Auto ma przejechane ponad 389 000 km. U nas służyło jako drugi samochód, jeździł w większości wokół komina, ale były kilka razy robione nim trasy Słupsk-Szczecin, Słupsk-Piła ( w Pile u Pana szmytka była wymieniona tylna belka skrętna, w zeszłym roku, także nowy właściciel nie musi się martwić o regeneracje, dodatkowo mam jeszcze jedną belkę po regeneracji z firmy Antalex i dodaje ją do samochodu kupującemu)
Auto ma działającą klimatyzację oraz ABS. Nie świeci się check engine. Ma również centralny zamek jak i działający alarm, szyby boczne są elektrycznie otwierane.
Dodatkowo ma sterowanie radiem z kierownicy. Dołączam zestaw głośnomówiący, przez który również można słuchać muzyki z telefonu.
Auto nie jest nowe, nadaje się do poprawek balacharsko-lakierniczych; niestety rdza zabrała się za progi. Mam kupione progi na obie strony auta, oczywiście dołączam je wraz z autkiem, gdyby ktoś chciał je naprawiać.
W aucie było wymieniane w przeciągu dwóch lat:
- Amortyzatory tylne,
- Belka skrętna
- Pompa wspomagania
- Linka od sprzęgła
- Sprzęgło
- Akumulator kupiony w kwietniu tego roku jeszcze na gwarancji
- Przednie wahacze
- Tłumik układu wydechowego
- Rozrząd jest wymieniony
- Nowy Pasek klinowy
- Alternator został zregenerowany
- Nowy termostat
- Bębny tylnych hamulców również były w zeszłym roku wymieniane
- Cylinderek w prawym bębnie
- szczęki w prawym bębnie + osprzęt (w lewym bębnie nie wymieniałem, ale mam kupione także dołączam je do auta)
- wymieniany był olej jak i filtry od razu po zakupie.
- Dodatkowo wymieniłem zderzak na nowy czarny (poprzedni był w kolorze auta, mam fakturę na ten nowy zderzak) stary niestety został połamany przez otarcie o słupek na działce.
I pewnie wiele, wiele innych rzeczy o których już nie pamiętam.. Na większosc rzeczy mam faktury.
W aucie niestety mimo wymiany maglownicy (regenerowana) to po roku znów zaczęła cieć przez co aktualnie w aucie nie ma wspomagania. Można nim wracać na kołach, autko nie stoi ja wciąż je użytkuje, póki się jedzie jest okej, natomiast skręcanie w miejscu wymaga już troszkę wysiłku.
Auto zimą odpala od strzała nawet w siarczyste mrozy. Nigdy mnie nie zawiodło na trasie. Przyjemnie się nim jeździ. Ze względu na konieczność wymiany maglownicy spuszczam cenę.
Do auta dołączam:
1.Regenerowaną belkę skrętną firmy Antalex
2. Progi lewa i prawa strona
3. Szczęki do bębnów na lewą stronę
4. Koła - stalówki na oponach letnich 16’’ plus oryginalne kołpaki citroena! (Widać jak auto się na nich prezentuje na jednym ze zdjęć)