06/2013r
silnik 1,6 eHDI 112KM,
przebieg 210tys.km,
skrzynia automatyczna,
klimatronic 2-strefowy,
wersja 7-osobowa,
podgrzewane przednie fotele,
rolety w tylnych drzwiach,
cały tył szyby oklejony folią na słońce,
hak holowniczy (to akurat do przejrzenia i wyczyszczenia gniazdo gdzie się montuję końcówkę haka, widać, że od dawna nie było używane)
nawigacja z lepszym radiem i zestawem głośnomówiącym,
Przy 198tys.km wymieniony rozrząd oraz pasek wielorowkowy, prowadzona książka serwisowa, dwa kluczyki,
Przy 210tys. wymieniony filtr i olej silnikowy, filtr powietrza silnika, filtr paliwa, po wymianie płynu hydraulicznego w mechanizmie automatycznej skrzyni biegów, klocki i tarcze przód w b. dobrym stanie, tył tarcze również ok, natomiast tylne klocki na ok.10tys.km (daje nowe klocki, do wymiany we własnym zakresie). Nowy ze sklepu akumulator 74ah 760A wersja wzmocniona z EFB (420zł) - spokój na 3-4lata oraz mniejsze ryzyko późniejszych chochlików jakie francuskie auta miewają przy niskich napięciach, spowodowane złym stanem akumulatora.
Samochód w środku bardzo zadbany, na zewnątrz jedno otarcie po prawej stronie (tylne prawe drzwi i nadkole).
Cena ostateczna.
Proszę pamiętać, że kupujesz auto po sporym serwisie, cena może nie jest najtańsza (jeśli cena to jedyne kryterium zakupu), jednak otrzymujesz gotowy pojazd, przy którym nie będzie potrzeby ingerencji mechanika przez jakiś czas i płacenia setkami/tysiącami za już wykonane prace serwisowe.
Na chwilę obecną masz gotowe auto do jazdy, wsiadać, lać ON i cieszyć się jazdą.
Do obejrzenia w: 64-980 Trzcianka.
ps. mam jeszcze jednego podobnego Citroena C4 Gr. Picasso 2012r, też 7-osobowy, silnik 1,6hdi, manualna skrzynia, 177tys.km, zarejestrowany w PL, w podobnych pieniądzach.