Wyśmienity VAN od Chryslera w odmianie hybrydowej (ładowanej z gniazda), bogatej specyfikacji i niską szkodą, wjeżdża do oferty samochodów dostępnych w transporcie AutoDiscover! Dla chętnych możemy naprawić auto „na gotowo”!
Samochód jest do wzięcia mniej więcej do połowy lutego! Im szybsza decyzja zakupowa, tym lepszy termin u blacharza! POLECAMY egzemplarz!
Nasze auto bo przebogata odmiana Limited – z wentylowanymi fotelami, grzaną kierownicą, panoramicznym dachem (Premium Group), monitorami w zagłówkach ze smart TV (pakiet Theater Family Group), bezprzewodową ładowarką smartfona czy mocnym systemem audio! Kierowca ma tu do dyspozycji szereg „asystentów” jazdy – m.in. adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu i martwego pola (Safety Sphere Group) – i może też… nadzorować pasazerów, poprzez dedykowaną kamerę z obiektywem szerokokątnym!
Wersja poliftowa modelu, z przeprojektowanymi reflektorami bi-LED, zderzakami, efektowną blendą LED w klapie czy przeprojektowanymi multimediami (ekran 10.1 cala). Po modernizacji, Pacifica stała się jeszcze ładniejsza niż na premierę w 2017 roku, nie tracąc nic z funkcjonalności – siedem komfortowych miejsc (fotele kapitańskie drugiego rzędu), bagażnik 914- 3978 litrów (wg. standardu pomiarów USA) – w zależności od konfiguracji foteli.
Nasz egzemplarz Pacifiki ma hybrydowy układ napędowy typu plug-in (bateria ładowana z gniazdka), z udaną i bezawaryjną jednostką V6 Pentastar (pracuje tu w oszczędnym cyklu Atkinsona) i dwoma silnikami elektrycznymi z baterią 16 kWh. W tej konfiguracji, Pacifica ma bardzo dobrą dynamikę (szybciej nabiera prędkości), spala mniej paliwa (z w pełni naładowaną baterią średnie spalanie to 3-5 litrów/100 km) a także ma duży zasięg w trasie (producent chwali się wynikiem 836 km!). Na samym prądzie (baterii) Pacifica Hybrid może przejechać do 52 km!
Bateria Pacifiki Hybrid może być ładowana z gniazdka 230V, natomiast podczas jazdy jest ona doładowywana poprzez system odzyskiwania energii z hamowania oraz sam silnik spalinowy (pracujący w trybie generatora). Postęp ładowania baterii można śledzić m.in. przy pomocy aplikacji na smartfona.
Nasz egzemplarz – jak każda Pacifica Hybrid – napędzany jest na przednie koła (FWD) poprzez nowoczesną skrzynię bezstopniową eFlite ETV, wraz z elektroniką pokładową optymalizującą wydajność układu napędowego pojazdu.
SPECYFIKACJA POJAZDU (wybrane elementy):
- Silnik: 3.6 V6 VVT Pentastar (262 KM, 318 Nm) pracujący w cyklu Atkinsona (oszczędnym)
- Dwa silniki elektryczne (86 KM / SiEVT + PHEV) + ładowarka pokładowa 6.6 kW
- Bateria: 16 kWh: ładowanie z gniazdka Plug-In + w trakcie jazdy + pięciostopniowy wskaźnik naładowania baterii na konsoli centralnej
- Skrzynia bezstopniowa eFlite Si-EVT
- Ładowarka pokładowa 6.6 kW z okablowaniem
- Napęd: FWD (na przednie koła)
- Koła 18-calowe (7.5J) z polerowanego aluminium / srebrne z oponami 235/60R18 All Season
- Lakier: Velvet Red Pearl-Coat/ perłowy
- Tapicerka skórzana Nappa dwukolorowa Black / Alloy Interior Colors
- Fotele przednie kubełkowe, sterowane elektrycznie w 8 kierunkach, z pamięcią ustawień dla fotela kierowcy, ogrzewane i wentylowane
- Folia PPF zabezpieczająca wybrane elementy nadwozia MOPAR
- Zestaw naprawczy koła
- Zbiornik paliwa: 63 litry
Samochód kupiliśmy od firmy ubezpieczeniowej jako pokolizyjny (auto uderzyło w znak na autostradzie) – jako jeżdżący (Run & Drive) i zoryginalną pirotechniką. Auto miało w USA dwóch właścicieli, było regularnie serwisowane (raport CARFAX do wglądu dla zainteresowanych) i nie miało innych szkód. Do auta dołączone są dwa oryginalne kluczyki.
Pacifica płynie już do Europy. Do portu Rotterdam dotrze w połowie lutego. Po kolejnych 2-3 tygodniach auto będzie już w kraju, dostarczony w dowolne miejsce wg. dyspozycji kupującego. Istnieje możliwość wydania auta „na gotowo” – po naprawach, serwisie i konwersji w zaprzyjaźnionych warsztatach AutoDiscover, na mocy dodatkowego porozumienia i kosztorysu.