Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 1
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 2
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 3
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 4
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 5
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 6
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 7
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 8
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 9
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 10
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 11
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 12
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 13
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 14
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 15
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 16
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 17
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 18
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 19
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 20
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 21
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 22
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 23
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 24
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 25
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 26
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 27
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 28

1 / 29

Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 1
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 2
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 3
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 4
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 5
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 6
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 7
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 8
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 9
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 10
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 11
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 12
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 13
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 14
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 15
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 16
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 17
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 18
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 19
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 20
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 21
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 22
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 23
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 24
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 25
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 26
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 27
Chrysler 300C Touring SRT8 6.1 Automatik - 28

Najważniejsze

Przebieg

232 004 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

6 063 cm3

Moc

431 KM

Opis

Sprzedaję Chryslera 300C w najrzadszym wariancie na rynku: SRT8 Touring 6.1 HEMI (wyprodukowano zaledwie 222 egzemplarze na świat z kierownicą po właściwej stronie i niemal drugie tyle na Australię), którego posiadam od końca 2020 roku. Auto kupiłem przy przebiegu 214 tys. km i od tamtej pory dość sporo w niego zainwestowałem. Po zaledwie około 10 tys. km przez popychacz hydrauliczny konieczny okazał się remont silnika, także największa potencjalna bolączka tego wariantu auta została już wyeliminowana! Po remoncie został także wymieniony sterownik skrzyni. Posiadam faktury na wszystkie przeprowadzone naprawy. Auto nigdy nie widziało LPG.


Wyposażenie: Oryginalne felgi SRT8 20" na oponach Pirelli Scorpion Verde oraz komplet zimowych kół 18" od modelu 5.7 (wymagają dystansów, które dołączam) na oponach zimowych GoodYear o znikomym przebiegu (poniżej 10 tys. km). Oba komplety opon są w dobrym stanie. Bagażnikowa roleta, gumowa mata oraz oryginalny subwoofer w zestawie.


Stan techniczny: Do wymiany tarcze i klocki hamulcowe. Piszczy lewy przód i prawy tył, co wskazuje na potrzebę wymiany łożysk kół. Widoczna na zdjęciach korozja w okolicy lewego tylnego nadkola. Wszystkie oleje zostały wymienione przy zakupie (silnik, skrzynia, dyferencjał). Olej silnikowy dodatkowo był wymieniany kilkukrotnie po remoncie w celu optymalnego dotarcia silnika a kolejna wymiana będzie konieczna za około 5000 km. Najprawdopodobniej do wymiany jest także sprzęgło klimatyzacji. Klimatyzacja chłodziła bardzo dobrze, ale podczas rozruchu silnika zatrzymała się, wstępna diagnoza - sprzęgło kompresora. Jeden z czujników TPMS raz działa raz nie, co powoduje alert systemu co około 30 minut - zapewne pada już jego bateria. Mechanizm otwierania maski działa ciężko - dla komfortu otwierania maski warto go wymienić.


Auto nie jest "igłą", co jest zrozumiałe przy aucie po raz pierwszy zarejestrowanym 16 lat temu, ale wszystkie usterki były na bieżąco naprawiane. Cena została przeze mnie mocno skorygowana w dół, gdyż mam nowe auto jaki 'daily' i jako kolejne potrzebuję jedynie cabrio (możliwa zamiana, ale nie interesuje mnie żaden diesel czy cokolwiek z LPG - tylko benzyna). Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania w wiadomości prywatnej (ze względu na pracę stosunkowo rzadko jestem pod telefonem). Auto będzie można obejrzeć po wcześniejszym umówieniu się w Toruniu.

 

23 lutego 2025 19:41

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Chrysler

Model pojazdu

300C

Wersja

Touring SRT8 6.1 Automatik

Kolor

Granatowy

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2006

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

48000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Audio i multimedia

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Tomasz

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Toruń, Kujawsko-pomorskie

Znajdź nas

  • Facebook

  • Instagram

  • YouTube

  • TikTok

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store