Sprzedam samochód typu MINIVAN sprowadzonego ze Stanów Zjednoczonych.
Historia:
- jestem drugim właścicielem w Polsce, poprzedni właściciel sprowadzał samochód osobiście - uszkodzony był przedni prawy narożnik, zdjęcia z aukcji dostępne pod linkiem (https://bid.cars/pl/lot/1-43477761/2013-Chrysler-Town-and-Country-2C4RC1BG8DR722746), dodatkowo posiadam dokumentację która była przygotowana do uiszczenia opłat za sprowadzenie,
- poprzedni właściciel po zakupie i przez około półtora roku użytkowania według informacji przeze mnie posiadanych wykonał: wymianę amortyzatorów tył, remont silnika przy przebiegu 233 000 (w tym koniki, alternator i inny osprzęt), olej w skrzyni oraz zamontował instalację gazową KME.
Jeśli chodzi o moje naprawy, które zostały wykonane to:
- kompletna wymiana na wszystkich czterech kołach tarcz hamulcowych z klockami (tarcze ROTINGER nawiercane z klockami POWERSTOP), tylne zaciski hamulcowe z obu stron,
- zawieszenie przód wahacze z dwóch stron i inne elementy zawieszenia (drążki itp.),
- komplet nowych opon całorocznych (Verdestein),
- wymiana chłodniczki oleju (na oryginalną MOPAR),
- wymiana rozrusznika,
Oczywiście na bieżąco zostały wykonane rzeczy eksploatacyjnej (nowe świece, kable, olej i filtry i były wymieniane dwa wtryski paliwa).
Auto wyposażone standardowo - nie jest to wersja najbogatsza ale wystarczy do komfortowego poruszania się: automatyczna klimatyzacja, elektrycznie sterowane drzwi boczne, 4 elektryczny szyby + 2 elektryczne uchylne tylne szyby, instalacja gazowa (2 butle w schowkach), system VES jeden ekran.
Na dzień dzisiejszy auto pod względem technicznym wymaga interwencji u gazownika (trzeba wymienić filtr gazu oraz dokonać regulacji po roku) oraz u mechanika (wymiana olejów i filtrów oraz przegląd ogólny) - na obydwie rzeczy jestem umówiony, także możliwe że przy zakupie sprawa będzie załatwiona.
Jeśli chodzi o kwestie lakierniczo blacharskie auto wymaga na pewno interwencji u blacharza - ze względu na "ciągłe coś" przeze mnie i poprzedniego właściciela nie było możliwe wykonanie tego, a obecnie jestem w trakcie budowy także moje priorytety jeśli chodzi o samochód się znacząco zmieniły.
Do pomalowania jest zderzak przedni, prawe przedni i lewe nadkole, do naprawy przednie drzwi prawe oraz tylne lewe nadkole (posiadam tylną lewą ćwiartkę, którą dokładam do auta w stanie idealnym) i polerka - czyli takie standardowe miejsca dla tych samochodów. Ze względu na powyższe cena niższa niż aut sprawnych, które mają już za sobą kluczowe standardowe naprawy (koniki, chłodniczka itp.). Więcej informacji udzielę telefonicznie.