Sprzedaję prywatnie nasze rodzinne auto, którym jeździła 6-osobowa rodzina, zarejestrowane w Polsce od momentu zakupu. Jestem trzecim właścicielem, auto było serwisowane w ASO. Posiadam dokumentację serwisową od 2016 roku, zarówno moją, jak i poprzednich właścicieli (w tym pracownika Citroena). Samochód został zakupiony przeze mnie w 2021 roku w ramach programu gwarantowanych aut Citroena. W ostatnich latach przeszedł sporo istotnych napraw, m.in. wymianę rozrządu, zawieszenia, pompy sprzęgła oraz gruntowne czyszczenie silnika.
Najważniejsze zalety:
Przyjemny w użytkowaniu, zwrotny i bardzo oszczędny – jak na minivana, prowadzi się zaskakująco lekko, spalanie wynosi 5-6 l/100 km.
Doskonała widoczność dzięki olbrzymiej przedniej szybie – w tej klasie aut to prawdziwa rzadkość.
Niezależnie przesuwane siedzenia w drugim rzędzie – świetne rozwiązanie, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi (3 isofixy).
Najwyższa wersja Exclusive z pełnym wyposażeniem: kamera cofania, czujniki parkowania, podgrzewane fotele, LED-y, CD.
Założone opony zimowe Bridgestone Blizzak z sezonu 2021/2022
Dołączam w zestawie belki na bagażnik dachowy.
Auto sprzedaję, bo planujemy przesiąść się na 8/9-osobowego vana. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu i oględzin w Warszawie, Radość. Dopuszczam myśl o negocjowaniu ceny.
Wyposażenie:
- System Stop&Start
- 7 miejsc w 3 rzędach siedzeń
- Felgi aluminiowe
- Niezależnie przesuwane drzwi w 2 rzędzie siedzeń
- 3 isofixy w 2 rzędzie siedzeń
- Czytnik płyt CD
- Kamera cofania, czujniki parkowania
- Reflektory LED
- Podgrzewane fotele
- i wiele innych. Specyfikację można podejrzeć w katalogu z 2015 roku: https://drive.google.com/file/d/1IHcpeSgvxvE1P7sAxMYj30GyLKVIJ6It/view?usp=sharing
Historia pojazdu:
- Pierwsza rejestracja 2015.09.18
- Do 2017.09 regularnie serwisowany w ASO Puławska
- Sprzedany drugiemu właścicielowi w połowie 2020 roku pracownikowi dealera Citroena
- W 2020.01 prewencyjna wymiana paska rozrządu przy przebiegu 94321km
- Kupiony przeze mnie 3,5 lata temu w ramach programu gwarantowanych aut Citroena 2021.04.13. Od tej pory serwisowany w warszawskim autoryzowanym serwisie Citroen Classic u Pana Jacka, ponoć założyciela pierwszego serwisu Citroena w Polsce.
- 2022.01.14 wymiana pompy sprzęgła
- 2022.08.23 czyszczenie tłoków i pierścieni silnika
- 2023.10.24 wymiana wahaczy, tarczy hamulcowych, klocków hamulcowych, czyszczenie silnika, kanałów dolotowych i zaworów
- 2023.12.23 wymiana akumulatora
- 2024.09 naprawa blacharska przodu lewego
Niedawna naprawa blacharska była niezbędna w wyniku stłuczki, w której przód samochodu zahaczył jadący prostopadle samochód. Konieczna była wymiana i lakierowanie zderzaka przedniego oraz wymiana lewego przedniego reflektora i pokrywy silnika. Wszystkie wewnętrzne elementy samochodu (ABS, chłodnica, silnik) pozostały nienaruszone.
Częste czyszczenie silnika było odpowiedzią na najpowszechniejszy problem silnika 1.2 Puretech, o którym sporo można poczytać w internecie - praca na mokrym pasku rozrządu, zwiększony pobór oleju, tendencja do gromadzenia się nagaru w silniku. Silnik ma trzy cylindry i wymaga regularnej konserwacji. W przypadku tego samochodu olej był wymieniany regularnie (jedyne zastrzeżenia: w latach 2018-2020 serwisowanie było co rok i kilka miesięcy, co ~20000km zamiast co roku lub 15000km). W 2022 zaczął pobierać więcej oleju. W odpowiedzi na to silnik był czyszczony 3-krotnie specjalnymi preparatami (po raz 3. już tylko profilaktycznie) a olej był wymieniany częściej ściśle według aktualizowanej co roku specyfikacji producenta. Nowy właściciel musi pilnować wymian oleju (we właściwych interwałach i na właściwy olej, służę wykazem) i silnik będzie mu służył.
Kupujący może pytać o wszystko, a ja z satysfakcją i przyjemnością odpowiem na miarę mojej wiedzy.
Zapraszam do kontaktu.