Sprowadzony z Belgii, data I rej. w Polsce 27.09.2019r., OC do 27.03.2025r., składka jednorazowa w Agro TUW.
Wyposażenie EXCLUSIVE: skóra, grzane fotele z masażerami, wyświetlacz z grafiką CUBE (nie każdy taką ma, najczęściej są niebieskie lub szare), fotel kierowcy elektryczny z pamięcią ustawień, fotel pasażera z elektrycznym podnóżkiem, panorama z elektryczną roletą, skrzynia 6-biegowa manual, tempomat, doświetlanie zakrętów przy skręcie kierownicą, składane elektrycznie grzane lusterka + martwe pole BLISS, szkła w lusterkach automatycznie opuszczane przy cofaniu, pasy przód z dopinaczami, ryglowanie zamków po ruszeniu, automatyczny/elektryczny hamulec po zaparkowaniu, odtwarzacz CD w schowku, elektryczne szyby tył/przód, owiewki w oknach, rolety przeciwsłoneczne dla dzieci/pasażerów w tylnych oknach, kamera cofania, czujniki tył/przód i asystent parkowania, oświetlenie po zamknięciu auta "Follow me home", klapa elektryczna otwierana także z kluczyka, automatyczne wycieraczki (czujnik deszczu), żarówki Osram Night Breaker, sygnalizacja niezapiętych pasów, oświetlenie nastrojowe - podświetlane klamki, pedały, pod schowkiem, automatyczne światła mijania i do jazdy dziennej (czujnik zmierzchowy), hak. Otwieranie auta z kluczka (dwa oryginalne kluczyki), albo w klamkach.
Super bagażnik - ściany proste, bez nadkoli, jak w suvach, składane tylne fotele na płasko. Podłoga pomiędzy fotelami płaska, bez tunelu, więc bardzo wygodnie jest pasażerom z tyłu.
Wgrana mapa silnika, jest danamiczniejszy. Spalanie na mieście na zimówkach ok. 6,5-6,9l., na letnich na mieście ok. 6,2-6,5l., na trasie przy równej jeździe 110-130 km/h ok. 5,3l., z raz w ramach testowania zszedłem na 4,9l.
Wgrana też aktualizacje map z info o fotoradarach, ale w dobie Google, Yanosika i przybywających fotoradarów z navi w aucie nie korzystamy.
Założony alarm Tytan DS400 z dodatkowym czujnikiem uderzeniowym + odcięcie zapłonu z pilotem (ukryty przycisk serwisowy w aucie), gniazdo OBD przełożone (w oryginalnym miejscu jest atrapa).
Zadbany, czysty, pachnący (nie palimy), normalne ślady użytkowania.
Regularnie serwisowany (faktury, wydruki z przeglądów, książka serwisowa). Olej wyłącznie Total Quartz Ineo ECS, jak zaleca Citroen. Ostatnio uszczelniony silnik, wymienione amory przód, rozrząd był wymieniany z dwumasą po zakupie, sprzęgło nawet drugi raz po trzech miesiącach po wymianie rozrządu, bo mi mechanik założył z automatycznym dociskiem, a powinno być bez (po VIN teoretycznie są oba poprawne). Jak ktoś ma ochotę wyrzucać kasę, to może sobie wymienić rozrząd, ale wg mechaników nie ma potrzeby. Ze dwa razy wymieniałem pokrywę zaworów, bo się pociło od góry - teraz jest wreszcie sucho, jak na pustyni. Akumulator wymieniłem na jakiś super turecki pod start-stop - to badziewie mamy wyłączone w kompie. Wyłączone też jest ad-blue, ale trzeba by odpiąć pompę, bo nie miałem czasu, żeby to w końcu zrobić.
Jak go kupiliśmy po sprowadzeniu miał na liczniku 158121 km (i tu dygresja, jak ktoś wierzy w przebiegi 100 parę tysięcy w innych ogłoszeniach z tego rocznika, to jego sprawa, my mamy to auto 5 lat i średnio na rok przejechaliśmy 20 tysięcy przy normalnym użytkowaniu, średnio dziennie ok. 50-60 km do i z pracy). Codzienne jeździ, więc przebieg się zmienia. Jazda w zasadzie po mieście, normalne sezonowo-okazjonalne wyjazdy w Polskę, zagranica była raz do Chorwacji, raz do Niemiec i na Słowację.
Postarałem się auto wyszykować porządnie. Jest posprzątany, wypsikany, zrobiłem profesjonalną polerkę, zaprawki w lakierze, wyciągnięte jakieś 2-3 drobne wgniotki na drzwiach (żona jest nieugięta, parkuje pod Biedrą między autami, zamiast na końcu parkingu...). Polerka szyby czołowej - tu uwaga, był naprawiany mały odprysk z trasy, naprawa w Pilkington w Łodzi, jest papier na to i trzeba się przyjrzeć, żeby zobaczyć - nie chciałem wymieniać szyby, żeby nie było, że mieliśmy dzwona (wszystkie szyby oryginalne, tylne fabrycznie przyciemniane). Świeżo wymieniłem lampki nad rejestracją na ledowe i wycieraczki. Dywaniki welur i guma. Dywan w bagażniku. Do obejrzenia w Zgierzu, niestety na wieczór, albo w weekend. Opony zimówki, prawie jak nowe, na stalówkach, kołpaki oryginalne. Mam też oryginalne alusy Citroena chrom/czarne, ale sprzedaję oddzielnie, bo sam je dokupiłem. Opony letnie Michelin, ale po tych 5 latach (były nowe), są jeszcze na jeden sezon. Jedna felga jest zarysowana i nie wiem, czy zdążę naprawić, żeby je oferować z autem.
Drobne gratisy: ramka tył/biała/połysk do rejestracji, miniprojektorek z wyświetlanym na "ziemi" logo Citroen po otworzeniu drzwi (do samodzielnego przyklejenia na drzwiach), naklejki pod klamki z logo. Jak będą pytania, to proszę dzwonić, jak nie odbiorę, to proszę o smsa - oddzwonię.
Sprzedajemy, bo skończyłem go amortyzować w działalności i mam już nowy. Uwaga ;-) - żona nie chce, żebym go sprzedawał, bo go uwielbia, chociaż myślę, że jak się przesiądzie do jeszcze lepszego, to zmieni zdanie. Umowa K-S.