Auto bogato wyposażone, ale ma już swoje lata i to widać. Auto przed dalszą eksploatacją musi zostać naprawione.
Użytkowane do codziennej jazdy, usterki usuwane na bieżąco. Ostatnio samochód zgasł zaraz po odpaleniu, według mechanika uszkodzony jest sterownik silnika - od mechanika samochód wyjechał samodzielnie.
Lakier nosi ślady zużycia - drobne rysy, w najgorszym stanie jest klapa bagażnika.
w aucie zamontowany jest rejestrator wraz z kamerą cofania(w ramce rejestracji) - ekran w lusterku wstecznym.
El. szyby; el. ustawiane lusterka; klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa; klimatyzowany schowek; ABS; ESP; czujnik deszczu; czujnik zmierzchu; halogeny; Sterowanie radiem z kierownicy; tempomat; poduszki przednie pasażera i kierowcy, poduszki boczne pasażera i kierowcy, kurtyny boczne; hydrauliczne zawieszenie.
Samochód bardzo ekonomiczny, w trasie poniżej 4,5l/100km, przy tym duży i wygodny.
W zestawie opony zimowe Nokian.
Naprawiane/wymieniane w ostatnim czasie:
- nowy alternator(latem)
- regeneracja kompresora klimatyzacji, wymiana części węży oraz zaworów(wiosna)
- nowe sfery zawieszenia z przodu, wymiana płynu LDS(wiosna)
- kolektor wodny(wiosna)
- nowy EGR(zeszły rok)
- tarcze i klocki przód(w zeszłym roku)
- regeneracja wtrysków(40000 przebiegu)
Do naprawy:
- zdiagnozowana usterka sterownika silnika - samochód może nie odpalić, lub zgasnąć
- stuki w przednim zawieszeniu przy przyspieszaniu i hamowaniu, drgania kierownicy
- wyciek z pod pokrywy zaworów
- w ostatnim czasie pojawia się sporadycznie informacja o zużyciu klocków hamulcowych
- przycinają się przełączniki regulacji szyb i lusterek
- zmatowione reflektory
- nie działa odtwarzacz CD, reszta radia sprawna
- nie działa podgrzewanie lusterka od strony kierowcy
Ze względu na awarię sterownika, doradzam przyjazd lawetą - jazda próbna prawdopodobnie nie będzie możliwa.