Przeczytaj uważnie ogłoszenie - jest w nim komplet informacji od uczciwego właściciela! Niska cena ze względu na chęć b. szybkiej sprzedaży auta, a także drobne wady blacharsko-lakiernicze i drobne usterki elektryczne! Auto w 100%ach sprawne i doinwestowane mechanicznie! Dla nowego właściciela urządzenie diagnostyczne LEXIA gratis!!! Cena do niewielkiej negocjacji!
Samochód można obejrzeć po uprzednim umówieniu się tel., SMS, email – jak kto preferuje.
Numer tel. 781 595 100 Kacper
Email: kacper.flm@gmail.com
---------------------------------
Citroen C5 X7 2.0 HDi 136KM, rok prod. 2008, pierwsza rejestracja 07.2009. Aktualny przebieg 277k km - samochód ciągle w użytku. xSamochód sprowadzony bezpośrednio przeze mnie z Danii od 1szego właściciela – jestem jego drugim właścicielem. Bezwypadkowy, miałem nim jedną kolizję na parkingu przy mojej nieobecności – uszkodzenia widoczne na zdjęciach. Auto użytkowane przeze mnie od 6 lat.
Następne badanie techniczne 20 kwiecień 2025, OC do maja 2025.
Zwierząt nie wożono, samochód jest bardzo czysty i zadbany. Silnik, turbina i wtryski – stan bdb, pracuje równo i pali od kopa w każdych warunkach (zimą fajną opcją w C5 jest dogrzewanie komory silnika Webasto, które się załącza w ujemnych temp.).
Zawieszenie – komfortowe HA3+ (Hydroactive), doinwestowane (ingerencja przy każdym stuknięciu), pływające (sfery zdrowe).
Opony całoroczne Hankook Kinergy S z 2021 r. – dojadą jeszcze sezon 2025 do końca. Auto doinwestowane – wszelkie naprawy wykonywane na bieżąco, mechanicznie sprawny w stu procentach. Oleje i filtry co 12k km.
Posiadam dokumentację wszelakich napraw. Ostatnimi czasy naprawione:
- tuleje zwrotnic i wahaczy przód,
- osłony przegubów przód, końcówki drążków i stabilizatorów,
- wymieniono 3 czujniki parkowania,
- nowa chłodnica oraz sprężarka klimatyzacji + pełen serwis klimy z odgrzybianiem,
- przednia półoś.
Wcześniej naprawione: elektrozawór zawieszenia tył – regeneracja (klasyczna usterka – opadanie tyłu auta na postoju), klapa bagażnika z wymianą wiązek elekt. i silniczka wycieraczki tylnej, wymiana mechanizmu elektrycznego hamulca postojowego i wiele innych (dokumentacja).
Wady:
1. blacharsko-lakiernicze 5 elementów:
- błotnik lewy i prawy przód - chciałem zabezpieczyć korozję na rantach nadkoli a skończyło się „brzydką” malowanką na połowie jednego i drugiego błotnika,
- prawa ćwiartka + zderzak tył - obcierka kołem tył na parkingu pod pracą (ktoś oparł się kołem z prawej strony z tyłu – delikatna wgniotka na ćwiartce oraz rysy, zderzak z tyłu porysowany, ale zaczepy są całe),
- drzwi pasażera prawe tył - oparcie się o słupek bramy, delikatne wgniecenie + rysy.
2. mechaniczne (koszta - około 1500 zł):
- do wymiany ograniczniki drzwi lewych i prawych tył (nie trzymają) oraz drzwi lewe przód (działa, ale "strzela"),
- do zrobienia serwis olejowy + filtry (obecnie przejechane 11k po ostatnim serwisie) - serwis 400 zł,
- mechanizm otwierania szyby kierowcy - serwis 500 zł, samodzielnie 200 zł,
- wymiana 1 czujnika parkowania - serwis 250 zł, samodzielnie 150 zł,
- wymiana czujnika stycznika oporu pedału przyspieszenia - serwis 100 zł, samodzielnie 50 zł,
- końcówki drążków i stabilizatorów lewy i prawy przód - serwis 250 zł.
Posiadam do niego sporo gadżetów, które przekaże przyszłemu właścicielowi.
- komplet Lexia (urządzenie diagnostyczne do Citroenów (aut grupy PSA i z nim współpracujące, koszt ok 500 zł, jak kupujesz Citroena to wiesz, że posiadanie LEXII to MUST HAVE