Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 1
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 2
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 3
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 4
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 5
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 6
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 7
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 8
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 9
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 10
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 11
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 12
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 13
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 14
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 15
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 16
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 17
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 18
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 19
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 20
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 21
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 22

1 / 23

Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 1
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 2
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 3
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 4
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 5
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 6
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 7
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 8
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 9
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 10
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 11
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 12
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 13
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 14
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 15
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 16
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 17
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 18
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 19
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 20
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 21
Citroën C4 Grand Picasso e-HDi 115 ETG6 Intensive - 22

23 czerwca 2024 10:33

ID: 6123365392

Szczegóły

Oferta od

Prywatne

Pokaż oferty z numerem VIN

Tak

Ma numer rejestracyjny

Tak

Marka pojazdu

Citroën

Model pojazdu

C4 Grand Picasso

Generacja

II (2013-)

Rok produkcji

2014

Przebieg

273 000 km

Pojemność skokowa

1 560 cm3

Rodzaj paliwa

Diesel

Moc

116 KM

Skrzynia biegów

Automatyczna

Spalanie Poza Miastem

3.7 l/100km

Spalanie W Mieście

4,40 l/100km

Typ nadwozia

Minivan

Emisja CO2

104 g/km

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Kolor

Biały

Rodzaj koloru

Matowy

Kraj pochodzenia

Belgia

Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu

Numer rejestracyjny pojazdu

Zarejestrowany w Polsce

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Serwisowany w ASO

Tak

VIN

Wyświetl VIN

14 pól zweryfikowanych

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Opis

Sprzedam auto które mamy prawie od nowości, sprowadzony z Belgii po lekkim obtarciu na tylnym błotniku (widać foto) auto kupione z przebiegiem około 60tyś km z firmy w 2016 roku i od tego czasu przez 8 lat w moim posiadaniu.


Nie jest idealny bo swoje lata już ma, z początku przez 6 lat jeździł głównie na trasie Warszawa - Gorzów Wlkp, (od iluś lat spiąłem go z apką My Citroen i mam wszystkie trasy, całą historię przejazdów, wycieczek, łącznie ze spalaniem, kosztami , punktami na mapie, diagnostyką itd)


Cena dość atrakcyjna na pełną fakturę VAT 23%, bo też nie jest bez wat, starałem się umieścić wiele zdjęć ale i opiszę co go boli i jaką miał historię.

Po VINie można sprawdzić że jak przyjechał do Polski był nadal na gwarancji i serwisowałem go w ASO Rimex Citroen pod Gorzowem, miał w ramach gwarancji jakieś wymiany, wezwania do serwisu itd,,,wszystko robiłem zgodnie z książką i zalecaniami, kiedy gwarancja się skończyła postanowiłem korzystać z tańszego serwisu NOVAK w Łupowie (można znaleść w internecie że to firma z tradycjami i konkretna) i tam przechodził przez ostatnie lata do dziś wszystkie drobne i większe serwisy.


  • Przy 193tyś km strzelił mi rozrząd - tu moja wina zapomniałem go wymienić - z racji wysokich kosztów kupiłem całą jednostkę z turbo, FAP-em itd z malutkim przebiegiem i Novak Serwis mi to naprawił. Na nowym silniku jak widać po przebiegu zrobione już około 100tyś km, kilka miesięcy temu wymieniłem rozrząd zapobiegawczo już.
  • Z wymian napraw to 2 razy wymieniane były tarcze hamulcowe, klocki wiadomo częściej, oleje płyny i filtry wg harmonogramu.
  • Wymiana amortyzatorów,
  • musiałem wymienić 4 wtryski paliwa bo stary komputer je po prostu odłączał (podobno jest to problem taki że mimo iż silnik był nowy komputer centralny twierdził że ma ponad 200tyś km i wchodził w tryb serwisowy) nie do końca to rozumiałem ale sporo to kosztowało.
  • Z napraw to 2020 wymieniony elektryczny ręczny - auto w covidzie stało kilka miesięcy i zapiekło się to. Opony All sezony kupione w zeszłym roku nowe (2 raz te same wziąłem - ma felgi 16 z zimówkami ale nie używam ich od 4 lat)


Jakie ma wady? oczywiście jak widać kosmetyka, lampa a raczej taka szklana obudowa ma pęknięcie (taczka mi wpadła), felgi mają obtarcia i się jakby łuszczą, gdzie nie gdzie odpryski lakieru, i najbrzydziej wygląda na tylnym błotniku "stara rana" lakiernik kiedyś to zrobił, lekko zaszpachlował no i po iluś latach jak widać coś wychodzi. Inne odpryski zaprawkami polepione by nic dalej się nie działo. Błotnik lekko ma ryskę bo podczas wyjeżdżania z parkingu przytarłem inne auto. Środek należałoby umyć i wyprać, klima średnio chłodzi - czynnik już rok temu słabo chłodził - nabić można podobno starym czynnikiem który jest znacznie tańszy niż ten nowy. Plastik nadkola po prawej należy dokręcić (nawet kupiłem oryginalne plastikowe śruby do tego) no i na pewno będzie trzeba kupić nowy akumulator - ten działa, odpala w zimie, i w każdych warunkach ale uwaga jest on od nowości, na pewno nie ładuje się na maxa bo system start/stop załącza się dopiero po trasach.

Auto ma oryginalny przebieg, nic nie kombinowane, podałem vin i nr rejestracyjny - można wszystko sobie sprawdzić, fajne jest to że jest to automat (automatycznie przełącza biegi) ma wiele fajnych bajerów jak automatyczny ręczny, światła, wycieraczki, funkcja oświetlenia w nocy gdzie gasi światła dopiero po wyznaczonym czasie, z pilota można zamykać szyby, w nocy włączyć światła, ma doświetlanie klamek i chodnika (w lusterkach lampki) wspomagania hamowania, i mimo że te automaty nie są takie jak w hybrydach czy innych autach to przy spokojnej jeździe nie czuć tych zmian biegów.

A co najważniejsze jest bardzo ekonomiczne - na pełnym zbiorniku można przejechać ponad 1200km, a my mamy spalanie jak widać w okolicach 5-5.7 litra na 100km po tych 8latach eksploatacji.


Tak czy siak staram się uczciwie opisać samochód który znam od podszewki, jeździ z nami od tylu lat, ja od 2 lat mam służbowe auto, a żona przejęła citroena i nim woziła dzieci do szkół więc ostatnie prawie dwa lata pokonywał trasy do 50-60km dziennie , a od kilku miesięcy stoi - poza dwoma trasami gdzie wziąłem go do Warszawy w ostatnich 3 tygodniach, a sprzedaje i stoi bo zmieniliśmy auto na EV na tzw trasy wokół komina.


Myślę że wszytko rozpisałem o samochodzie i proszę spokojnie przeczytać nim ktoś wpadnie na pomysł by pytać o to samo przez telefon.


Auto jak na swoje lata bardzo dobrze się prezentuje, wygląda ładnie, jest duże i komfortowe. Ma swoje wady ale o tym uczciwie napisałem i oczywiście przy sprzedaży też wszystko tu zawarte potwierdzę pisemnie czy dokumentami. Nie mam nic do ukrycia, można przyjechać, sprawdzić gdzie się chce, kwota netto wychodzi ciut powyżej 25.000 zł więc za takie auto jest chyba to najniższa cena sprzedaży za sprawny samochód.


Za 2 tygodnie kończy mi się OC/AC (od początku ubezpieczam oc i ac) przegląd ważny jeszcze kupę miesięcy, wg licznika za 2 tygodnie powinno się wymienić filtr i olej - bo przebiegowo jeszcze nie osiągnął wartości do tych wymian.


Auto do obejrzenia w Gorzowie Wlkp.

tel.

 

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź na mapie

Gorzów Wielkopolski, Lubuskie

Znajdź nas

Powered by OTOMOTO

  • Carsmile.pl
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie