Dzień dobry,
mam do zaoferowania samochód Chrysler Sebring z 2007 roku w wersji USA. Samochód kupiłem od drugiego właściciela w Polsce w 2016 roku, a więc jest w moich rękach od 8 lat. Został przywieziony z USA do Polski jako mienie przesiedleńcze w 2008 roku. Sprzedaję ponieważ w garażu pojawiło się nowe auto, a dwa mi nie potrzebne.
Przebieg: Samochód kupiłem z przebiegiem 44000 mil, w tej chwili na liczniku jest 100231 mil (powoli będzie rosło, bo od czasu do czasu się nim przejadę). A więc przez 8 lat przejechałem ~56000 mil co odpowiada ~90000 km. Olej w silniku (oczywiście z filtrem) wymieniany co rok (Mopar 5w20, taki jak jest zalecany przez producenta) lub gdy komputer się o to upomniał (jest ustawiony na 6k mil (ok 10k km), czasem wypadało 2 razy w roku). Olej i filtr w skrzyni były w tym czasie wymienione raz.
Konserwacja: W maju 2020 roku została przeprowadzona pełna konserwacja podwozia w zakładzie Twarda Guma w Kozerkach (twardaguma.pl) - zdjęte zawieszenie, wszelkie ogniska korozji zeszlifowane, zabezpieczone i całość pokryta kilkoma warstwami specjalnych środków. Do wglądu pełna dokumentacja fotograficzna tej usługi.
Mechanika: Samochód mechanicznie sprawuje się dobrze, nic nie tłucze na wybojach, zawieszenie jest sztywne, jak na swoje lata uważam że jest dobrze. Skrzynia biegów nie sprawia żadnych problemów i chodzi płynnie, zmienia biegi bez żadnych szarpnięć. Jak na swoje 4 przełożenia jest bardzo dobrze zestrojona, przy podróżowaniu z prędkością 120km\h silnik kręci się ok 2,5k obrotów na minutę. 140km\h to ok 3k obrotów na minutę. Silnik nie bierze oleju, pracuje równo. Auto nigdy nie widziało LPG - chciałem założyć, ale żona nie pozwoliła - a sam silnik podobno znosi LPG bardzo dobrze. Średnie spalanie to ok 10 litrów na 100km (przy moim stylu jazdy).
Blacha: Jeśli chodzi o blachę i lakier - auto ma 17 lat więc nie należy oczekiwać cudów. Są odpryski, są zadrapania, jest nawet jedno ognisko korozji na tylnym nadkolu (widoczne na zdjęciu). Ale samochód nadal prezentuje się bardzo ładnie.
Koła: Samochód jeździ od 2021 roku na 16" oponach wielosezonowych Michelin CrossClimate, które sprawują się bardzo dobrze i w moim mniemaniu jeszcze sporo posłużą (w zależności od planowanych przebiegów). Felgi oryginalne stalowe z kołpakami Chryslera.
Światła: Reflektory są przystosowane do polskich wymogów: założone soczewki w przednich reflektorach, dołożone światło przeciwmgielne z tyłu. Dołożone światła dzienne Phillips.
Co w środku: klimatyzacja manualna - sprawna, elektryczne lusterka oraz wszystkie szyby, tempomat. Wymienione oryginalne radio (ciągle je posiadam i przekażę nowemu właścicielowi) na odtwarzacz Sony XAV-AV1000X z wbudowanym Apple CarPlay, obecna jest również kamera cofania, bardzo ułatwiająca parkowanie tym bądź co bądź niekrótkim autem. Jeśli chodzi o tapicerkę - normalna materiałowa, dzięki czemu ciężko się spocić w ciepłe dni.
Serwis: Podczas ostatniego serwisu w sierpniu samochód otrzymał nowy akumulator Bosh, wymienione były cylinderki w hamulcach tylnych, wymieniona uszczelka pokrywy zaworów (zaczynał się pocić), wymieniony pasek osprzętu wraz z rolkami oraz sprzęgiełko alternatora.
Trzeba się przygotować na wymianę łożyska koła (koszt całej piasty to ok 250-400zł), ponieważ powoli zaczyna by słyszalne, jednak mechanik jeszcze nie zalecił wymiany(za mało słychać by jednoznacznie stwierdzić które to koło)
Dodatkowo do auta dodaję poprzeczne belki dachowe, na których można zamontować bagażniki na rowery lub bagażnik\skrzynię dachową.
Przegląd ważny do 04.2025r, ubezpieczenie do 10.2025r.
Podsumowując: Auto godne polecenia, nigdy nie zrobiło mi żadnej niespodzianki typu nie odpalę, czy nie jadę dalej. Zawsze gotowe do jazdy. Mimo 4 stopniowej skrzyni biegów całkiem żwawe, w mieście na prawdę dynamiczne, na trasie spokojne i wygodne - czuć że się jedzie amerykańską limuzyną.
Cena do negocjacji.
Zapraszam do kontaktu - najlepiej telefonicznie.