór umòwić w stacji diagnostycznej (podobno często sie to zdarza w takich wypadkach).
Dodatkowo, komplet zimowych kół z oponami w jak nowym stanie. Auto nigdy nie jeżdżone w czasie zimowym podczas śniegu lub mokrych dróg.