Typowy amerykański, duży, przestronny, wygodny i funkcjonalny krążownik.
Piękny dźwięk silnika V6 połączonego z klasyczną automatyczną skrzynią biegów.
Dzięki instalacji LPG koszty tankowania na poziomie przeciętnego benzyniaka.
Ciężko mi się z nim rozstawać, bo uwielbiam nim jeździć, ale mam auto służbowe i "Packa" większość czasu stoi, a wiadomo, że jak stoi, to niszczeje, czego chcę uniknąć, bo to boli bardziej niż rozstanie i stąd właśnie decyzja o znalezieniu nowego opiekuna.
Autko ma 21 lat, więc idealne nie jest, ale nie ma też jakiejś tragedii i pasjonat poświęcając nieco czasu oraz serca na pewno będzie w stanie przywrócić mu pełen blask bez wydawania fortuny.
Wizualnie na pewno wymaga pomocy blacharza-lakiernika (tylne błotniki i lewy próg oraz jakieś drobne historie). Wnętrze generalnie dobrze utrzymane, ale na błysk trzeba by dopieścić.
Mechanicznie również bez większych zastrzeżeń. Aktualnie stuka przednie zawieszenie, ale diagnosta wskazał, że to jedynie łączniki stabilizatora, więc błacha sprawa. Elektrycznie do poprawy tylko jakieś drobiazgi, głównie wewnątrz (to jakaś lampeczka, to sterowanie fotelem i takie tam). Butla LPG jest miejscu koła zapasowego, które nie widnieje na zdjęciach, ale mam je w garażu i oczywiście dodaję do auta.
Eksploatacyjnie do wymiany wycieraczki, opony ze względu na wiek oraz olej również ze względu na wiek. Na plus świeży akumulator, butla LPG ważna jeszcze do września 2027 oraz dość długie opłaty - ubezpieczenie do lipca 2025, badanie techniczne do grudnia 2025.
Po więcej informacji proszę dzwonić, a jeśli nie odbieram, to na pewno oddzwonię. Oględziny w Szydłowie lub Pile po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.