Citroen z silnikiem 2,0 HDI 136KM, z prawdziwym hydrokinetycznym automatem (nie MCP). Auto w rodzinie od 2020r użytkowane przez osobę starszą, jeżdżącą zgodnie z przepisami :))
Auto sprawne technicznie, nie idealne, ale działające. Serwisowane na bieżąco, olej z filtrami co 10tyś km. Siedmioosobowy, fotele w bagażniku sprawne, rozkładają się bez problemu. Klimatyzowany schowek, rolety przeciwsłoneczne tył + szyba tył, opony całoroczne kupione w 2023r. Całe wyposażenie sprawne (hamulec postojowy, uchylna szyba tylna, wycieraczka tył to najczęstsze usterki tego modelu, w naszym działają bez zarzutu). Klima mrozi, nadmuch grzeje. Tylne zawieszenie na sprężynach.
Kapitalny remont silnika w czerwcu 2024r (nie minęło jeszcze pół roku) na kwotę prawie 6,5tyś pln. Przeskoczył rozrząd i doszło do kolizji z tłokiem (foto wyceny dodane do zdjęć).
Minusy:
- Skrzynia biegów odczuwalnie zmienia bieg z 2-3. Dodatkowo czasami przy zapinaniu 1 (puszczając hamulec np. na światłach) czuć "zapięcie" biegu. Od dnia zakupu tak jest, pomimo wymiany oleju (około 30tyś km temu), nie poprawiło się, ale też nie pogorszyło. Jak go kupowaliśmy założenie było że jak skrzynia "zdechnie" to wymienimy na kolejną używaną, stety lub nie, pierwotna działa do dziś :))
- Progi pomimo naprawy blacharskiej w 2022r znów zaczynają rdzewieć. Moim zdaniem prócz walorów estetycznych nie ma dramatu, jeszcze można z tym jeździć.
- Hamulce przód, przy hamowaniu delikatnie telepie kierownicą - najpewniej tarcze do wymiany.
- Trzeba zrobić serwis olejowy bo przebieg już tego wymaga.
Sprzedaż wyłącznie ze względu na zakup nowego auta. Cena do lekkiej negocjacji.