Przy 115tys Wymiana całkowita hamulce tj Plyn brembo +tarcze przód i tył Brembo 2xklocki przód i tył ferrodo (wreszcie są hamulce)
Przy 119tys wymieniona chlodnica oleju-podstawa filtra oleju Orginal MOPAR (bolączka tych silników + - przy tym przebiegu) Plus uszczelki kol.ssacego plus oringi wtryskiwaczy.
Przy 120t km serwis lpg regul plus filterki
Porobione wszystkie bolączki tych modeli, auto dla wymagających pod względem wyposażenia i stanu technicznego...
Auto zostało dość mocno doposażone (co różni od "swierzynek sprowadzonych" )
Założony hak wypinany westfallia
Dywaniki gumowe plus oryginalne welurowe
Wym wkład lusterka lewego na asferyczne EU
Wymieniony silnik nadmuchu ogrzewania w środku (szumial częsty problem)
Założona oryginalna roleta bagażnika długa krótka plus uchwyty (mało który voyager/caravan ma a t&c żaden)
Przednie światła od ver S, org.czarne tło lampy,.Przerobione na EU soczewka-ring biled (wszystko jest tak zrobione że jak komuś nie pasują przód Ledy można zmienić na zwykle zarowki H1 h11)
Światła dzienne automat led w lampach (30% długich)
Halogeny led
Z tylu dołożone przeciwmgielne w lampie Tył lampy led
Są oryginalne rolety przeciwsloneczne w oknach tyl (3 rząd) i środkowych drzwiach suwanych (2 rząd).
Dołożyłem org stoliczki dla 2 rzędu (rzadka opcja)
Po krótce uświadomię poniesione koszta w ostatnim 1.5roku
Lampy ok 2400zl
Radio 2150zl
Opony 2500zl
Hak wypinany ok 1500-2200zl
Chlodnica oleju 1500 +ok 500zl robocizna
Rolety bagażnika (używana plus uchwyty ok 1000zl)
Pomijam koszta za rzeczy eksploatacyjne wymiany, serwisy i dążenie do ideału...
Auto dla bardzo wymagającego klienta nie wymaga żadnego wkładu technicznego
Myślę że o czym zapomniałem ale... Zapraszam do obejrzenia naprawdę doinwestowany egzemplarz.
Chętnie udzielę wszelkich informacji telefonicznie